N.B. Steendam

prima

Mooi niet dat ik weer door de kou naar vinkhuizen fiets.

Is dit het spelletjestopic of gaat dit alleen over Weerwolven? Naja, anywayz... hier een leuke mededeling, al gaat het om bordspelen. Is wel op zondag en het kost tien euro, maar dan heb je gegarandeerd een leuke avond. Als je van spelletjes houdt tenminste. Je kunt een inschrijfformulier toegestuurd krijgen van mij. Mail dan even naar abactis@gsvnet.nl of naar mijn eigen e-mailadres.

Uitnodiging Studentenhuisbattle op Noorderspel 2008! Groningen, 1 februari 2008
Betreft: Studentenhuizen strijden om leuke prijzen en de eer op Noorderspel 2008.

• Jij houdt van spelletjes, je bent actief, je bent competitief en je houdt van een leuke dag.
  • Je woont in een studentenhuis en je speelt mee met je huisgenoten.

We zoeken je.

Noorderspel, hét bordspelevenement van het noorden breidt uit. Zaterdag 15 maart gaan we los met de beurs en een aantal toernooien. De tweede dag, zondag 16 maart, breekt er een toernooi los zoals bordspelletjesspelend Nederland nog niet eerder heeft meegemaakt. Je kunt erbij zijn.

De spelregels:
• Je schrijft je in met een team van vier man, een team naam en 20 euro inschrijfgeld. Van ons ontvang je gelijk een gratis spel van een van onze sponsoren (Jumbo, 999games etc.) Het inschrijfgeld kan niet gerestitueerd worden. Overigens: inschrijven met een ander team van studenten is mogelijk. Neem dan wel even contact met ons op.
• Inschrijven kan door middel van het insturen van het onderstaande inschrijfformulier naar Noorderspel t.a.v. Hedi Betten van Kerckhoffstraat 5 9714 BM Groningen, bellen met onderstaand nummer of een mailtje met alle gegevens naar onderstaand mailadres.
• Bij je inschrijving geef je drie spelletjes aan waarvan je hoopt dat ze gespeeld worden. De spelletjes die je opgeeft mogen niet langer dan anderhalf uur duren. De spellenlijst wordt uiterlijk twee weken voor het toernooi aan de deelnemers bekend gemaakt.
• Je komt met je team herkenbaar en strijdlustig op zondag 16 maart naar het DSW gebouw, Peizerweg 128 in Groningen.
• Hier speel je met je team in totaal 3 rondes van 4 spelletjes waarin jij je team verdedigt bij een van de spelletjes. De winnaar wordt bepaald d.m.v een puntensysteem.
• Je krijgt aan het einde van het toernooi nog een gratis spel als dank voor je deelname.
• Je wint, scoort nog even een leuke hoofdprijs en de eeuwige eer.
Appeltje, eitje? Schrijf je dan nu in! Inschrijven kan tot 1 maart 2008.
We hopen dat je er erbij bent, we zien je graag terug op Noorderspel!
namens Noorderspel,
Hedi Betten
Communicatie en PR

hedi@noorderspel.nl/ 06- 53292966 Kijk voor meer informatie op www.noorderspel.nl

BUMP.

Vanavond nog mensen in voor dit toch wel briljante spel? Als pre-amice van Bruggen langskomt doet hij ook mee. Als hij op mij stemt krijgt hij geen handtekening. :D

i might... hoe laat?

Ah! net te laat gelezen. Ik heb het spel afgelopen tijd veel gedaan en ik vind het nu briljant. Volgende keer ben ik dr vast bij.

Ik ben voor. Ik ben gisteren keihard geboycot dus doe mij maar een mooi avondje American weerwolven.

Wew, ik ben na vorige week weer helemaal enthousiast geworden!
Dit weekend weer?

ik wil ook wel, alleen dan niet zondagavond, dan is het zo moeilijk om je bed uit te komen om kwart voor 8.

Ik kan alleen zondag... :S
Ik ben de rest van het weekend aan het uitgaan in Amsterdam :D
Bijna net zoiets als Wakkerdam :D

Koning Drietand

Ik heb zondag misschien ook nog wel tijd en zin! dan wel zondagavond, ik weet nog niet hoe laat ik weer in de stad ben.

Zaterdag of zondagavond, ik vind het prima!

Mijn voorkeur gaat uit naar zaterdagavond denk ik, maar zondag mag evt. ook.
Wie biedt onderdak?

Fre schreef: Ik heb zondag misschien ook nog wel tijd en zin! dan wel zondagavond, ik weet nog niet hoe laat ik weer in de stad ben.

Rond negen uur, schat ik zo. ;) Dan heb ik er misschien ook wel zin in.

Wel, waar en hoe laat dan?

Jow jullie zijn vanaf een uur of 9 wel bij mij welkom.
Ik trap jullie er echter allemaal om 12 uur weer uit, want ik moet ook weer aan het werk morgen.
Ik heb alleen niets in huis dus als je bier wilt ofzo, dan moet je dat even meenemen!
Tot zo!

Yehess. Ik kom wel langs. Ik neem Matthijs en een kratje bier mee.

Als matthijs dan sowieso zn spel mee wilt nemen ... ;)

Ik ben er ook bij, ik neem denk ik een beetje fris en een banaan mee. :wink:

Hey, wordt er vanavond misschien nog ergens één of ander spel gespeeld? I'm in, alst maar niet te laat wordt.