Ik ook misschien, maar niet als het weerwolven wordt.

Jehes, er wordt daadwerkelijk geweerwolfd! En het mag van Matthijs ook nog bij hem thuis: Saffier 220. Iedereen wordt wel aageraden zelf iets van catering mee te nemen. Het begint ergens tussen acht en half negen, tot dan!

ik kom wel! heb nog wel een half krat koud bier staan, dus neem dat wel mee!

Ik kom eraan.

Heey gaan we binnenkort weer weerwolven? of iets anders leuks.

zondagavond, be there

be where?

Groningen, haha, en dan vanzelf wel ergens, gok ik zo

ow dat was zeker weer een GSV grap, flik dat nog een keer en ik ga huilen:)

Hoezo GSV-grap... Elke zondag wordt er wel ergens gewakkerdamd, alleen wordt de locatie meestal pas bekend op zondag, zo na de kerkdienst :P... Heel redelijk lijkt me...

Enneeh, als je het maar laat...

Het lijkt me leuk en gezellig om vanavond een potje te wolven, om Theo's self-fulfilling prophesy waar te maken. We maken er weer een Amerikaans feestje van! Enige wat nog gemist wordt is een lokatie, wie biedt zich aan?

De uitbereiding van weerwolven is nu in het Nederlands te verkrijgen. Zelf heb ik hem al een tijdje in het duits, maar snapte daar niet alles van. Net de spelregels in het nederlands gelezen en er zitten echt briljante ideeën bij. Een aanrader voor de fanatiekeling!

ik heb niet opgeruimd, er zijn 2 stoelen en ik heb niets te eten of te drinken in huis. dus niet bij mij maar ik wil wel erg graag weerwolven!

ik zit de komende 1,5 uur in de bus , als er intussen besloten wordt waar er geweerwolfd wordt kan iemand me dan bellen?

bvhd

Denk niet dat er nog geweerwolfd wordt ofwel? Anders bel maar.

ben je een beetje laat mee; met 15 man sterk was het best heel gezellig!

inderdaad, vooral als je volgens deze gouden regel speelt: Yntse moet dood!

Wordt er vanavond weer gespeeld? Zo ja, ik ben erbij!

Hee ik had het er gisteren met Liesbeth en Rob even over en die hadden ook wel zin in een spelletje vanvond. Harm is waarschijnlijk ook in town vanavond en die wil dan ook wel meedoen. Ik trouwens ook, dus dan zitten we al op vijf.

Als het in Vinkhuizen is, kom ik ook.