+0
Julian
Vanaf aanstaande woensdag en maandag 2 februari begint de Student Alpha weer. Je bent van harte welkom. Voor meer informatie zie .
Weet je toevallig ook wanneer Glad You Asked begint?
fijn dat je het vraagt! dat leek me ook wel interessant, maar is nergens te vinden via google. kom je alleen op de nsg site uit..
@Julian, is er ook een startavond of iets dergelijks voor Alpha? Zodat je beetje kunt zien hoe het er aan toe gaat..?
Die was afgelopen donderdag. Woensdag of volgende week maandag is de eerste avond, daar kun je ook gewoon heengaan om te kijken hoe het er aan toe gaat.
ke relaxed, thanks! en ik zie op de website dat er komende donderdag een Alpha in gebarentaal is, dan leer je iets over God en leer je gebarentaal, ook handig!
Even over Glad You Asked, ik moest opzoeken wat dat precies is maar het lijkt me een mooi concept. NSG lijkt het inderdaad te geven, weet niet of ze dat nu ook doen. Misschien wel een idee om daar wat mee te gaan doen binnen de GSV.
Jelle had keelpijn, daarom kon hij niet eerder contact met ons opnemen. Net hij heeft hij onze e-mail adressen gevraagd (ja, die van jou heeft hij nu ook), dus hij zal binnenkort wel mailen.
Julian, ik heb even gekeken op de Alpha Groningen website, maar kan niks vinden over maandag 2 februari.. waar en hoe laat is dat?
alvast bedankt :)
Alpha is tof, aanrader. Hoop dat er veel mensen weer meedraaien. Ook GSV'ers?
Dankjewel Maurice voor het opzoeken en natuurlijk voor het positieve vooroordeel ;) Deze pagina had ik gevonden idd, ik zie nu alleen dat er rechtsonderin nog een menuutje is waar je een specifieke cursus en dag kunt selecteren, bedankt (Y)