Koning Drietand

Dag allemaal,

Heeft iedereen zich al opgegeven voor TOKO? Ik ben bang van niet, maar dat moet iedereen nog wel even doen. Voor de mensen die niet precies weten wat het is:

De inhoud van TOKO is te vergelijken met de inhoud van het bezinningsweekend en de samenkomst van mensen lijkt wel redelijk goed op die van Paco, alleen dan met nog meer mensen.

Het zou echt heel tof zijn als er dit keer veel mensen heen gingen om eens te kijken hoe een ifes conferentie is en om gewoon een aantal dagen met God bezig te zijn. Twee jaar terug heb ik er in ieder geval veel aan gehad, ik was echt blij dat ik er heen was gegaan. Het enige wat er ontbrak waren veel andere GSV-ers. Maar gewoon allemaal komen dan wordt het nog veel gaver!

is de website met meer informatie en het opgave formulier. De dagen die je opoffert zijn echt de moeite waard dus gewoon gaan.

Tot TOKO dan maar

Webcie mag deze een sticky?

zit er sterk over te denken. maar in wat verschilt het precies van het bezinningsweekend, los van dat het wat grootschaliger is opgezet?

Koning Drietand

Er komen volgens mij een aantal internationale sprekers en een paar gasten uit het buitenland. Ook zijn komen er vaak wat grotere namen op zo'n conferentie, want er zit nou eenmaal wat meer geld in. Voor de rest is het gewoon leuk dat er weer een heleboel andere mensen zijn waar je contacten mee op doet. Je hebt bijvoorbeeld gespreksgroepjes waar je itt tot paco wel iets mee doet. Daarmee draai je corvee, maar heb je ook elke dag een bespreking. Het was misschien zelfs nog wel wat persoonlijker en opener dan een bezinningsweekend daardoor. Maar kan ook aan het goede gespreksgroepje liggen waar ik bij zat. Ook is deze conferentie natuurlijk wat langer, waardoor je wat langer wordt stil gezet bij God en er ook even iets meer mee bezig bent.

Goed onderwerp Fre, je bent me net voor met het openen van een topic hierover. De internationale TOKO vorig jaar was echt supergaaf, ik ben erg benieuwd of de gewone TOKO ook zo leuk is.

Er komt inderdaad een goede internationale spreker, namelijk Becky Pippert. Zij was vorig jaar op de i-TOKO en was toen erg tof om naar te luisteren.
Voor de rest zijn spreken Bram van Putten en Stefan Paas ook sowieso, wat ook beide bekende sprekers zijn.

Daarnaast is het inderdaad erg leuk om ook met andere christenen te kunnen praten, kun je soms nog erg veel van leren!

Als je er nog meer over wilt weten, morgen is er nog iemand van de TOKO-commissie op de HV om een presentatie te geven!

Ik heb me al opgegeven, wie volgt?

Ik was op 1 maart de 31e persoon die zich heeft opgegeven. Ben er dus bij!

Goed topic! Heb me meteen even aangemeld. Eindelijk een keer naar TOKO!

Hmm...ik ben toch wel aan het overwegen om daar ook 's heen te gaan. Ik denk dat ik wacht op het moment dat een ex-TOKO-ganger mij gaat overhalen..;)

oké, bedankt voor de duidelijke uitleg! ik denk dat ik er wel heen ga, alleen al omdat IFES onderdeel is van de GSV en ik er bijster weinig van weet.

Koning Drietand
Gerjan schreef: Hmm...ik ben toch wel aan het overwegen om daar ook 's heen te gaan. Ik denk dat ik wacht op het moment dat een ex-TOKO-ganger mij gaat overhalen..;)

Kom maar een keertje eten! Maandag ofzo?

Koning Drietand

Webcie kunnen jullie dit topic even vast zetten!!!

Even allemaal opgeven mensen, je krijgt er geen spijt van!

Tot 10 april kost deze conferentie nog 67 euro, daarna wordt het 70 en daarna 75, dus geef je snel op dan ben je goedkoper uit.

Doen ze niet aan last minute? wat slecht zeg.

Edit: wat is dit eigenlijk een slechte grap...

