Ik geef Evans de grootste kans. Hij heeft net een erg goede tijdrit gereden, en ik ben erg benieuwd wat hij in de bergen gaat doen.

Doen er trouwens nog mensen mee met rondemaster?

Ik dus.

ik zit alleen bij de telesport tourpoule.

Feschbach (vorig jaar) schreef: mayonaise

Nog steeds lachen, haha

Rienk schreef: Doen er trouwens nog mensen mee met rondemaster?

Jep, als er genoeg zijn dan is het wel weer leuk om een subleauge te maken

Inderdaad, altijd lachen met die Eschbach. Ik heb eigenlijk geen idee wie de eindzege gaat pakken, als het Evans maar niet is. De aanklamper.

Ik zet m'n geld op Valverde... en anders Sastre...

Valverde was te vroeg in vorm, de tijdrit van gisteren was helemaal niks. Sastre kan ook niet tijdrijden en maakt het al jaren niet waar. Ik vrees met grote vreze dat Evans gaat winnen, maar als ik één iemand het niet gun is het hem wel. Vooral naar aanleiding wat Boogerd in een colum in de telegraaf een tijdje geleden over hem schreef is het ook nog eens een bijzonder onsympatiek persoon.

Sastre zie ik ook niet in het geel eindigen. Deze hele Tour ontbeert helaas renners met karakter. Vooral jammer dat Boonen niet mee mag doen om de groene trui. Verder gun ik Voeckler wel een succesje.

Ik hoop dat Menchov gaat knallen. Zoals Tankink al zei: 'Op Alpe d'Huez pakt ie tien minuten'. :)

erika schreef: Sastre zie ik ook niet in het geel eindigen. Deze hele Tour ontbeert helaas renners met karakter. Vooral jammer dat Boonen niet mee mag doen om de groene trui. Verder gun ik Voeckler wel een succesje.

HUH een vrouw hier? ! !

vandaag langste rit uit de tour, ik hoop dat we allemaal groepjes krijgen, tête de la cours, en dan 2 á 3 groepjes en dan het peloton, dan blijft het van begin tot eind boeiend (voor zover het dat al niet is)

ik denk dat thomas dekker onverwacht nog hele leuke dingen laat zien..;)

idd, misschien pakt hij wel net zo als Rasmussen dat bij vrouwen kampioenschap in Denemarken deed de fiets en gaat hij even het peloton aan stront rijden :P hij heeft tenslotte toch niets te verliezen

1 evans
2 menchov
3 valverde
4 hincapie
5 de volder

Jammer ook dat Soler dit jaar een beetje defect is. Hij liet echt leuke dingen zien in 2007.

1 kirchen
2 menchov
3 evans
4 andy schleck
5 nibali

ik heb een handtekening van kirchen op een kaartje :O kheb die kerel 2 jaar geleden zelfs een hand gegeven. was tijdens de ronde van luxemburg toen ivan basso ook nog mee deed

Menchov stapt af. Dat hij de toer wint is gewoon wishfull-thinking. Ik heb totaal geen vertrouwen in die kerel, kijk maar eens wat hij de afgelopen jaren in de tour heeft gepresteerd...

Maar die nieuwe strategie dan, om na een redelijke Giro nu een geniale Tour te rijden? Andere jaren reed hij na de Tour een fantastische Vuelta, dus dit zou natuurlijk zo kunnen werken.

Toch zie ik hem uiteindelijk ook niet verder komen dan een tweede of derde plaats. Als hij niet valt wint Valverde gewoon - of het wordt echt een totale verrassing, Andy Schleck bijvoorbeeld.

@Erika: haha, om er maar eens een paar boude uitspraken tegenaan te gooien... hoezo geen karakter? Wacht eerst de bergen maar eens af.

Ik hoop op het opstaan van een nieuwe held. En briljante solo over 150 km en 4 HC-cols. Dat is de Tour. Die wacht voor niemand. Zoals het NOS-commentaar altijd zegt.