jaja fc groningen heeft gewonne!! woehoe 3-0!! twas weer leuk :D

oi oi oi mooie wedstrijd hoor

veels te mooie wedstrijd. En vanavond is de vlag van de moeder van Antuma nog te bewonderen om kwart over elf op SBS. Volgende keer zeker weer. veels te tof dit!

Dit moet je vanavond zien, zeker als je GSV'ers op tv wilt zien.

over 2 minuten begint het spektakel op SBS 6

Zo iedereen SBS even aanzetten.

GSV weer mooi in beeld...

Goedzo, de harde kern was uitstekend zichtbaar, zeker bij het laatste doelpunt. De GSV-achterban doet het blijkbaar goed bij de SBS-camera's.

Volgens mij moet ik een brilletje. Ik kwam er toevallig ook langs, en heb alleen bij het laatste doelpunt inderdaad die apen met die vlag in het hek zien hangen. Ik kon alleen niet zien wie het waren. Boerma?

Ik heb de samenvatting opgenomen op m'n pc. Iedereen die zichzelf terug wil zien mag langskomen. (5 euro pp).

20 december bk-activiteit Groningen-Volendam. Die is al in the pocket.

edit: toch iets te snel dus

FC Groningen schreef: 27 oktober, 00:08 uur - FC Groningen speelt op woensdag 21 of donderdag 22 december een thuiswedstrijd tegen FC Volendam in het toernooi om de Gatorade Cup. De winnaar van die tweestrijd plaatst zich voor de kwartfinales van het toernooi.

Gelukkig niet op de 20ste. Dat zou namelijk betekenen dat FC Groningen gelijktijdig met de kerst sing in zou plaatsvinden c.q. spelen. Ik ben blij met de loting, het feit dat het een thuiswedstrijd is en dat het afscheid van het Oosterpark dus tijdens een bekerwedtrijd plaats vind.

Die vrouwelijke steward was ook erg vermakelijk zeg. Voortdurend probeerde ze de gsv'ers uit de hekken te krijgen :D!

Ja, één van die apen was Boerma inderdaad.

Volendam thuis, appeltje eitje.

Christiaan, Koos, Boerma, Mbeki, Henderi, Marchien, Karine, Sipko-Jan, Renkse, Kiffen, Lennert, Henk Jan, Nanne, Wouter N. en Tanja waren in ieder geval in beeld. Verder vast nog wel meer, maar die heb ik niet zo snel kunnen zien.

Belangrijker nog: Groningen speelde goed en combineerde de Cupfighters uit Den-Haag behoorlijk weg. Prima wedstrijdje. In de hekken hangen is zo passé btw.

Kraker schreef: In de hekken hangen is zo passé btw.

Wat? vond ik toch wel een beetje het mooist van de avond. Een stewardess kietelt mn kuit. Zo fijn.

Kraker schreef: In de hekken hangen is zo passé btw.

Inderdaad: het is niet voor niets dat alle Groby-aanhangers hetzelfde presteren :wink:
Maar laten we het gewoon bij adoloscentie op voerbalgebied houden, je moet ook door deze fase van je leven heen. De doorgewinterde supporter ziet het vanuit zijn ooghoeken gebeuren terwijl hij feest viert met de mensen om hem heen...
Ik heb me prima vermaakt vandaag. Hoog in de nok van het stadion, vak ZF, bovenop de middenlijn. Heb het voetbalspel zich nog nooit zo duidelijk voor mijn ogen zien ontvouwen. Daarnaast viel de wiet-lucht ook hardstikke mee. Wel balen trouwens dat West vanavond ook open was, als ik dat had geweten... Er is immers maar één Z-side, en dat is de tribune waar ik als 12-jarige FC Groningen - Willem II meemaakte. Gek hoe je de details nog weet: uitslag 3-0 met goals van Romano Sion, Raymond Beerens en Matthias? Rosén. Vooral die goal van Sion was toentertijd mooi kwam vanaf links naar binnen snijden en rondde mooi af. Waren ook de tijden van het ouderwetse staan en inschikken op de tribune, het in de hekken hangen (toen nog wel) en de wedstrijd volgen met een grote zak M&M's tezamen met een kaartje van fl. 6,00 inderdaad guldens toentertijd. We schrijven 21 maart 1996 als ik me niet vergis.
Trouwens: wie gaat er vrijdag 25 november mee naar NAC? :wink:

Echt weer een prachtig wedstrijdje, met goed spel en mooie doelpunten! Heerlijk ook om in die hekken te hangen, het verveelt nooit! Zelfs m'n kleine neefje van 5 hing in de hekken (met die gele ballon...), groeit op voor galg en rad. En skitterend natuurlijk dat de groen-witte GSV-vlag in beeld was.

Trouwens echt gaaf dat die Salmon scoorde, die gast had het echt moeilijk de laatste tijd:
Na de treffer werd hij door Danny Buijs op de nek genomen en werd hij gefeliciteerd door al zijn ploeggenoten, terwijl de fans op de Tonny van Leeuwen-tribune het doelpunt vierden. (van fcgroningen.nl) Dat gun ik hem dan wel weer, dappere held.

ja het was weer een verrekte mooi avondje!