Het was een mooi dispuutsavondje. Ik weet nu hoe ik vrouwen naar huis kan dwingen: ik laat ze gewoon een voetbalwedstrijd kijken en dan zijn ze lekker snel moe.

Ik zit nog steeds te wachten op het dispuutsavondje waar iedereen lang blijft hangen. Dat doen voetballers nu eenmaal graag.

quotes v/d avond:

Dorine: barcelona speelt normaal in het donkerblauw- bordeauxrood
Jessica: Is Liverpool nou rood of geel? (vlak voor de rust na het kijken van de eerste helft)

Dus het was een leuk dispuut? Behalve dat iedereen moe was.. ;)
Wanneer is trainen volgende week? Hoop dat ik nou wel eens mee kan doen.. :)

Ja, ik heb ook wel weer zin om voglende week te trainen. Dat opdrukken trouwens, dat iedereen daar last van heeft! Ik heb het zelf ook maar het was echt maar 3 keer elke keer.... nou ja, wel het gevoel dat ik dus wat gedaan heb.

En gister, er gebeurde echt niks in die wedstrijd. Na dat doelpunt werd het nog even wat spannender maar voor de rest... zelf voetballen is leuker :)

corrp schreef: En gister, er gebeurde echt niks in die wedstrijd
http://youtube.com/watch?v=SLzyppNj0FU& ... ed&search=

:wink:

Wanneer gaan we volgende week voetballen? Dan kan ik met het in plannen van m'n werk daar rekening mee houden.

Ja, was ik ook beniewd naar.. Ik hoop woensdag ofzo...

Woensdag van 11 tot 13. Is dat goed? Ik heb van 11-12 gereserveerd. Kan iemand anders van even van 12-13 reserveren? Je mag mij als medegebruiker opgeven (s1484923). Wie kunnen er trouwens allemaal op woensdag?

Ik kan...

Als ik weer helemaal beter ben, ben ik er ook bij. Heb van 12-13 gereserveerd, hoop dat het om de Struikhal ging?

Jep. Thanks!!! En beterschap! Zeg je het even als je niet langer bij je ouders maar in de Radijsstraat aan het uitzieken bent, dan weet ik wat te doen...

Ik kan woensdag waarschijnlijk ook wel. Ik heb wel tot 11:00 college dus ik kom wat later.

Dikke prima. Ik heb zelf ook tot 11u college. Heb je ook weer in het academiegebouw? Zullen we anders meteen na college voor op de trap vh Academiegebouw afspreken? Dan neem ik mn sportspullen ook vast mee.

Heeft er nog iemand zin in voetballen vanmiddag in het NP? Christine en ik wel. Het is echt super lekker weer!

Haha.. Ik wou net zeggen... We kunnen ook wel een keer buitemn gaan voetballen met dit weer.. :)

Ik ben er ook bij woensdag. Ik weet niet of Mark er is, ivm zijn vertrek naar Amerika van volgende week.

kben er denk ik een uurtje, had ik dat al gezegd? En ook al dat ik er weer zin in heb??

Twente trouwens, staat weer 4e. Máár met mijn geoefende stand-in-de-eredivisie-lijst-blik verwacht ik dat ze volgende week weer 3e staan. Ajax gaat namelijk niet winnen van PSV en Twente wel van Groningen.

*Christianne*

Goede instelling Corien: Ajax gaat inderdaad niet winnen van PSV.

Ik ben er morgen helaas niet bij, ik ga thuis wel oefenen met hooghouden (hannah: dan moet je de bal dus thuis laten, ach anders oefen ik wel met de roze prinsessenbal van ruth :)). Veel plezier!

Oh ja: hoeveel sollicitaties zijn er inmiddels binnen?

Ik ben er helaas ook niet bij morgen. Maar de rest veel plezier:). En ja, wanneer komen de sollicitatierondes met capaciteitentests?

Kijktip: op Eurosport wordt morgenmiddag de strijd om de 3e plaats van de Algarvecup voor vrouwen uitgezonden.

Iedereen bedankt voor de fantastische training. Echt een briljant idee om naar buiten te gaan, al zeg ik het zelf. Volgende keer op een voetbalveld? Haha. IJsje in de zon was ook dikke prima. Maar nu weer studeren op het balkon!

Een beetje laat, maar idd, het was echt super! Ik heb wel behoorlijk spierpijn, maarja, dat hoort erbij.

Wanneer is de volgende training?