Vandaag speel ik alles of niets...

Boonen is afgestapt.

Met alles of niets heb ik trouwens ook al de nodige ervaring. Het werd altijd niets.

Merckx en Casar heb ik er bij zitten, maar nu hoor ik net dat Davitamon gaat rijden :?. Erg balen.

Ontzettend jammer dat er geen Nederlander/Raborenner in de kopgroep zat. Morgen dan maar.

Toch weer mooi wat puntjes gepakt. In korte tijd toch ruim 4000 plaatsen gestegen. Dat maakt de schade van het mislukte wisselen na de proloog weer een beetje goed.

Misleidend trouwens dat de dertiende etappe door Rondemaster wordt aangeduid als een bergetappe.

Zo, ik ben ook weer present. De afgelopen vier dagen zelf gekoerst. Aiaiaiai, wat een ongelofelijk blauw derriere! Rondemaster ging niet altebest laatste paar dagen. Eerste plek in de GSV league inmiddels verspeeld, maar dat komt wel weer goed. Vandaag had ik alleen Casar, twas een erg lastige etappe om te voorspellen. Morgen wordt gewoon vlak. Misschien wel een massasprint, zonder Boonen dan. Ik ben benieuwd!

Ik gok morgen op een Nederlander.

Sterker nog: Servais is mijn man. Soms worden renners sterker als ze ziek zijn geweest...

Hmm... Bij rondemaster inzetten op een massasprint is wel erg duur... toch maar doen?

Voor sommigen nog de tip geen renners op te stellen die niet meer in koers zijn. Zo kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid voorspellen dat Furlan en Hunter geen punten gaan pakken. En Eisel is ziek.
Overigens wordt vandaag of morgen mijn laatste dag rondemaster. Daarna ben ik met vakantie. Ik hoop nog op een spectaculair einde van mijn toch wel teleurstellende prestaties.

Het WK voetbal is nog niet afgelopen of de Tour de France begint alweer! Wat een genot. Gaan er nog mensen meedoen met www.rondemaster.nl ? Zou leuk zijn als we een GSV subleague kunnen maken.

Je kan jezelf toevoegen bij de subleague GSVers met het wachtwoord Boogerd.

goed bezig. Ik heb mezelf al ingeschreven voor de ploegleider van DvhN. Ik zal morgen eens naar de rondemaster kijken.

okay tof idee...de tour gaan we weer dagelijks volgen!!

t Is wel jammer dat je bij dat spel na elke rit weer een nieuwe opstelling moet maken. Btje lastig als je op de Alpe d'Huez zit...

Zeker ook moeilijk de laatste paar dagen als ik in Parijs zit. Jongens, ik ga die finish op de Champs Elysées gewoon meemaken!

Is er ook een poule waarbij je van tevoren alles moet invullen, om er daarna niets meer aan te hoeven doen?

Natuurlijk: bij DvhN. Het kost wat geld, dus waarschijnlijk doet de gemiddelde grefo er niet aan mee, maar goed, ik wel.

Bij deze ploegleider maak je 1 keer een team en daarmee zal je het moeten doen voor de tour. Ik doe zelf wel weer met beide mee (en rondemaster en ploegleider). Die ploegleider is toch nog weer best lastig om daar een uitgebalanceerd team met klassements(berg)renners en sprinters in te krijgen, t wordt vanwege de 'dure' rijders toch weer een beetje gokken.

ik zal ook wel even een subliekje aanmaken
edit: ow koos je was me net voor

Ik ga van 3-5 juli met vrienden naar Valkenburg toe!! Een dag voor de etappe gereserveerd op een camping binnen 750m. van de finish en dan een dag na de etappe weer terug...heel relaxt alles mee maken!!

hmm... GSV is te kort als subleague naam, en je mag ook al geen lang verhaal schrijven; bij deze:

Voor pedaalridders en rekkertjeshangers...
Er zullen renners komen die de koers hard gaan maken, maar ook als je enkel op het vinkentouw zit, kun je meedoen. Het maakt niets uit, op een gegeven moment zal iemand er een snok aan geven, en je het snot voor de ogen rijden, een jasje laten uit doen, je vierkant door de bocht gaan... vroeg of laat kom je dan toch de man met de hamer tegen. Laten we er daarom maar een groot feest van maken, zorg dat je bij een goede 'buschauffeur' de bergen door komt, dan kun je Parijs halen en uiteindelijk zullen we allemaal de Champs-Elysées oprijden als helden.
IK GEEF HET JE TE DOEN.

subleague: tour de GSV
effe opzoeken en aanmelden