ik zie het ook wel zitten. Na mijn recente opmars van de 11e naar de 4e plek.
+0
Vriend Niels
Nadat ik opnieuw mijn team verandert heb, is het wel duidelijk dat ik nog voor de winterstop Koos van de eerste plaats in de subleague heb verdreven. Hoogendorp is trouwens zooo passeee..
+0
Henri L
ik ga trouwens niet voor een tientje, 5 euro is prima. Dan krijg je 31*5 euro is 155 euro.
1e = 77,50
2e = 46,50
3e = 31,00
+0
Mbeki
Ja hoor, nu willen ze ineenkeer wel. Doe ik een oproep en wil niemand het en nu ineens wel. Beetje laf.
Voorlopig is er alleen een potje tussen Loewie, RPB en ikzelf met 2 euro inleg.
+0
BHoerma
en reken maar dat ik dan derde wordt dus krijg ik toch bijna hele inleg weer terug :)
Maar zonder somers redden jullie het allemaal toch niet...
+0
Vriend Niels
@%#@$@! Wissel ik Majstorovic, omdat die vent zoveel kaarten krijgt, scoort ie eindelijk...
+0
Bert-Jan
ik wisselde nigel de jong omdat hij geen basisplek meer had #@%#@$@!
+0
Gerard
Vriend Niels schreef: #@%#@$@! Wissel ik Majstorovic, omdat die vent zoveel kaarten krijgt, scoort ie eindelijk...
Molle schreef: ]ik wisselde nigel de jong omdat hij geen basisplek meer had #@%#@$@!
Ik liet boschker en bosvelt staan omdat ze toch een keer moesten gaan uitbetalen -> hoppa weekwinnaar, loon naar werken!
+0
Henri L
ik zag dat de over-all winnaar deze week 102 punten had gehaald.
+0
Vriend Niels
Vriend Niels schreef: Nadat ik opnieuw mijn team veranderd heb, is het wel duidelijk dat ik nog voor de winterstop Koos van de eerste plaats in de subleague heb verdreven.
Hoewel ik nog slechts derde sta ben ik wel het overschatte team van Koos voorbij. Nog ruim voor de winterstop. Daarnaast ook nog weekwinnaar in de GSV comp. met 64 punten...
Janssen, Reuser, Sergio, Keller, Kuijt, Maduro en Di Tomasso bedankt he!
+0
Harry
^...
+0
Gerard
Harry schreef: ^...
Ja, ik zag het... gedeeld tweede van alle deelnemers deze week, ofniet?
+0
Koos L
Respect...
+0
BHoerma
dacht dat ik vele punten haalde maar sommige mensen..
+0
Henri L
He Koos, hoe zit dat met jou team?
+0
Skippy
gaat wel lekker,.... bina top 500 algemeen klassement :D
+0
Knapzak
woohoo we kunnen weer los. Dit jaar met wéér vernieuwde spelregels.
Check: en meld je aan!
+0
Koos L
Oef, ik heb nu al weer een briljant team. 'Vrienden van Moggi' gaat ongeslagen kampioen worden!
Oja, er is een GSV subleague, dus meld je even aan bij 'GSV'.
+0
Robbert
ja je bent de tweede... allert had ook al een GSVsubleague gestart. altijd handig om te checken...
Inderdaad, doen we. En inzet een tientje okee?
ik zie het ook wel zitten. Na mijn recente opmars van de 11e naar de 4e plek.
Nadat ik opnieuw mijn team verandert heb, is het wel duidelijk dat ik nog voor de winterstop Koos van de eerste plaats in de subleague heb verdreven. Hoogendorp is trouwens zooo passeee..
ik ga trouwens niet voor een tientje, 5 euro is prima. Dan krijg je 31*5 euro is 155 euro.
1e = 77,50
2e = 46,50
3e = 31,00
Ja hoor, nu willen ze ineenkeer wel. Doe ik een oproep en wil niemand het en nu ineens wel. Beetje laf.
Voorlopig is er alleen een potje tussen Loewie, RPB en ikzelf met 2 euro inleg.
en reken maar dat ik dan derde wordt dus krijg ik toch bijna hele inleg weer terug :)
Maar zonder somers redden jullie het allemaal toch niet...
ik wisselde nigel de jong omdat hij geen basisplek meer had #@%#@$@!
Ik liet boschker en bosvelt staan omdat ze toch een keer moesten gaan uitbetalen -> hoppa weekwinnaar, loon naar werken!
ik zag dat de over-all winnaar deze week 102 punten had gehaald.
Hoewel ik nog slechts derde sta ben ik wel het overschatte team van Koos voorbij. Nog ruim voor de winterstop. Daarnaast ook nog weekwinnaar in de GSV comp. met 64 punten...
Janssen, Reuser, Sergio, Keller, Kuijt, Maduro en Di Tomasso bedankt he!
^...
Ja, ik zag het... gedeeld tweede van alle deelnemers deze week, ofniet?
Respect...
dacht dat ik vele punten haalde maar sommige mensen..
He Koos, hoe zit dat met jou team?
gaat wel lekker,.... bina top 500 algemeen klassement :D
woohoo we kunnen weer los. Dit jaar met wéér vernieuwde spelregels.
Check: en meld je aan!
Oef, ik heb nu al weer een briljant team. 'Vrienden van Moggi' gaat ongeslagen kampioen worden!
Oja, er is een GSV subleague, dus meld je even aan bij 'GSV'.
ja je bent de tweede... allert had ook al een GSVsubleague gestart. altijd handig om te checken...