Beste GSV'ers en andere geinteresseerden,
In verband met een stageplek in Hilversum zal ik (Joanke, oud-ATV'er) Groningen voor een tijdje verlaten. Nu wil ik mijn kamer onderverhuren. Het is weliswaar voor slechts drie maanden (1 december - 1 maart) maar wellicht is er een eerstejaars die nog thuis woont en wil proeven hoe het is om op kamers te wonen. Bovendien is het werkelijk op één van de mooiste plekjes van Groningen. Aan het Hoge der A in een ruime kamer (19m2). De huur is niet duur en meubilair zit er in. Je deelt het appartement met mijn allercharmantste huisgenootje Hade (ook oud-ATV'er). Mocht je geinteresseerd zijn, meer info of foto's van de kamer willen, neem dan even contact met me op.
Groet,
Joanke
(joanked@hotmail.com, 06-30765421)
Kost dat?
300 euro per maand. Zit alles bij in (gas, licht, water, toeslagen, internet) en uitzicht op de Martinitoren. Overigens mag je ook gebruik maken van een best aanzienlijk grote gezamenlijke tuin (die deel je met andere bewoners van het pand). Het is overigens het pand rechts van Pakhuis Londen (als je met je neus naar binnenstad staat).
Dit is echt een heel gaaf huis!!!!! doeeen.