Dat schiet lekker op. Als er geen locatie komt gaan we lekker kijken, voor de liefhebbers. En nee, voor weerwolven stel ik mijn kamer nĂet beschikbaar. :wink:
edit: lama, eerst weerwolven!
+0
Elsa
roos schreef: Wiehoe!!! Het mag wel mijn buurman Dik alias Harmen Bolks. Dus: wees welkom aan de aqua 645 om 20.30!
Aangezien hij niks in huis heeft: graag zelf eten/drinken meenemen!
guess I deserved that.
+0
Janko
Leuk spelletjes, ik kom!
+0
N.B. Steendam
Gereformeerde Spelletjes Vereniging
+0
Marita
Ilja schreef: Maarita
Dit mag natuurlijk alleen met namen als Haaarald enzo.. Alstjeblieft zeg... Ik vond het weer mooi vanavond, maar Frederik mag van mij nooit meer mee doen. Arelaxte gast is dat zeg.
+0
Ilja
Tgg, een typfoutje kan iedereen toch overkomen. Verder: wat zij zei.
+0
HT
wat waren jullie allemaal weer vroeg weg! ik ging om 01:00 even pauze houden van het studeren bij elsa, maar velen waren toen al weer weg!
verder was dat ook erg gezellig, en heb ik een aantal mensen een stuk beter leren kennen;
Mazzhijs, vlak voordat hij wegging rond 02:00: "Eigenlijk ben ik er best aan toe om me een beetje te settelen."
Elsa: "Ik zou best nog wel een keer een rolletje willen hebben in een ... film"
+0
Holsappel
Elsa is voorspelbaar...
+0
Elsa
Holsappel schreef: Elsa is voorspelbaar...
je bent gewoon boos omdat ik jou niet vraag voor die film gehghe
+0
N.B. Steendam
's Nachts thee met cake: een beetje vreemd, maar wel lekker.
+0
Elsa
dr staat hier nog een flinke bodem, single malt wisky. wil de bezorgde eigenaar zich even melden.
+0
N.B. Steendam
Waarschijnlijk ben ik de onbezorgde eigenaar, wist niet dat HT zo ijverig was in drank meeslepen.
+0
mazzhijs
vanavond weer wat doen?
+0
mazzhijs
dan maar weer eens: vanavond weerwolven?
omdat het op korte termijn geregeld moet worden: het kan hier eventueel wel, maar heb niets in huis, dus als je niets mee neemt mag je niet naar binnen... (of je moet bovengemiddeld leuk zijn:D)
+0
Ilja
Jo, Marita en ik willen wel.
Ik neem voor de zekerheid wel een flesje wijn mee. :wink:
+0
HT
dag mense, ik heb ook nog wel zin an wat. ik heb eigenlijk ook niet zoveel in huis - volgens mij nog wat wijn. bel maar even als het zo ver is.
x-jes HT
+0
Gea
posten jullie ff als het zover is? Dan komen martine en ik waarsch ook nog wel ff!
+0
Elsa
ik heb vanochtend een boodschappenpakket gekregen van mn moeder, maar ik neem aan dat mensen die bananen meebrengen ook geweigerd worden?
+0
Gea
hmm wij komen toch niet meer. volgende week weer! fijne avond!
+0
Ilja
Gea schreef: hmm wij komen toch niet meer. volgende week weer! fijne avond!
Dat schiet lekker op. Als er geen locatie komt gaan we lekker kijken, voor de liefhebbers. En nee, voor weerwolven stel ik mijn kamer nĂet beschikbaar. :wink:
edit: lama, eerst weerwolven!
guess I deserved that.
Leuk spelletjes, ik kom!
Gereformeerde Spelletjes Vereniging
Dit mag natuurlijk alleen met namen als Haaarald enzo.. Alstjeblieft zeg... Ik vond het weer mooi vanavond, maar Frederik mag van mij nooit meer mee doen. Arelaxte gast is dat zeg.
Tgg, een typfoutje kan iedereen toch overkomen. Verder: wat zij zei.
wat waren jullie allemaal weer vroeg weg! ik ging om 01:00 even pauze houden van het studeren bij elsa, maar velen waren toen al weer weg!
verder was dat ook erg gezellig, en heb ik een aantal mensen een stuk beter leren kennen;
Mazzhijs, vlak voordat hij wegging rond 02:00: "Eigenlijk ben ik er best aan toe om me een beetje te settelen."
Elsa: "Ik zou best nog wel een keer een rolletje willen hebben in een ... film"
Elsa is voorspelbaar...
je bent gewoon boos omdat ik jou niet vraag voor die film gehghe
's Nachts thee met cake: een beetje vreemd, maar wel lekker.
dr staat hier nog een flinke bodem, single malt wisky. wil de bezorgde eigenaar zich even melden.
Waarschijnlijk ben ik de onbezorgde eigenaar, wist niet dat HT zo ijverig was in drank meeslepen.
vanavond weer wat doen?
dan maar weer eens: vanavond weerwolven?
omdat het op korte termijn geregeld moet worden: het kan hier eventueel wel, maar heb niets in huis, dus als je niets mee neemt mag je niet naar binnen... (of je moet bovengemiddeld leuk zijn:D)
Jo, Marita en ik willen wel.
Ik neem voor de zekerheid wel een flesje wijn mee. :wink:
dag mense, ik heb ook nog wel zin an wat. ik heb eigenlijk ook niet zoveel in huis - volgens mij nog wat wijn. bel maar even als het zo ver is.
x-jes HT
posten jullie ff als het zover is? Dan komen martine en ik waarsch ook nog wel ff!
ik heb vanochtend een boodschappenpakket gekregen van mn moeder, maar ik neem aan dat mensen die bananen meebrengen ook geweigerd worden?
hmm wij komen toch niet meer. volgende week weer! fijne avond!