Ja, de Tank! Twentse trots in de Tour. Lijkt mij ook wel wat. Lelijkste man heeft de Ronde al verlaten: Mauricio Soler...

Wat kijkt iederen te veel tv zeg. Ook terecht hoor. Maak je roeping waar.

Ik zet 'm nu ook aan, hoe staat het ervoor....

erika schreef: ..die het snot uit z'n ogen reed..

Mag ik je ondanks je mooie post toch even corrigeren Erika? Het ducrotiaanse spreekword luidt toch echt 'zich het snot voor de ogen rijden', is ook logischer he. Ik weet niet hoe hard je moet fietsen voordat het uit je ogen komt maar dan is het zeker geen wielrennen meer. Dan wordt het láágvliegen.

C.A. schreef: Wat kijkt iederen te veel tv zeg. Ook terecht hoor. Maak je roeping waar. Ik zet 'm nu ook aan, hoe staat het ervoor....

kom op zeg, de tour de france is er op. Ik heb morgen een tentamen, maar vrees toch dat ik meer van de tour oppik vandaag dan van mijn studieboeken...

pytric schreef:
erika schreef: ..die het snot uit z'n ogen reed..

Mag ik je ondanks je mooie post toch even corrigeren Erika? Het ducrotiaanse spreekword luidt toch echt 'zich het snot voor de ogen rijden', is ook logischer he. Ik weet niet hoe hard je moet fietsen voordat het uit je ogen komt maar dan is het zeker geen wielrennen meer. Dan wordt het láágvliegen.

Haha, bedankt. Ik twijfelde al een beetje...

Zo, het zit er weer op. Gaat het dan toch Evans worden, vermoedelijk zonder een ritzege?

Overigens bespeur ik hier een grote wielerliefhebberij, ik stel voor om vanaf komende week de activiteiten op de fiets door te zetten in de avonduren. Gewoon, 8 uur opstappen en tot half 10 rijden, moet kunnen toch? imhotep, jij hebt een fiets toch? En Erika, jij ook? Ieder ander die zich geroepen voelt is welkom natuurlijk.

Ik heb een gewone huis tuin en keuken fiets. Geen racefiets, dus dat gaat hem helaas niet worden...

Nee, ik ben ook slechts in het bezit van een oud barrel.

Wat is Greg Lemont een ontzettend arrogante vent zeg, bah... Zit die documantaire over hem te kijken, maar ik switch maar weer naar Snatch.

Henri L schreef: Vandaag ben ik benieuwd wie er gaat winnen. Ik gok op Ricco of Frank Schleck.

Ook arrogant die Ricco, maar ik ben blij dat hij Valverde versloeg.

Mocht je je eens vervelen tijdens de eerste 2 uur van de uitzending, kun je dit even bekijken...

http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot

Nou, daar gaan we weer. Beltran is betrapt op doping. Als je in deze tijd van controles toch doping gebruikt dan ben je ook te dom om te fietsen.

Idd, die Maarten. 'Hallo, hallo, wie spreekt daar zo' haha

Volgens mij zei hij: "Hallo, hallo, wie stinkt daar zo?" Hilarisch.

Vriend Niels

Waarom zorgt de duurste ploeg van het peloton, Rabobank, niet voor de beste sprinter van het peloton?

Omdat er meer banken mee doen met veel geld in kas. :roll:

Nou mocht Ducrot ooit een poliep op zijn stembanden krijgen dan staat er al een opvolger klaar, Boogerd vanmiddag:

'Chicchi is de slechtste klimmer van het peloton, als er een verkeersdrempel in het parcours zit wordt hij al gelost.'

Vriend Niels schreef: Waarom zorgt de duurste ploeg van het peloton, Rabobank, niet voor de beste sprinter van het peloton?

Technisch gezien hebben ze die ook, met Freire in de groene trui.

Da's net zoiets als een allround schaatstoernooi winnen zonder de beste te zijn op een of meerdere afstanden. Geen drol aan natuurlijk.

Er zijn nog geen echte freire aankomsten geweest, een beetje vals plat omhoog of enorm bochtig. Cavendish wint gewoon de sprinten waar hij het beste in is, lang, breed en vlak. Ik had wel meer verwacht van mcEwen, het waren ook wel aankomsten voor hem, maar hij is het hele jaar al niet echt in goede doen.

Gisteren op de laatste col geconstateerd door Pytric en mij:

S.Lang wordt op het laatst ingehaald door 'de Cobra'