Maurice schreef: En wie had Wrolich natuurlijk weer?? En wie staat daardoor nu eerste in de GSV-league?? Jaja, kom maar...

Ontzettend laf gekoerst, Mausie. Als ploeg gewoon de uitslag van de vorige dag kopieeren, bah! Een echte kenner als ik scoort punten met Eisel, die de vorige dag rond de 50e plaats eindigde.

Nee, nee, nee, iedereen had te weinig vertouwen in de sprintcapaciteiten van Wrolich. Iedereen dacht, die kerel wordt 1x zevende, en morgen wordt ie weer kansloos 49ste. Maar ik zag het talent in deze vent, en ja hoor, dat werd beloond!

Sneu zeg voor Zabriskie. Hoe krijgtie het voor elkaar.

krakrak schreef: Sneu zeg voor Zabriskie. Hoe krijgtie het voor elkaar.

ach hij is het wel gewend.

Maar dan nog. 189 renners vliegen met boven de 60 per uur alle heuvels, bochten en rotondes langs, maar de gast met de gele trui flikkert op een rechte weg. Dan verdien je het ook gewoon niet...

Ik hoorde dat z'n ketting gebroken zou zijn.

Maurice schreef: Ik hoorde dat z'n ketting gebroken zou zijn.
Hoe kan ie dan gewoon weer opstappen en verder fietsen?

NIeuwe fiets?

Ik zag bij rondemaster dat eigenlijk iedereen weer gokt op een massasprint... Er komt vandaag weer geen ontsnapping?

Ik gok op Dekker als niet-sprinter. Verder zullen we het wel zien...

ik gok op een ontsnapping, echter voor de zekerheid heb ik er ook maar drie sprinters bij gezet anders, loop ik nog verder achter als er wel een sprint komt... stom spel

RC, jij gokt op Kroon vandaag? Die kon gister zn eigen team al niet eens bijhouden.... Hoewel ik hoop op een ontsnapping, acht ik een massasprint helaas waarschijnlijker. Daarom maar weer 9 sprinters opgesteld.

Zabriski stapte toch echt op een andere fiets, dus dit heeft niets met niet verdienen te maken. Ook mooi: Tankink die 4 kilometer voor de finish zijn zadel kwijt is.

Wat betreft Kroon: hij liet het laatste stukje lopen omdat hij vandaag wilde knallen. Dus ik denk aan een ontsnapping met onder andere Flecha en Kroon.

RC schreef: Zabriski stapte toch echt op een andere fiets, dus dit heeft niets met niet verdienen te maken.

Hoezo 'dus'? Als je zo hard op je bek lazert heb je sowieso een nieuwe fiets nodig. En als er echt technische mankementen waren waar Zabriskie niks aan kon doen, dan had CSC dat al lang bekend gemaakt.
Los daarvan: als je in de gele trui naar het asfalt gaat verdien je het per definitie niet...

De redenering is inderdaad niet echt sluitend. Dat neemt niet weg dat het onzin is om te zeggen dat hij het niet verdient omdat hij gevallen is.

Ik zie net op sport.be dat Juan Antonio Flecha een aanval doet. Haha, die dagoverwinning is binnen!

Ik zie het op www.nostour2005.nl, volhouden vent! Ik heb je in mn team!

Toch wel weer netjes dat je dan Furlan hebt, jammer dat je mijn tip over Eisel negeert.

Ik zou overigens heel wat over hebben voor een zeshonderdste plaats in het algemeen klassement. Daarom morgen: alles of niets.

Ja, ik ben heel blij met mijn 681ste positie, in een spel met 30.000 deelnemers. Maar de weg is nog lang. Khad alleen toch verwacht hoger te eindigen vandaag, khad de eerste zes!

Shit jonge, dat Rondemaster is toch elke keer weer een dilemma... Morgen een etappe met hier en daar toch wat meer heuvels dan tot nu toe... Waar gaat iedereen voor? Sprinters inzetten wordt steeds risicovoller nu ze per dag 8 ton duurder worden. Gaat Dekker z'n bolletjestrui verdedigen of gaat flecha nu eens echt die winst binnentikken?

Gerard schreef: Gaat Dekker z'n bolletjestrui verdedigen ...?

Voeckler staat één puntje achter hem. Lijkt me wel een typ die z'n best wil doen die trui te pakken...