Ik had het uiteraard over Ploegleider, niet over Rondemaster. Dat is me te eenvoudig...

Ik zie gelijk al dat je er helemaal geen verstand van hebt (zoals je ook geen verstand van muziek hebt, maar dat terzijde), je kent namelijk zijn naam niet eens meer. Deze Duitser heeft afgelopen jaar de tijdrit in Nederlandse ster elektrotoer gewonnen.

Maurice schreef: Deze Duitser heeft afgelopen jaar de tijdrit in Nederlandse ster elektrotoer gewonnen.

Michael Rich?

Kijk, now we're talking!

Er zijn nog twee mensen die hun mailadres hebben gepost maar nog niet zijn aangemeld bij de subleague (van Rondemaster). Nog even doen dus.

Nog 1 nachtje..... en dan sta ik bovenaan!

voeg mij ook even toe? ferdinandes@hotmail.com

ben benieuwd, toch even kijken

Nou, 3 maal raden wie de tour gaat winnen...

Beetje jammer dat Der Jan nu al ingehaald wordt...
Michael Rogers heeft mijn dag ook verpest, en die vieze Hondchar kan ik nu ook wel schieten. Bah!

Idem hiero...

mijn toetsenbord doet het net weer 10sec dus kon gewoon niet meedoen maar die Zabriskie zeg wat rijdt die hard!....die rijdt gewoon hele tijd 58 a 59 op het vlakke..jammer dat de verhoudingen Armstrong/Ullrich weer volledig duidelijk zijn..succes jongens met jullie ploegie

Tweede in de GSV-league, valt me niet tegen. Gerard jongen, ik kom eraan!

wat een commentaar zeg. "Armstrong kan nu al niet meer verliezen" :roll:

Hoorden jullie wat Herbert Dijkstra na de wedstrijd zei? "De mensen die Zabriski in hun team hebben, slaan hun slag. Ik ken iemand in Zwolle die hem in zijn ploeg heeft gezet."

Hoewel Herbert en ik elkaar niet kennen, moet hij het wel over mij hebben gehad. Ik zit in Zwolle én heb Zabriskie in mij Rondemaster-team...

Tweede bij ploegleider, ook niet slecht. Wie is die Bileam eigenlijk die ik morgen ga inhalen?

He Agrikoos, je staat wel derde! Er waren namelijk meer mensen die Zabriskie kenden!

Laten we het niet over mijn klassering hebben. Botero, McGee en Rogers, bedankt!

En chapeau voor Vino. Ik zeg het nog een keer: die man gaat de tour winnen.

PS. Ik zit net de teams van de GSV-league van Rondemaster te bekijken, maar volgens mij is er een aantal mensen die niet heeft gewisseld. Het principe is dat je elke dag je team aanpast, anders maak je geen kans. En iemand is Tom Boonen vergeten.

Daar kwam ik ook achter :wink: maar ik gok op een ontsnapping vandaag :lol: vandaar ook mijn 'afwijkende' teamsamenstellling.

Yo Rienk, die Bileam ga je denk ik niet rap inhalen, heeft een aardig team. Bileam wordt ook wel Chris Havinga genoemd.
Vandaag moeten McG en McE het voor me gaan doen bij Ploegleider!

als mc ewen vandaag wint heb ik er 25 punten bij, ik sta 24 achter