Yo iedereen! Deze week: zelfde tijd, zelfde plaats, dus woensdag van 11-13u in de Struikhal. Ik heb al van 12-13 gereserveerd. Wil iemand anders van 11-12 reserveren? De struikhal dus. Je mag mijn nummer als medegebruiker opgeven: s1484923.

Hee Lisanne, had je mn smsjes nog wel gehad? Dacht dat jij ook zou komen afgelopen woensdag. En Dorine, ben jij er nu ook bij? Woensdag kun je toch?

Oja, fietste vanavond door de stad en hoorde een jongen die aan het bellen was zeggen: 'Weet je waarom Ajax kampioen gaat worden? Omdat PSV in de Champions League zit...' Dusss, ik neem aan dat dat een of andere theorie is waarin hij ervan uitgaat dat PSV zich daarop stort en dan moe is als ze tegen Ajax moeten voetballen ofzo. Iemand die hier meer over kan zeggen? Is in elk geval een goede quote voor als je wilt meepraten in de derde helft, haha.

Heej,

Ja, ik had je sms gehad, maar was niet meer in Groningen... En had mijn telefoon niet mee.... Dus was helemaal vergeten te zeggen dat ik niet kwam.... I am sorry... :)

O nee maakt niet uit joh. We waren met genoeg. Maar je kunt opzich wel op deze tijd deze week?

Ik kan woensdag denk ik wel. Heb wel eerst een afspraak om 10 uur, maar dat kan geen uren duren.

Heracles heeft afgelopen zondag trouwens heel netjes gelijk gespeeld tegen AZ die daarmee de kans op de 2e plaats liet lopen. Ik zeg prima gedaan Heracles.

ik kom niet :( over 2 week tentamen en net weekje intensief (winter)sporten achter de rug ;)

*Christianne* schreef: Goede instelling Corien: Ajax gaat inderdaad niet winnen van PSV.

Ajax 5- PSV 1!!

Sterk Ajax zet fluwelen PSV te kijk in eigen huis !!!
Op ontluisterende wijze werd PSV voor eigen publiek in zijn hemd gezet. Ajax was zijn rivaal op alle fronten de baas: technisch, tactisch en fysiek.
Ajax was beter in balans. De komende weken zal duidelijk worden of PSV zich herstelt van deze blamage of als een aangeslagen bokser naar het einde van de competitie strompelt.....

Volgens mij zegt dit al genoeg ;)

AJAX RULEZ 8)

Oja, ik kan niet voetballen woensdag..

hmm ik ben bang dat ik er woensdag ook niet bij ga zijn, tenzij we in de ub gaan trainen. oja Hannah; toen ik afgelopen donderdag (door een enorme schoonmaakbui getroffen) de soos aan het opruimen was kwam ik Jurrians solicitatieformulier nog tegen in een donker vies hoekje. betekent dit dat hij het niet is geworden?

Shit, heb je em nog? Hoop het, want ik bedacht me vrijdagochtend al dat ik die op de bar had laten liggen.

ochtend? of middag?

Hoe bedoel je? Toen ik 's ochtends thuiskwam. Toen was het toch ochtend? Oja, het zou kunnen dat we straks drie trainers hebben, ik weet niet precies meer hoe het gegaan is, maar ik vond vanochtend nog een sollicitatie in mijn broekzak.

ow zo bedoel je.

In hoeverre wil jij die sollicitatiebrief een sollicitatie noemen? Het is volgens mij de kortste sollicitatiebrief ooit.

Wat een stilte hier...

nou he... gebeurt vast niks interessants in die voetbalwereld ;)

ik kom denk ik niet op dp a.s. dinsdag... te druk met tentamens enzo :S

Haha... Je zou het bijna denken... :P

Hannah en Dorine wat een goed idee om buiten te gaan voetballen! Wat een geluk dat ik noppen had gehaald :D

volgende keer weer buiten? :D

Ik denk dat ik ook maar eens van die schoenen moet aanschaffen...
Ik moest steeds uitkijken of ik niet op mn plaat ging... :)
Maar was wel leuk ja..
Met dit weer is het ook echt wel heel relaxt...

Ja, het was leuk. Noppen hebben trouwens ook nadelen: ik heb een enorme bult op mn been...

Hey iedereen! Het is al weer even geleden, maar komende vrijdagavond (13 april) is het weer zover! Lekker voetballen vanaf 7uur op het veldje tussen de aqua en de saffier! Het wordt heel lekker weer, dus ik ga er vanuit dat er sowieso een flinke afvaardiging van ons dispuut aanwezig is om alvast lekker voor te bruinen voor de zomer :wink:

Tot dan!!

Ik ben er bij vrijdag. Ik verwacht veel mensen, omdat bijna iedereen in Groningen is vanwege de ouderdag zaterdag.

Ik ben er niet bij.. Ben vrijdagavond nooit in Groningen...