Lieve kamerzoekende meiden,

Per 1 oktober vertrekt een huisgenootje uit ons mooie herenhuis aan de Nieuwe Kerkhof en dus zijn we opzoek naar een nieuwe huisgenoot voor onbepaalde tijd.
Het gaat om een kamer van 23m2 met uitzicht op de Nieuwe Kerk. De kamer is te vinden tussen het Noorderplantsoen en de binnengrachten van Groningen. Bij de kamer deel je de keuken met 1 persoon, net als het toilet. Hierbij zoeken we ook iemand die netjes en schoon is. De badkamer wordt gedeeld met 3 anderen, evenals het balkon. De kosten zijn ongeveer €420 incl. per maand.

We zijn opzoek naar een vrouwelijke huisgenoot die al wat verder in haar studie is. We zijn zelf 21+ jaar oud en zijn actief bij de christelijke studentenverenigingen GSV en NSG. Wij zijn een hecht huis waar we graag bij elkaar naar binnen lopen. Daarnaast houden we regelmatig huisavonden, waarin we samen eten en Love Island kijken. Deze avonden zijn geheel vrijblijvend.

Ben of ken jij een leuke sociale en nette meid (20+) en denk je dat je hier tussen past? Stuur dan een berichtje over jezelf en wie weet nodigen we je uit om langs te komen! Ook voor vragen mag je mij (Daniëlle) gerust appen of bellen :)

Groetjes,
Jasmijn, Janke en Daniëlle
06-34826849
beschrijving
beschrijving
beschrijving

Berichtje uit de GSV Insta DM:

Wij zijn Connect Generations en bieden huisvesting aan studenten: gratis wonen in een eigen appartement, in ruil voor 30 uur vrijwilligerswerk per maand. We hebben op dit moment nog 1 woning beschikbaar in de Amstelflat in Assen. Meer informatie kan je vinden op de Instagram pagina van Connect Generations.

beschrijving

MaartenEisses

Ha GSV,
Momenteel woon ik in het mooie vinkhuizen alleen moet ik daar helaas uiterlijk in februari uit. Mocht u een kamer weten dan hoor ik het graag.
Groeten, Maarten
(0682624490)

Hoi lieve GSV!!

Ik ben Felicia en ben 18 jaar, ik ga naar mijn tweede jaar van verpleegkunde.

Ik ben opzoek naar een kamer in Groningen, dus kent u iemand die een kamer beschikbaar heeft of komt er bij u nog wat vrij? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Felicia Stegeman:)
06-21264711

Hallo allemaal,
Aangezien het schooljaar weer begint en de reistijden mij toch weer een beetje boos aankijken ben ik weer op zoek naar een kamer. Mocht u een hebben/ weten, zou u mij een berichtje kunnen sturen op 0638221062?

Met vriendelijke groet:
Wouter Broekhuizen

Tessapostema

Hee GSV'ers!

Na mijn eerste studiejaar heen en weer te hebben gereisd, ben ik nu op zoek naar een plekje in Groningen. De reis vanuit Friesland is toch redelijk vermoeiend en het lijkt mij erg leuk en handig om doordeweeks in Groningen te zijn! Mocht iemand een kamer te huur hebben of iemand kennen die een kamer beschikbaar heeft, hoor ik het graag! Alvast bedankt :)

Met vriendelijke groet,
Tessa Postema 0613164247

marthevanloo

⭐️Onderhuurder gezocht! (V)⭐️

Lieve kamerzoekende meiden,

Vanaf 1 oktober komt er voor 3 maanden (okt/nov/dec) een kamer vrij in ons gezellige huisje aan de Herestraat! Je komt samen met 7 huisgenootjes te wonen. We zijn een gezellig meidenhuis waar iedereen altijd wel in is voor een praatje! Daarnaast chillen en eten we vaak samen. Een aantal van ons zijn actief bij een vereniging (Gyas/Albertus/Dizkartes/GSV) en we zijn allemaal tussen de 21-25 jaar oud.

Het gaat om een ruime kamer in hartje Groningen. De kamer kost €500,- incl. en je deelt de badkamer en keuken met 3 andere huisgenootjes. Daarbij hebben we ook een heerlijk dakterras ☀️.

Ben jij of ken jij iemand die bij ons wil komen wonen? Stuur een berichtje dan nodigen we je uit om een keer bij de kamer te komen kijken😊.
beschrijving
beschrijving
beschrijving

Rozemannetje123

Ha GSV!

