Hela hola,... ik reserveer een plekje voor volgende week. Veel te lang geleden dat ik weerwolf geweest ben...

Eventueel kan het zelfs bij mij, maar ben bang dat er dan een kleine opkomst is plus het feit dat het dan tegen 01:00 uur afgelopen is.

zeg dus maar niets... je bent welkom in v'huizen, hoor.

Nog iemand wakker?

retorische vraag.

Koning Drietand

Ik wil binnenkort ook weer meedoen als het mag. Kom wel wat later elke keer in verband met gemeenteopbouwtraject in groningen zuid. Na dat project mag het wel een keer in het Paarse Holletje (eventuele kastnaam). Moet ik even overleggen met de pater nog.

gatver fre, ik dacht dat ik smerig was....

Koning Drietand

Hazen wonen in holletjes, dat is nou eenmaal de natuur. Ik zie niet in waarom dat smerig kan zijn.

N.B. Steendam

Wacht even, je wilt toch niet zeggen dat de Paarse Pater in een hazenholletje moet gaan wonen? Dat vind ik tegennatuurlijk.

De catecomben van Rome waren ook een soort van holletjes. Gezien de paarse pater nog altijd bruut vervolgd wordt, vanwege zijn vulgaire spreken en handelen is het ook wel nodig dat hij zich verbergt - in een holletje.

N.B. Steendam

Geestelijken moeten uit principe niks van holletjes hebben, dat is algemeen bekend.

Vanavond ben je vanaf 20:00 welkom op aqua 475 voor een potje weerwolven (of misschien toch jungle speed!)
laat aub even weten of je langs komt!

Ik kom langs!

was super , herman bedankt voor de wijn, matthijs bedankt voor de film.

Ai, dat was een slechte avond. Dit terzijde.

Vanavond is er weer sprake van American Weerwolven, met als thema I know what you did last night en dat in de oude Bunny Burcht, Saffier 220.

Komt allen!

en voor de verandering:
spelletjes op saffier 220 komt allen, en neem eten/drinken mee als entree...

jes! roel en ik komen rond 9 uur... en ik neem bier mee...

dankjewel matthijs, 2uur is een beetje vroeg ik weet het, sorry

Willen jullie aub de volgende keer de telefoon van ene Chris A innemen zodat hij niet op briljante ideeën komt tijdens een gemiddeld wakkerdam avondje...

Haha, doe 'm dan uit 's nachts. Mensen, bedankt voor de gezelligheid. Helaas had ik vanochtend toch wat moeite om uit m'n bedje te rollen...

UndahCovah schreef: Willen jullie aub de volgende keer de telefoon van ene Chris A innemen zodat hij niet op briljante ideeën komt tijdens een gemiddeld wakkerdam avondje...

who is still in coma right now, by the way.

dus als jíj nog briljante ideeën hebt...