Omdat ik zelf een nieuwe platenspeler heb, heb ik deze Crosley in de aanbieding voor de liefhebber. De stekker is kapot, dus die moet je zelf even nieuw kopen. Verder prima staat volgens mij, behalve dat hij wat stoffig is.
Edit: vergeven

beschrijving
beschrijving

joellevogelzang

Vintage ikea ladenkastje en een mooie rode kast (ongeveer 1 Suus lang). Allemaal gratis op te halen aan de Nieuwe Sint Jansstraat 41!

beschrijving
beschrijving

boristerbeek

Gratis prikbord (van kurk), 40cm x 60cm

beschrijving

Grietje_Eva

Edit: alleen de poffertjespan nog over (:

Hoi GSV, ik ga verhuizen (😢) en dit bankje is over. Hij is lekker compact: 1m40 breed, 93 cm hoog, ~1m diep (wel veel ruimte achter de rugleuning, dus hij kan bijv. voor een radiator staan).
Na het weekend gratis op te halen aan de prof. Rankestraat. Hij is niet zo zwaar, als in, Daniel heeft een keer 2 km gelopen met dit ding op z'n rug (en ik kan hem ook een stukje optillen, maar met z'n tweeën is wel veel makkelijker).
App maar bij interesse!

Bankje
Zijkant

Verder nog gratis:

  • Slingers met lampionnetjes voor bij je novitiaatskampement (of Opwekking-tent ofc.), mogen natuurlijk al voor het weekend worden opgehaald
  • Gietijzeren poffertjespan (doet het niet op inductie, helaas)

🙋🏻‍♀️

Iemand nog belang bij een extra lang eenpersoons bed (220 lang)?

Bij interesse heb ik wel foto's. App gerust.

Hee lieve GSV'ers,

Ik ga in oktober verhuizen en het is (helaas) tijd om afscheid te nemen van mijn mooie bankie. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als hij een mooie bestemming kan krijgen, waar hij nog veel mensen blij mag maken met comfortabele chillmomentjes en gezellige borrels! Hij is echt nog in goeie staat en zit supergoed!
Afmetingen:
Lange kant 2,65m
Korte kant 1,95m

Doe me vooral een appje bij interesse!
Liefs,
Vera - 0630547157

beschrijving

Celine Janssen

beschrijving
beschrijving
Vanwege een upgrade naar een grotere kast mag deze opgehaald worden

Maten: 100x60x200

Edit: vergeven