Momenteel zit ik bij m'n eerste BK-borrel en besef ik mij des te meer hoe erg ik een kamer nodig heb en wil :). Mocht je iets horen over een kamer die vrijkomt of zelf een kamer hebben die vrijkomt, laat het me vooral weten! Mijn telefoonnummer is: 06 17964806
Alvast bedankt!!

Groetjes,
Nina Rozema

Moi Gsv,

Ik zoek een kamer. Het liefst een met deur.
Mocht u nog iets hebben, horen, weten of toevallig nog een stuk grond en heel veel lego te leen, dan wordt een appje of berichtje zeer gewaardeerd.

M.v.g. Michiel de Vries
06 30973440

Lieve GSV,

Sinds ongeveer een week ben ik stiekem op zoek naar een plekje in Groningen. Elke keer op en neer sjouwen klinkt heel leuk, maar het blijkt toch minder handig te zijn dan aanvankelijk gedacht. Ik ben soms altijd gezellig, kan redelijk goed koken en makkelijk te verslaan in een videospel naar jouw keuze. De ideale huisgenoot dus. Als je nog een plekje hebt, of iemand kent met een plekje dan mag je me altijd een berichtje sturen op instagram, want mijn telefoon is gestolen/kwijt. Mijn insta=@thijspeerd

Groetjes Thijs IJspeerd!

BoazGunnink

Ha GSV!

Ik ben Boaz Gunnink, ik ben 18 jaar en ik zit in mijn eerste studiejaar van pedagogische wetenschappen in Groningen.

Ik woon nog thuis, maar ik ben op zoek naar een kamer in Groningen. Mocht je nog iets weten over kamers die vrij zijn of vrijkomen, mag je me altijd een berichtje sturen!
Mijn telefoonnummer is 06-13973762.

Met vriendelijke groet,
Boaz Gunnink

Hoi kamerzoekende meiden,

Vanaf 21 september komt er bij ons in de Parelflat weer een kamertje vrij, deze keer voor onderhuur. De kamer komt vrij van 21 september 2024 tot 31 januari 2025.

De kamer is 13m2 en de huur is 278 inclusief. Je komt samen te wonen met 2 andere meiden die beiden actief zijn bij verschillende studentenverenigingen (GSV en Ichtus). Ondanks dat we allebei onze eigen activiteiten in Groningen hebben, vinden we het gezellig om regelmatig bij elkaar naar binnen te lopen om even bij te kletsen. Ook vinden we het leuk om zo nu en dan ‘s avonds samen te eten. Of met een theetje op de bank een goed gesprek te hebben.

Klinkt dit nou helemaal als the place to be voor jou: stuur ons een berichtje met wat informatie over jezelf, een mooie foto en een leuk feitje over jezelf (Jentske: 06 83384810) (Christie: 06 10196132}

Ps. i.v.m. de korte tijd voordat de kamer vrijkomt zijn de hospi’s al aankomende woensdag (18 september).

beschrijving
beschrijving

Ha lieve GSV,

In mijn huis staat een kamer vrij die te huur is vanaf één oktober. (M/V)
Het is een mooie best ruime kamer met een flinke vide aan de Helper Weststraat 2C: vijf minuten fietsen vanaf soos, zeven naar station, en een kwartiertje naar de binnenstad.

We wonen in totaal met vijf studenten (nu drie vrouwen en één man). Het is een rustig en net huis en we maken regelmatig een praatje met elkaar maar hebben verder geen verplichtingen.
De huurprijs wordt 470 exclusief + ongeveer 75 euro voor water, licht, wifi etc.

Mocht je niet afgeschrikt zijn door de prijs, dan mag je me altijd een berichtje sturen als je geïnteresseerd bent of meer informatie wil!

Liefs, Wilmee

beschrijving
beschrijving
beschrijving

Danielle schreef:

Berichtje uit de GSV Insta DM:

Wij zijn Connect Generations en bieden huisvesting aan studenten: gratis wonen in een eigen appartement, in ruil voor 30 uur vrijwilligerswerk per maand. We hebben op dit moment nog 1 woning beschikbaar in de Amstelflat in Assen. Meer informatie kan je vinden op de Instagram pagina van Connect Generations.

beschrijving

Zojuist kregen we een reminder in de dm dat deze woning nog steeds beschikbaar is! Meer informatie kun je vinden op de Instagram pagina van Connect Generations.