Na de geweldige bekerwedstrijd tegen Sparta Rotterdam, die mede dankzij 75 uitzinnige GSV'ers met 2-1 werd gewonnen, staat in de volgende ronde ADO Den Haag op het programma. Zojuist werd deze club voor de competitie met 3-1 verslagen en ook voor woensdag mag worden verwacht dat FC Groningen de Hagenezen zal verslaan. Daar moeten we dus weer bij zijn!
De omstandigheden zijn weer prima, want de weersvoorspelling is gunstig en een kaartje kost slechts 7 euro! Bij Ticketbox heb je geloof ik officieel een Clubcard nodig (maakt vaak niet uit), bij de FC-Receptie kun je 2 kaarten per legitimatiebewijs krijgen. En aan de kassa kun je natuurlijk ook gewoon kaarten krijgen. De wedstrijd begint om 20:00 uur, het lijkt me tof als we er weer met heel veel GSV'ers zitten!
Zie ook voor een toffe sfeerimpressie van de vorige wedstrijd.
ffies kijken of ik kan...
hoe laat vertrekt vinkhuizen?? :)
Lijkt me leuk. Ik geloof dat ik van de andere Jongsma nog kaarten te goed heb dus ik ben er wel bij.
Nou laten we dit topic maar aanhouden, wel zo makkelijk!
molle en ik komen uiteraard ook weer de fc toejuichen,... en van tijd tot tijd de scheidsrechter bedelven onder een scheldkannonade :)
kom alleen als er mij verekerd kan worden dat er veel gescoord wordt door de fc, vind het leukste altijd het in de hekken hangen. Misschien kan onser allen danny buijs ff posten hoe vaak die gaat scoren...
Hoi BHoerma, ik was net het internet aan het afzoeken of er fansites waren opgericht naar aanleiding van gisteren, en toen kwam ik hier terecht! Mooie site hebben jullie. Ik ga woensdag 2 keer scoren, is dat genoeg?
Ik heb de smaak te pakken jongens, ik heb de smaak te pakken. Vele doelpunten mogen jullie verwachten. De eerste zal ik opdragen aan Boerma, die mijn naam goed heeft gespeld. Ik zal een tshirt met jouw naam dragen!
Verder wil ik alle grefosupporters bedanken, blijf schelden op de tegenstander zou ik zeggen!
Allemaal komen dus, ik ga senationele goals maken!!!
(Hee wie is die nep-DannyBuijs???)
Gelukkig heb ik van 8-10 practicum, zodat ik ook kan komen :S
Gezien het mooie weer van morgen en het goede resultaat van afgelopen zondag verwacht FC Groningen dat het druk wordt in het Oosterpark. Kom dus een beetje op tijd!
En ik vraag me af waarom die arme Danny Buijs en Danny B currently gebanned zijn...
Kaartjes zijn volgens Roelie gewoon aan de kassa te krijgen, wel op tijd bij zijn. Verstandig om legitimatie mee te nemen, want het is een risicowedstrijd!
hmmm.... misschien kom ik wel...
ik zeg alvast 2-0 voor Groningen
Ik ben erbij...
hoezo dat dan, moet je niet heel veel dingen doen morgen dan..
hoe laat gaan de mensen uit vinkhuizen richting het Oosterpark?
ik ga rond kwart over zeven weg richting oosterpark..... samen met kelder.... vanaf de parel
Yesss ik kom ook met een kleine ING-delegatie.
tussenstand halverwege de tweede helft 2-0 in het voordeel van dé FC
ik vind het nu al jammer dat ik niet ben gegaan.
nu is het al 3-0, spijtig spijtig spijtig dat ik er niet bij ben.
20e minuut: Yuri Cornelisse 1-0
60e minuut: Nevland 2-0
79e minuut: Salmon 3-0
Heel jammer dat ik er niet bij ben inderdaad, lijkt me een aantrekkelijke pot.