Gaan we deze week nog een keer??

Wat mij betreft wel, welke dag kunnen de meeste mensen? Ik kan in principe elke avond wel.

Yo, vandaag van 10 tot 12 in het Noorderplantsoen! Iedereen is welkom (echt iedereen).

Ik ben er dus niet bij...

ik ook niet... vanmiddag ga ik wel ff fitnessen ;) conditie opbouwen ofzo ;)

Fijn om zo even in de regen te loppen en te stiften. Het was gezellig en ik kan nu heerlijk slapen. :)

Helaas is RKC Waalwijk afgelopen weekend gedegradeerd, dus updates van deze voetbalclub zullen er dus niet meer op dit topic te lezen zijn... :(

Slidings maken in de regen, heerlijk hoor

heb idd ook echt zin in slapen nu, iedereen bedankt!

een mooie en relaxte training. omhaaltjes, hakjes, stiftjes en uiteraard slidings, te veel om op te noemen.

Haaa Voetbal Vrouwen!

Na de intensieve trainingen van afgelopen weken :P wordt het tijd voor een titelstrijd tegen de NSG dames!!

Dit gaat gebeuren op woensdag 27 juni, dus vandaag over 2 weken. Waarschijnlijk op een veldje bij de aclo en rond een uurtje of half 8 maar die precieze gegevens komen later wel.

Belangrijk dat iedereen dit nu in z'n agenda schrijft zodat we er allemaal bij zijn!

Doe het niet dames, van de NSG kan je alleen maar verliezen als het over voetballen gaat. Doe het niet.

yes! dan heb ik net vakantie! :D ff alle tentamenstress op die nsgsters afreageren ;)

RJ schreef: Doe het niet dames, van de NSG kan je alleen maar verliezen als het over voetballen gaat. Doe het niet.

Dat de mannen het niet kunnen betekent niet dat de vrouwen het ook niet kunnen, RJ!
8) Veel succes dames!

kom allemaal aanmoedigen! dat helpt al een heel stuk ;)

Goede training gisteren, ik zal eens even mijn schema analyseren. Zijn de foto's mooi geworden?

Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's!! Staan we er erg serieus op? Of is Jessica aan het lachen? Gister was het errug leuk, Henri bedankt voor de training!

ja, ik ben ook wel benieuwd naar de foto's!

Het was gister weer een mooie training, ik heb alleen ontzettend last van m'n lies.
Gaat iedereen volgende week eigenlijk meedoen??

Henri L schreef: Goede training gisteren, ik zal eens even mijn schema analyseren. Zijn de foto's mooi geworden?

Vooral die ene toch, Henri? Uitvergroten en boven je bed hangen, wat zul je dan je dag goed beginnen! Maar vond het ook leuk gisteren en ben er zeker bij volgende week. Vetje zin!

renskebuit schreef: Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's!! Staan we er erg serieus op? Of is Jessica aan het lachen? Gister was het errug leuk, Henri bedankt voor de training!

hehe volgens mij ben ik uiteindelijk de enige die er (enorm) lachend opstaat terwijl ik zelf riep dat iedereen boos moest kijken :oops:
Maarre mooie foto idd van henri en zn harem, menig mannelijke gsv-er zal jaloers zijn :wink:

:D die foto's zijn wel leuk geworden! maar neit zo heel scherp als je ze heel groot afdrukt.
over het algemeen staat jessica er gierend van het lachen op :P

volgende week ben ik er denk ik wel bij! heb er wel zin in na die goede training van gister ;) (heb nog niet echt heel erge spierpijn ofzo)

<iframe src="http://www.youtube.com/v/KDLCcDepFLs" width="425" height="350" scrolling="no" frameborder="0"></iframe>

Misschien handig om aan te geven of je mee doet of niet. Of weet je dat al van iedereen hannah??