*Christianne*

Ik heb volgens mij ook al eerder in dit topic geroepen dat ik mee ga naar Utrecht. Maar voor de tweede keer kan geen kwaad: Ik ga mee!!!

Morgen ben ik er helaas niet bij. Dat zwarte shirtje gooi ik wel een keer op je kamer, Pannah!

*Christianne*

Oh ja, nog iets: ik heb in totaal 1 keer getraind, dus ga er niet helemaal vanuit dat we gaan winnen! (ik wil nog wel graag oefenen voor de jel op handen en voeten ;))

Haha, die yell komt helemaal goed hoor. Je krijgt er alleen wel witte knieen van, is mijn ervaring. Update opgaven sporttoernooi:

1. Corien
  2. Hannah
  3. Christine
  4. Christianne
  5. Catharina

En Chris, we gaan uiteraard wel winnen. En als je niet scoort dan lig je eruit. Maar we zullen het morgen tijdens de training of zometeen in real-life (aangezien je op de bank naast me zit) hebben over de tactieken waarmee we gaan winnen...

Dit moet je even bekijken, zet het geluid zo hard mogelijk. Erg gezellig :D

http://www.youtube.com/watch?v=gdIkar9r-rs

En een leuke tip voor de dames om eens een mooi stadion te bezoeken: FC Groningen – Provinciaal elftal (donderdag 22 maart 2007, 19.00 uur)
Benefietwedstrijd ten behoeve van Stichting KIKA (Kinderkanker). Kaartverkoop start op zaterdag 2 december bij TicketBox. Prijzen in de voorverkoop zijn 10 euro voor volwassenen en 7,50 euro voor jeugd tot 14 jaar. Op de wedstrijddag zijn kaarten 12,50 euro voor volwassenen en 10 euro voor jeugd tot 12 jaar.
Er wordt rond de wedstrijd een miniconcert gegeven door Thomas Berge en de voormalige sterren Rooie Rinus en Pé Daalemmer en de Bende Van Baflo Bill.

Hahaha rete-briljant.

morgen 10:00 dus, zorg even dat je op tijd bent en dat je fit bent, want er komt een zware training aan.

Hoe zorg je er (een half uur voor de training) precies voor dat je fit bent?

geen alcohol of verdovende middellen nemen en tevens geen zware dingen doen.

Het was weer een mooie training. Vooral dat koppen en de schaar gingen naarmate de training vorderde steeds beter.
Ow ja, dat schieten is ook veel harder dan eerst. eerst stond ik er heel rustig en nu moet ik af en toe weg duiken. (vooral bij de penalties)

haha ja die penalties zijn het leukst!! tis echt een sport om zo hard mogelijk te trappen :mrgreen:
iedereen bedankt het was weer een mooie training!

Gaan we eigenlijk nog een keer tegen een echt damesteam van nsg/atv/ichtus/csfr? lijkt me wel cool! zo aan het eind van t semester/tentamens? mooi weer, buiten bij de aclo een wedstrijdje. Doen we t ook nog ergens voor (aangezien ik 2 mrt niet kan)

hmm penalties zijn niet echt mijn ding hehe..
maarre 2 maart ben ik er denk ik ook wel bij! moeten we eigelijk volgende week nog wel een keer trainen he? en gaan de coaches ook mee om te coachen of om zelf mee te doen/

Mark en ik gaan sowieso mee, want wij doen ook mee in het heren-zaalvoetbalteam.

Was inderdaad weer een heerlijke training vanmorgen. Tenminste een echte training! Ik loop nu de hele tijd scharen te doen door het huis :wink:

We hebben trouwens nog in elk geval 1 vrouw nodig voor het sporttoernooi!!! Wie geeft zich nog op? Tot nu toe hebben we 6 'man':

1. Corien
  2. Hannah
  3. Catharina
  4. Christine
  5. Christianne (shirtje = binnen)
  6. Jessica (shirtje = binnen)

Henri en Mark, willen jullie toch nog even een shirtje inleveren vandaag of morgen? Dat andere (...) waar ik het over had, komt later nog wel een keer en is niet heel geschikt voor vrijdag. Jullie mogen ook zelf shirtjes laten drukken, maar als je zegt wat je erop wilt, dan wil ik ze ook wel meenemen als ik vrijdag of maandag naar de drukker ga.

als je maandag gaat dan overleg ik nog even met Mark en dan kunnen we nog shirtjes kopen. Goed?

Prima, dan ga ik maandag. Iedereen shirtjes inleveren!!! Ik ben vanavond wel op soos en het weekend ook thuis.

Ja... Mijn shirtje die ik wil inleveren ligt @ Spakenburg.... Die heb ik dus pas maandag hier... Ik weet niet hoelaat jij daarheen gaat... ? Want ben om half 4 ofzo weer in Vinkhuizen hoop ik... Of ben ik dan te laat? Hmmzz.. das weer minder..

he was weer een leuke training. Welke dag willen jullie volgende week trainen dan?

Ik heb nu ook al een zwart shirtje. Volgens mij dezelfde als Jessica... Ik geef hem vanavond wel op soos aan Hannah.
De training was tof! Maar ik ga de volgende keer niet van tevoren hard lopen. :roll:

En over 2 maart... Misschien kom ik jullie wel aanmoedigen :P

kheb ook een zwarte... een echt voetbalshirt en geen polo :P ;) vanavond op soos geef ik m aan je hannah!

en kunnen we voor de keepster geen babyroze doen? (of felroze) das wel mooi ''ander'' kleurtje :D

volgende week kan ik dinsdagochtend; woensdagochtend (liever half 10 dan 10 ivm 13u college) en donderdag weer de hele dag!

Ik kan volgende week maandag, woensdagochtend en donderdagochtend.

Leuk stukje in de SIC!!! Vooral die advertentie voor trainer.. Briljant!