VanderVelde gaat er volgens mij nog wel een keer doorheen zakken. Kohl verrast mij enorm tot nu toe, maar die is idd in de tijdrit wel in te halen. Evans gaat dinsdag weer tijd verliezen, maar woensdag verwacht ik pas echt vuurwerk en beslissingen.

Alpe d'huez op woensdag,.. wordt een toppertje dacht ik zo! Het is buitengewoon spannend met 6 mand binnen de 47 seconden van elkaar. En dat in de laatste week.

Wordt er eventueel met een groep mensen bij iemand thuis gekeken? Misschien wel leuk voor de woensdag etappe?

Ik ben voor, lijkt me een mooi moment.

Prachtig topic dit. Wat kunnen we vandaag en morgen verwachten?

Vriend Niels

Vuurwerk Kraker. Vuurwerk.

Is Menchov alweer terug? Ik kan op mijn stage alleen maar tekstueel de tour volgen en daar rijdt hij op achterstand.

Hij is op 35 seconden achterstand gefinished.. aiaiai, wordt heel moeilijk morgen. Denk dat Kohl en Schleck de dienst gaan uitmaken als ze zo bezig blijven. (ik heb hier ook alleen tekst)

Hij is gefinishd met 35 seconden achterstand op de groep gele trui.

Hoe moeilijk kan dat nou zijn, gewoon het wiel van je tegenstander volgen :shock:

Die Menchov is een zakkenwasser. Maar op dit moment geef ik Evans nog verreweg de beste papieren voor de eindoverwinning. Die vent rijdt in de tijdrit Kohl en Schleck echt wel op een minuut of twee.

Ik denk ook nog steeds dat Evans gaat winnen. Het enige wat ie morgen moet doen is waar hij goed in is, namelijk aanklampen bij de rest. Bij de tijdrit wint hij van alle andere kanshebbers.

Maar dan wordt het morgen dus wel een geniale dag. Zowel Schleck, Kohl, Menchov en Sastre moeten verschil maken op Evans en dus moeten ze de hele tijd aanvallen. Als ze bij elkaar blijven weten ze namelijk zeker dat ze gaan verliezen.

Octr schreef: Zoals Tankink al zei: 'Op Alpe d'Huez pakt ie tien minuten'. :)

Dat wordt leuk morgen! :) Ik hoop trouwens dat Ten Dam morgen vooruit gaat rijden. Finish op de Nederlandse berg, moet toch een mooie stimulans zijn.

Heb er ook zin in, vanmiddag de hele tijd Radio Tour aan terwijl ik lekker op mn bankje zit te werken. Ideaal! :D

wat een bagger :s

Michael Boogerd is ook een beetje in mijn achting gedaald. na precies 200 meter klimmen op de Aple d'Huez sprong Sastre weg en menchov mee. Toen het gat 15 meter was riep Boogerd al dat Menchov de rit ging winnen. Een halve minuut later reed Menchov alweer 10 seconden achter de groep Gele trui. Vervolgens zei hij hetzelfde over Efimkin en Andy Sleck.

Menchov viel vies tegen. Jammer dat hij niet kon zeg. Misschien dat er vandaag nog wat verrassingen komen op die twee laatste colletjes.

Hmm, ik baalde toen ik zag dan Menchov zich opblies op de Alpe d'Huez. Maar ik gun Sastre de eindoverwinning wel. Ik denk dat Sastre prima in staat is om de schade beperkt te houden.

Ik heb een ontzettende hekel aan Evans gekregen. Hij slaat fotografen, is kortaf en heeft nog geen enkele reet uitgevoerd in deze tour. Hij heeft maar 2 kilometer kopwerk verricht in de hele tour. Hij heeft tot nu toe alleen nog maar gevolgd en anderen het werk voor hem laten doen. Daarnaast is hij een heel onprettig, arrogant en gemeen persoon, als je Boogy mag geloven...

Het lijkt erop dat het klassement in elkaar gaat schuiven. Wordt het toch nog spannend.

Prachtige winnaar van de Tour! Mooi dat Evans niet wint. Jammer van Menchov, heeft een podiumplaats toch echt zelf laten liggen.

' We willen het eigenlijk niet noemen, maar 34 en 35 seconden.'

Ik heb genoten van de etappe van vanmiddag. Vooral Schumacher en Kohl verbaasden mij ontzettend. Daarnaast heeft Sastre gewoon gedaan wat ik had verwacht en heeft de tour een terechte winnaar. Verder vond ik de volgende opmerking van Dijkstra zeer terecht: 'Als je fietst om niet te verliezen maar niet om te winnen dan verlies je alsnog.' In your face, Evans.