Henri L schreef:
Markie schreef: Hee ik ga ook met de trein. Helemaal nu we wat later weggaan. wordt wel leuk. Wie regelt het ontbijt voor in de trein? En een magneetbord is ook wel handig

ik wil graag optimel, dat is zulk lekker spul...

milk&fruit bedoel je...

VVD bedankt trouwens voor deze uitstekende training. Ik begon me tijdens de warming-up al af te vragen of ik het niveau wel aankon, maar nu weet ik zeker dat dit niet zo is. Sterk teampje zeg!
Veel succes morgen!

Prince schreef: VVD bedankt trouwens voor deze uitstekende training. Ik begon me tijdens de warming-up al af te vragen of ik het niveau wel aankon, maar nu weet ik zeker dat dit niet zo is. Sterk teampje zeg! Veel succes morgen!

bedankt voor de peptalk!

ik zie het wel helemaal zitten morgen, vooral die yelllll :roll: daar nog even over nadenken??

iedereen vanavond pasta eten, dat is al het halve werk morgen ;)

Relaxt dat we een uurtje later weg kunnen. Ik was al bang dat ik er om zeven uur uit moest!!!!!!! Cobie, je mag alleen mee als je gaat keepen :wink:

Riekje schreef: Cobie, je mag alleen mee als je gaat keepen :wink:

haha, hoeveel keepers heb jij onderhand al wel niet geregeld?

dus de training was wel geslaagd?! nog leuke trucjes geleerd? of vooral geprofesionaliseerd ;)

meiden heeel veel succes morgen enne jullie kunnen ut!! :D

Riekje schreef: Cobie, je mag alleen mee als je gaat keepen :wink:

Dan dus maar niet he, heb nu al het gevoel dat ik weer spierpijn krijg morgen! ;)
Veel succes in elk geval!

Ben zeer benieuwd... hoe het is gegaan...

Nou dat kan ik je vertellen: we hebben (tot onze allergrootste verbazing) alles verloren, maar nog wel een paar keer gescoord! het toernooi zelf stelde eigelijk geen reet voor maar gelukkig hebben we ons prima vermaakt. waarschijnlijk heb ik morgen meer pijn aan mn lachspieren dan aan mn beenspieren dus dat zegt alweer genoeg :D VIVA en ON4 bedankt!

Maar we hebben er wel 4 ingetrapt in totaal, mag ook gezegd worden.
FC VIVA en ON-ers bedankt!

En ik zat vandaag 3 keer in een treintje, 2 keer op de rails en 1 keer em niet op de rails, dat was een beetje ontspoorde actie :lol:

Ja, al met al een goed dagje gehad. Beetje jammer van dat fluttoernooitje, maar de stad maakte alles weer goed en mij kapot.

*Christianne*

Wat een mooie dag!
Het voetbaltoernooi stelde niet erg veel voor, maar het was een goede oefening. Volgend jaar organiseren wij een sporttoernooi, we weten nu in ieder geval wat de verbeterpuntjes zijn.
Mijn buikspieren zijn (naast de alle andere spieren) ook erg goed getraind vandaag, ik heb niet vaak zulke leuke treinreizen mee gemaakt. :)

Allereerst nog alle aanwezigen bedankt voor de toffe training van gister. Was erg gezellig en voor ons ook wel weer eens wat uitdagender om te voetballen. Kom nog eens weer langs, zou ik zeggen. Dan trainen wij het eerste uur en kunnen we het tweede uur een partijtje spelen.

En over vandaag: Wat een prachtige dag!! Heb er echt van genoten. Wat Jessica zei over die spieren is inderdaad typerend voor vandaag. Vooral het maken van de opstelling en het lezen van VI's in de trein was prachtig. En ook de derde helft met het patat eten in de kantine was echt leuk om ook eens te doen. Geloof wel dat onze eindeloze en hoogstaande nabesprekingen enigszins vermoeiend zijn om naar te luisteren. Heb aan vandaag ook een mooi filmpje overgehouden. Komt aan het eind van dispuut (als dat ooit komt...) wel een keer op dvd!

Maar hee Corien, volgensmij hebben we maar drie doelpunten gemaakt, of heb ik dat mis?

Breunis, Jurrian, Niels, Riquelme, Henri, Mark, Harmen, Christianne, Christine, Jessica, Corien, Catharina en Riekje bedankt!!!

Yo! Voor iedereen die zin heeft: check even het ON4-topic. Vanmiddag voetballen in het Noorderplantsoen, uurtje of half 2. Christine en ik zijn er sowieso. Wie heeft nog meer zin?

regent het niet in groningen?! was ik daar dan maar ;)

ben ook heel benieuwd naar het fotoverslag van gisteren! :D

Spierpijn! grrr, dat van 40 minuten voetballen, ongelooflijk

En ik heb wel een paar foto's van gisteren, mooie teamfoto's oa :p. Als ik in groningen ben zet ik ze wel een keer online

Oh ik dacht dat het er echt 4 waren, jij hannah had er toch 2 gemaakt? En catharina 1 en ik. Of heb ik er nu 1 bij verzonnen??

Volgende week, ik heb alweer zin om te trainen!! En het is weer dispuutsweek, ik ga me maar even updaten voor de Quizzzz ;)

Nee, het was er helaas maar eentje, maar bedankt voor je geloof in me :wink: Ik heb ook ontzettend spierpijn trouwens. In mijn liezen en in mijn linker bovenarm (?) Verder nog twee blauwe plekken en een schaafwond op mijn rechterknie.

Oja, de ACLo zat behoorlijk vol deze week en daarom trainen we voor de verandering een keer op maandag van 13-15 uur. Wie kan er dan? Christianne (iets later), Christine, Mark en ik (ga iets eerder weg) zijn er in elk geval!

ow, vet tof! ik denk dat ik dan wel kan! dat is dus overmorgen al?

ik twivel nog een beetje, want ik moet hiervoor een college skippen. Ik ga er even goed over nadenken.

Hee ik kan ook meedoen maandag! Wel weer een voetbalacademisch half uurtje maar kom wel ff langs

En tadaaa, hier zijn ze: het van gister. Bijschrift bij foto 2: de energy-bidon :drink:
:wink:

het ww is corien, btw

hm... maandag kan ik ook niet... dinsdagavond ben ik er wel :D

en die foto's zijn vet tof! die shirtjes zijn mooi geworden :)