Die tekst ken ik ergens van :) vergeet je nog: de nomaden van het smalle zadel.

Mijn team is klaar, ff inschrijven iedereen!

Ik heb me ook aangemeld voor DVHN's Ploegleider...

Gewoon even doen allemaal. Team is zo samengesteld, daarna geen omkijken meer naar, en die 3,50 had je anders gewoon in de collecte gegooid. Niet van dat benauwde. Even een team opstellen, en die hele tour de france wordt 10x spannender!

Ik weet niet wie Ullrich allemaal in z'n rijtje heeft staan maar ik hoor net dat ie geschorst is...

Moet nog officieel worden, maar let daarnaast ook op Basso en Mentsjov

Hoe officieel wil je het hebben dan?
En let daarnaast ook op die andere 57 renners.

Wel razend jammer voor de Tour, ik had er enorm zin in. Liever dat die lui gedrogeerd rondrijden en daarna geschorst worden ofzo. Maar eerst nog even 3 weken fietsen...

Astaná-Würth: Michele Scarponi, Marcos Serrano, David Etxebarria, Joseba Beloki, Angel Vicioso, Isidro Nozal, Unai Osa, Jörg Jaksche

CSC: Ivan Basso

Caisse d'Epargne-Illes Balears: Constantino Zaballa

Saunier Duval: Carlos Zarate

AG2R: Francisco Mancebo

T-Mobile: Jan Ullrich, Oscar Sevilla

Phonak: Jose Enrique Gutierrez, Jose Ignacio Gutierrez

Comunidad Valenciana: Vicente Ballester, David Bernabeu, David Blanco Rodriguez, Jose Adrian Bonillla, Juan Gomis Lopez, Eladio Jimenez, David Latasa, Javier Pascual, Ruben Plaza, J.Luis M. Jimenez

Unibet.Com: Carlos Garcia Quesada

Basso fietst niet de tour!!

Koos L schreef: Wel razend jammer voor de Tour, ik had er enorm zin in. Liever dat die lui gedrogeerd rondrijden en daarna geschorst worden ofzo. Maar eerst nog even 3 weken fietsen...

Inderdaad! Erg jammer, een Tour zonder Basso, Ullrich, Mancebo, et cetera. Maar..... misschien wint Boogerd nu wel de Tour! :D

als ik het goed heb fietst ook Vinokoerov niet mee. Echt balen dit. Ik geef Menchov nu wel hele goede kansen.

Wat een enorm schandaal dit zeg, ongelooflijk! Overigens wel goed dat alle verdachte renners geweerd worden. Ik denk dat vooral popovitsj of savoldelli, beiden van disovery channel, nu een enorme kans maken om te winnen. Die hele ploeg is nog voltallig, weet wat het is om de gele trui te dragen, is er sowieso al op gericht om een goed klassement te garanderen voor de kopmannen en heeft en enorme ervaring opgedaan de afgelopen jaren.

Verder enorm jammer dat zo ontzettend veel grote namen hierbij betrokken zijn en dus niet meerijden. Komt de tour weer eens naar Nederland en ben ik er eindelijk eens bij, moet ik gaan kijken naar de b-klasse. Maar goed, deze tour zal vast nieuwe helden creeren.

De tour mag beginnen. Morgen zal Mart 'the anchorman' Smeets ons weer in geuren en kleuren mogen vertellen over deze 'open tour'. Vanochtend dacht ik nog dat het niets zou worden, maar of het nou de tour van Ullrich of Basso zou worden of nu toch Valverde of Leipheimer... het is nu al de tour van the dutch anchorman.

Maak eerst maar een normaal team pik.

Gisteren terug gekomen uit Valkenburg! Wat een vet feest was het daar zeg! Het hele centrum was stampvol (terwijl ik hoorde dat het bezoekersaantal behoorlijk tegenviel) Stond vanaf 11.00 20m achter de finish dus heb het hele opbouwen meegemaakt. Prachtig uitzicht gehad ook op het erepodium. Stond recht tegenover Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra. Wel de moeite waard dus om te gaan kijken; 't was in de zon alleen niet te harden. :P

Wel jammer dat Dekker uit viel en dat Boogerd zo vroeg op kop kwam op de Cauberg, want een Duitser die in Nederland wint is nooit tof natuurlijk, ookal was het wel zeer verdient!

Gaan der nog meer mensen richting Alpe d'Huez dinsdag de 18e? Ze verwachten een milioen mensen daar.

Ga jij wel dan?

Ligt wel in de planning

Meesterlijke sprint vandaag, retespannend.

respect toch weer voor McEwen ondanks de 2e plek. Vast komen te zitten en dan nog zoveel goed maken.

toon schreef: Ligt wel in de planning

met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan ik toch wel stellen dat ik daar een potje uit mijn plaat ga op de 18e. Dat zullen die renners zich nog lang heugen.

Verder zit ik al een aantal dagen enorm te genieten. fantastische massa spurts elke keer weer. Vanwege het ontbreken van een ploeg die de sprint echt kan controleren maakt iedereen elke dag weer kans. en die Mc Ewen is wel fabulues goed zeg. En Freire is altijd goed in chaotische sprints hij is niet voor niets driemaal wereldkampioen.
Wel apart dat Landis opeens begint over zijn kapotte heup, je gaat toch niet je zwakheden benadrukken als je probeert de zwaarste wedstrijd ter wereld te winnen. Al dicht ik hem nog steeds veel kansen toe, hij fietst al 2-3 jaar met zo'n heup. Mentsjov zit zowat op zijn vormpeil van vorig jaar de Vuelta het belooft dus een mooie tour te worden voor Rabo. ik ben benieuwd wat hij nog uit zijn kuiten tovert de komende dagen. en van Rasmussen ook trouwens voor de tour zei hij dat hij voor de bollen ging als ik dan heel optimistich ben:
Geel Mentsjov
Groen Freire
Bollen Rasmussen
Wit (Posthuma)
Toch jammer dat je dan zo'n post eindigt met zoveel chauvinisme, tis niet anders. Geniet ervan de komende dagen.
Misschien vind ik nog wel even tijd om aan jullie te denken als ik met anton op 18 juli op Alpe d Huez sta om een ontketende Boogerd naar boven te schreeuwen... je zal dan toch voor de tv zitten...