+0
n@nno
Zoals u in de kalender op gsvnet kunt zien staat er voor morgen een pokertoernooi gepland. Zoals u waarschijnlijk ook wel weet is morgen de officiele opening van happietaria.
Het mes snijdt aan twee kanten wanneer we het pokertoenooi door laten gaan dus hebben we besloten het pokeren te verplaatsen.
Dit wordt doorgeschoven, u hoort hier snel meer van. Een reele mogelijkheid is volgende week woensdag maar dit kunnen wij u nog niet verzekeren.
U hoort van ons.
Spactaculair
Veldman zet er gewoon neer dat je een lakse haas bent en dat het daarom niet geregeld is.
Volgende week woensdag valt nu al af. Woensdag valt uberhaupt af.
Jij met je woensdagen ook altijd..
Ik moet zeggen dat ik wel blij ben met dit bericht. Had niet graag de eerste pokersessie gemist...
Beetje jammer van vanavond, ik had er wel zin in. Ach, dan ben ik vrijdagochtend tenminste fit.
Doe het maar niet op woensdagen inderdaad, want Atthuma moet er bij zijn, hij is toch echt de meest idiote onvoorspelbare bluffende pokeraar die ik ken.
Jammer dat het toernooi niet doorgaat, maar ik had het eigenlijk wel verwacht, aangezien ik er bijzonder weinig info over inleggeld en prijspotten kon vinden. Doe inderdaad maar niet op woensdag, niet zo handig voor onze hbo-vrienden (waarbij ik mijzelf ook reken in dit geval). Maar donderdag is in principe een optie, volgens mij. Enfin, ik hoor het wel.
Donderdag is verreweg de beste dag inderdaad maar wanneer ik met een schuin oog naar de kalender kijk is 21 December dan de enige optie.
Wat is er mis met komende maandag? Soos afhuren en aan de slag dacht ik zo.
Donderdag 8 februari organiseert uw SPAC weer een pokertoernooi op soos. Na het overweldigende succes van afgelopen keer, rekenen wij weer op een mooie avond.
Feike ging er vorige keer met de beker vandoor maar deze keer zullen de kaarten opnieuw worden geschud.
Graag horen we wie er allemaal van plan zijn te komen. We beginnen vroeg aangezien het pokeren de reguliere soosavond vooraf gaat.
Ik zou zeggen, geef u massaal op!
Ik ben er wel bij
Ik ook
ik denk er nog over, maar vermoedelijk ben ik erbij.
Kan het niet op woensdagavond ofzo? ik wil eigenlijk ook mee kunnen doen.
Hoewel ik een jeukerig gevoel heb dat ik dan iets anders moet doen, wil ik me bij deze toch opgeven.
Ik ben ook van de partij.
Ik ook
Ja doe mij ook maar zo'n pokeravondje.
Ik doe wel mee. Het begint om 20.30 uur? Ik heb nog wel een werkbezoek vooraf, maar probeer er op tijd te zijn...
ik wil eigenlijk ook wel meedoen.. maar moet to negen uur werken...
kan op zijn vroegst rond kwart over negen er zijn.. dat is volgens mij te laat...
Ik ben dr hoogstwaarschijnlijk ook bij