Koning Drietand

Snel allemaal opgeven mensen. Meer als 4 man moet toch kunnen?? Nooit weg gegooide tijd dit.

Meer dan....

Koning Drietand

Als je nou gewoon de tijd dat je commentaar geeft nuttig gaat gebruiken, dan heb je over een paar week ook mooi tijd voor Toko en kun je jezelf opgeven.

Zeg Beekhuis. Hardlopers zijn doodlopers.

Afijn, goed initiatief dit, zij het niet dat 67 eurie een hoop geld is.
Zijn er creatieve manieren om het goedkoper te maken/krijgen?

aantal dagen dat er toko is verkleinen. maar dan kan je net zo goed 2 verzinningsweekenden bijwonen.

Koning Drietand
Harryd schreef: Zeg Beekhuis. Hardlopers zijn doodlopers. Afijn, goed initiatief dit, zij het niet dat 67 eurie een hoop geld is. Zijn er creatieve manieren om het goedkoper te maken/krijgen?

Je kunt sponsors zoeken, maar opzich valt dit bedrag ook wel mee voor het aantal dagen dat je er zit. Op een dies ben je ongeveer net zo veel kwijt en heb je toch een stuk minder toffe momenten. Ook kun je misschien je ouders vragen of ze willen investeren in je geloof. Een andere mogelijkheid is een baantje zoeken bij E&R in het bestuur of bij Dteg of bij Ifes. Dan kun je er goedkoop of gratis heen.

En als dat niet werkt kun je er ook nog als vrijwilliger heen gaan. Als je bijvoorbeeld pendelcoördinator wordt krijg je ook korting.
Ze zijn trouwens ook nog heel hard op zoek naar reflectieleiders.

Nog drie dagen voordat de prijs omhoog gaat. Gewoon even opgeven!

- Martine H -

Hallo,
De voorbereidingen voor de TOKO zijn in volle gang. De conferentie begint steeds meer vorm te krijgen en wij, als TOKO-cie, hebben er zin in! Bij de meesten van jullie zijn we inmiddels ook langs geweest om de TOKO te promoten. We doen alle voorbereidingen niet voor niets... we doen het voor studenten in Nederland -nationaal en internationaal- en ook studenten uit het buitenland zijn van harte welkom. Denk aan je SEP-contacten en de internationale student bij je op de studie. Het hele programma is Nederlands- en Engelstalig.
Becky Pippert, Bram van Putten en Stefan Paas komen spreken en je kunt kiezen uit verschillende, inspirerende tracks die op donderdag tot en met zaterdag plaatsvinden. Meer info staat op de site: www.ifes.nl/toko

We willen jullie er graag op wijzen dat tot 10 april de conferentie slechts € 67 kost. Geef je je daarna pas op, dan wordt het duurder. Bij deze willen we je attenderen op die datum en hopen we dat je je opgeeft!

Voor een geslaagde conferentie zijn we nog op zoek naar vrijwilligers, zoals opbouwers, pendelaars, EHBO'ers en vertalers. Het meeste hebben we nog behoefte aan reflectieleiders (kijk op de site voor meer info, onder het kopje vrijwilligers: reflectieleider).
Heb je vragen of heb je je al opgegeven voor de TOKO en denk je: had ik me toch maar opgegeven als Reflectieleider, dan kun je mailen naar berdien@ifes.nl

Het wordt een topconferentie, waar iedereen kan genieten en gaat genieten. Van elkaar en van God.

Wij hopen jullie te zien op de TOKO!

Groetjes,
de TOKO-cie 2009:
Anneriet, Berdien, Chris, Ellis, Jacodien, Jan Pieter, Jonathan, Judith, Magdeleen en Theodora.

Hoi, ik heb me ook opgegeven. Wordt m'n eerste TOKO, ik ben benieuwd!

Tot slot, de omhooggaande prijzen hebben eerder te maken met het tijdstip dat je het geld overmaakt dan met het tijdstip van opgave. Je hebt nu dus tot 24 april de tijd om de TOKO voor 70 euri's binnen te tikken...

Hey Fré, ik vind het wel knap dat je korting kunt krijgen als je in het bestuur van E&R zit. Baal ik even dat ik daar niet in zit. Moet je am. Jonker dan maar even van op de hoogte brengen ;).