Herbsgarden

Aangezien het filmdispuut afgelopen is, gluurde ik stiekem even op jullie topic en zag toen dat de link niet echt werkte. Dus bij deze: het . Leuk gemaakt trouwens!

<iframe src="http://www.youtube.com/v/KDLCcDepFLs" width="425" height="350" scrolling="no" frameborder="0"></iframe>

Hahaha! Briljant filmpje Corien, al heb ik er hier in de ub nog even geen geluid bij. Mooi ook die mededeling aan het eind om niet je sokken en shirt te vergeten. Iedereen die mee wil voetballen moet inderdaad beschikken over de juiste out-fit. Dus Sjoerdtje, regel je nog even sokken en leen je ff een shirt van iemand anders? Dan speel je gewoon even onder een andere naam.

oh jah bedankt jan! ik snap niet waarom het niet werkte eigenlijk, wat moet ik de volgende x anders doen?

Laat ik er even bijzeggen dat dit ontzetten studie ontvluchtend gedrag was, maar wel leuk even zo'n filmpje maken :)

Misschienb moet je even een topic openen voor de wedstrijd van woensdag om supporters bij elkaar te krijgen. Open je gewoon een topic en zet je het filmpje in de eerste post. Supporters gegarandeerd!

hee henri ik zie dat jij de topicstarter bent, kan je dan niet in de topictitel zetten dat we woensdag een wedstrijd hebben??

Herbsgarden

Wil je mensen naar jouw 'kanaal' op Youtube verwijzen, dan moet je ze deze link sturen: http://www.youtube.com/user/chplaggenmarsch. (Dat stond hierboven ook, maar dan zonder het stukje 'user' en daarom werkte die niet.)

Een Youtube-filmpje op het forum zetten doe je zo:

• Zoek het filmpje op op Youtube.
  • Rechts naast het filmpje staat het hokje met informatie, vlak boven alle gerelateerde filmpjes.
  • Zoek "Embed".
  • Naast "Embed" staat een code. In die code staat o.a. "embed src=" en dan een link. Die link moet je kopieren en even bewaren.
  • Vervolgens kopieer je onderstaande link.
  • In het stukje waar nu nog EMBED-LINK staat, plak je de link die je eerder gekopieerd hebt vanaf Youtube.
  • Vlak na het eerste < teken staat nu een spatie (anders kun je de link niet lezen) en die moet je nog even weghalen, zodat er <iframe aan elkaar staat.
  • Plaats het geheel als bericht en je filmpje staat op het forum.

< iframe src="EMBED-LINK" width="425" height="350" scrolling="no" frameborder="0"></iframe>

Is beter idd. Moet ik het filmpje ook nog in de eerste post zetten?

waus! het is gelukt. Ja hij mag ook nog wel in de eerste post, maar hij staat hier nu ook bovenaan

edit: mmm als ik op voorbeeld klik doet ie 't wel. En klik ik op ok dan doet ie 't niet... dit is niet echt wat voor mij, wat moet ik nu nog anders doen??

Mooi, mooi, mooi dat filmpje. Vooral dat het klappen klopt met de muziek.:D

Herbsgarden
corrp schreef: edit: mmm als ik op voorbeeld klik doet ie 't wel. En klik ik op ok dan doet ie 't niet... dit is niet echt wat voor mij, wat moet ik nu nog anders doen??

Mm.. dit is er een voor 'Lieve Webcie', want dat snap ik ook niet.

heeel tof!! nu móet het wel goed komen! :D

Het filmpje doet het bij mij wel gewoon hoor.

TuttieRuthie

als mijn voet het dan weer doet, doe ik natuurlijk graag mee!

Ja en mijne ook. Ging gister heerlijk voetballen met een veel te zachte voetbal :wink: Gelukkig lijkt het zich te beperken tot een blauwe/rode plek.. Dus woensdag gaat het helemaal goed komen!

Ik ben er ook bij woensdag! Laat die tentamens maar zitten... Oke, niet helemaal, maar woensdagavond wel :D

Waarschijnlijk ben ik er woensdag ook bij.

me too

ik kom waarschijnlijk wel kijken! ;)

Mooizo! Nog meer supporters?
Moeten we eigenlijk nog een tof 'ik-heb-gescoord'-dansje maken? Ik dacht iets met een niet al te ingewikkelde choreografie, het zwanemeer ofzo...

zorg eerst maar dát je scoort :wink: