Rienk gefeliciteerd.

Fahk, ben nog tjiplieder geweest... helaas, volgende keer beter. Rienk, ga zo door! (want dan ben je voorspelbaar en kan ik je de volgende keer dissen...) :P

In de kalender staat dat er morgenavond een pokertoernooi gepland staat op soos. Uw SPAC heeft besloten deze door te schuiven naar een maandag/woensdag in één van de komende weken. Dit ivm de regioweekenden.

Oioioi ik had me er zo op verheugd...

n@nno schreef: In de kalender staat dat er morgenavond een pokertoernooi gepland staat op soos. Uw SPAC heeft besloten deze door te schuiven naar een maandag/woensdag in één van de komende weken. Dit ivm de regioweekenden.

:? Vaag, waarom? Dat pokertoernooi is toch gewoon morgenavond? Dan ga ik echt m'n tas nog niet inpakken.

Voor de rest sluit ik me aan bij am. Fleurke.

schaduwtoernooitje, morgen om 20.30 stipt beginnen?

I'm in. Waaro?

Goed idee....

Op Soos gewoon, toch? Mannetje of 10 moet wel lukken of niet?
Ik neem wel wat fiches mee, en als mensen zich hier nou opgeven, dan kunnen we inschatten hoeveel mensen mee gaan doen.

Ik heb ongeveer fiches voor 8 á 9 personen.

Ik doe ook wel mee!

Koning Drietand

Ik wil wel graag meedoen, maar moet ook groningen stad van mijn dromen zingen anders wordt hendri boos.

Ik doe ook mee, en Bert Jan is er ook bij...als het goed is!

Dus dat zijn er weer 2 :D

ik doe ook mee, dus om 20:30 op soos?

Ok dan, volgens mij kunnen we prima een leuk toernooitje houden.
Ik regel wel dat de soos open is, en volgens mij zijn dit de deelnemers:

1. UrsaFleurkeSteefWeenymanBert janFeikeSkippyejvbRienkHaraldKoopaPieterFop Nou ben ik nooit weg van een probeersel, dus hier even een (voorgesteld) structuurtje voor het toernooi, voorgesteld om dat deze wat afwijkt van de door de wol geverfde GSV-standaard. Zoals je kunt zien introduceer ik de ante. Waarom: De pot is dan groter, maar je houdt persoonlijk meer BB over om mee in te zetten / raisen. Nadeel: ietwat meer administratie voordat een hand begint. Op deze manier kun je wat langer de blind levels aanhouden, terwijl er even veel fiches in de startpot zitten. Je kunt dus meer "pokereren" terwijl het toernooi even lang duurt. Hierbij een overzichtje, pauzes daargelaten. Als we met 9 man zijn, dan zit rond 12u 's nachts 20% van alle fiches in de pot. Het lijkt me vreemd als we tot zolang bezig zouden zijn. Het zijn dan hooguit nog 3 mensen... Code:
Select All CodeTijd  Small  Big Ante 20:30    1    2    -  20:45    2    4    - 21:00    3    6    - 21:15    4    8    -    21:30    5   10    -    21:45    6   12    2 22:00    8   16    3 22:20   10   20    4 22:40   15   30    6 23:00   20   40    8 23:20   25   50   10 23:40   35   70   15  0:00   50  100   20  0:20   75  150   30  0:40  100  200   40 Goed, iedereen voor? Mooi. Als je wat later komt, geen probleem, dan zetten we je fiches wel neer en halen de blinds er gewoon vanaf. Zijn er nog meer mensen die mee willen doen? Lijkt me leuk.

B'vo Feike!

dan doe ik ook wel ff mee... kom wel uit mijn werk...

Zet mij ook maar op de lijst.

Kan ik ook nog meedoen?? Of ben ik nu net te laat.

Tuurlijk kun je nog meedoen, zolang je je voor 20.30 opgeeft, of om 20.30 op soos bent, kun je meedoen.

Koning Drietand

ik heb helaas al een andere afspraak, dus reken er niet op dat ik kom.