Tof die foto's Corien! ik denk ook niet dat ik er morgen bij ga zijn, heb de hele dag college..

Even tussendoor:

FC Twente staat NU op dit moment op de 2e plaats in de eredivisie!! Na vorige week, weer helemaal terug!! 3-0 overwinning op NEC eergister

na vanmiddag wsl niet meer, maar dit kon ik jullie toch even niet onthouden

Hehe... Ziet er wel leuk uit.. :D

Briljante foto's Corien!! Het voordeel van een fotoverslag boven videobeelden is dat je niet kunt zien hoe goed we kunnen voetballen. Deze foto is wel echt het toppunt trouwens...

Huh, hoe krijg ik die foto erop?

Ik denk dat dat niet kan, omdat het met een ww beveiligd is.

Die shirtjes zien er stoer uit zeg!

Tof dat jullie voor morgen gereserveerd hebben, dan kan ik ook!

via mijnalbum.nl kun je sowieso niet foto's plaatsen.
Oja en morgen, ik ga heel ambitieus knettershard studeren, dus ik ben er niet bij. Lijkt me trouwens ook niet handig, want mijn enkel (waar ik vrijdag doorheen ben gegaan) is op het moment dik en doet zeer en mn knietjes doen het ook nog niet. Ik heb wel eigenlijk veel zin om mee te doen... Hmmm, twijfelgeval...

Ik kan niet meedoen... heb weer college...
Sjonge.. Kan geloof ik nooit meer mee doen :(

renskebuit schreef: via mijnalbum.nl kun je sowieso niet foto's plaatsen. Oja en morgen, ik ga heel ambitieus knettershard studeren, dus ik ben er niet bij. Lijkt me trouwens ook niet handig, want mijn enkel (waar ik vrijdag doorheen ben gegaan) is op het moment dik en doet zeer en mn knietjes doen het ook nog niet. Ik heb wel eigenlijk veel zin om mee te doen... Hmmm, twijfelgeval...

oh oh oh renske jij doet echt teveel :P misschien een keertje aan jezelf denken? :P straks kan je niet meer lopen joh!

Ik ben er morgen bij.

*Christianne*

Namens Hannah:
Er mogen morgen ook wel weer jongens komen trainen! We zien jullie van 13-15 wel verschijnen!

getsiedekkes ik kan de verleiding haast niet weerstaan.. :shock: toch ben ik dit keer verstandig en ga ik lekker naar college. maar kan het de volgende keer weer op donderdag van 11-13?ofzo. en is deze week verder echt helemaal vol?

Was weer een prima training dacht ik zo. Deze oefening houden we erin denk ik. Morgenavond maar even afspreken wanneer de meeste mensen volgende week kunnen.

waar was dispuut ook alweer?

Heb zojuist een mail de deur uit gedaan. Het is weer bij Henri (Saffier 224). Vanaf 20.00u.

Heerlijke training weer gehad vanochtend! Voor iedereen die er niet bij was: we hebben een briljante oefening gedaan waarbij we met 6 meiden de bal moesten rondspelen. Mark en Henri probeerden de bal af te pakken en op een pion te schieten. Als ze dat lukte, moesten wij allemaal drie keer opdrukken. Gebeurde toch nog best vaak, haha. Trainers, bedankt!

okee! lache oefening lijkt me ;) tot vanavond!

is het heel triest dat ik nu zere schouders heb van die 15 keer opdrukken? ik schaam mij diep iig.

Vergeten jullie het dispuutsuitje van niet??

Ik ben niet op dispuut, ben aardig druk met school...
Dus ga sowieso ook ff vroeg naar bed, zodat ik morgen weer kan studeren...
Sorry...

Have fun.. :)

Klarien schreef: is het heel triest dat ik nu zere schouders heb van die 15 keer opdrukken?

Ja...(ik heb hetzelfde)