Huh, was Wytzen er ook dan? Zo veel mensen ook. Mijn dank gaat richting de bewoners van Parel 92, die niet alleen hun huis openstelden maar ook een hoop overlast hadden. Daarnaast het vermelden waard: de heks die op theatrale wijze zelfmoord pleegde.
+0
Ursa
BUMP!
Zijn er nog weerwolvers in de Stad?
+0
Erik
Ik ben wel in de stad. Maar ik ben geen weerwolf, .... echt niet.
Noem es een tijd en plaats
+0
YeHeSs
Ben vandaag al een keer naar Vinkhuizen gefietst. Weet dus niet of ik er opnieuw toe in staat ben (mentaal gezien). Zo te zien loopt het ook niet storm. Wanneer er meer details bekend zijn neem ik een beslissing...
+0
mazzhijs
ik wil ook wel, evt ook wel een ander spel...
+0
Fop
Ursa schreef: BUMP!
Wel een brave burger...
+0
Elliefs
Ik ben in elk geval burgermeester vanavond :D
Maar iedereen die zin heeft in weerwolven is vanaf half 9 ong welkom op Saffier 28.
Neem wel wat te drinken mee, er is wel wat maar om halverwege niet zonder te zitten is het wel slim om wat te drinken mee te nemen.
+0
Rolv
Ik kom waarschijnlijk wel, hoe laat weet ik niet maar in elk geval geen half negen. Heb eerst nog een doopdienst te bezoeken.
+0
Ursa
Ik zal eens kijken of ik nog wat drinkbaars in huis heb. Jij komt toch ook, Fop? :)
+0
mazzhijs
ik kom ook wel... Ik zal nog een flesje wijn meenemen, en rienk...
+0
Feike
Ah, ik kom ook, 'k heb ook nog een flesje rode wijn!
+0
Elliefs
lekker heb ik zin in! nou zijn in elk geval genoeg mensen dus voel je welkom om half 9
+0
Ursa
Was echt retegezellig! Mijn dank aan de dames van Saffier 28 en alle betrouwbare burgers.
@ Rolv en Fre: zijn jullie nog een beetje nat thuisgekomen? ;)
+0
Rolv
Wat noem je nat? Ik denk dat 'vochtig' een betere benaming is.
Oh en verder verdenk ik Rob.
En Berend, op vooroordelen.
+0
Elliefs
Ik verdenk Rolf en Frederik van het verspreiden van borrelnootjes door mn kamer.
En daarnaast Rob omdat ie Rood is.
En Berend moet je gewoon altijd verdenken idd.
Maar verder iedereen bedankt voor de gezelligheid! Heb genoten
+0
Ilja
Vanavond weerwolven? P92?
+0
Skippy
noop... niet hier. Robbie is er ook niet en ik ben niet beschikbaar.... helaas...
+0
HT
s130 misschien?
+0
Ilja
Slapende huisgenoot...
+0
mazzhijs
vanavond weerwolven? kan wel bij mij, dus laat even weten of je komt...
Huh, was Wytzen er ook dan? Zo veel mensen ook. Mijn dank gaat richting de bewoners van Parel 92, die niet alleen hun huis openstelden maar ook een hoop overlast hadden. Daarnaast het vermelden waard: de heks die op theatrale wijze zelfmoord pleegde.
BUMP!
Ik ben wel in de stad. Maar ik ben geen weerwolf, .... echt niet.
Noem es een tijd en plaats
Ben vandaag al een keer naar Vinkhuizen gefietst. Weet dus niet of ik er opnieuw toe in staat ben (mentaal gezien). Zo te zien loopt het ook niet storm. Wanneer er meer details bekend zijn neem ik een beslissing...
ik wil ook wel, evt ook wel een ander spel...
Wel een brave burger...
Ik ben in elk geval burgermeester vanavond :D
Maar iedereen die zin heeft in weerwolven is vanaf half 9 ong welkom op Saffier 28.
Neem wel wat te drinken mee, er is wel wat maar om halverwege niet zonder te zitten is het wel slim om wat te drinken mee te nemen.
Ik kom waarschijnlijk wel, hoe laat weet ik niet maar in elk geval geen half negen. Heb eerst nog een doopdienst te bezoeken.
Ik zal eens kijken of ik nog wat drinkbaars in huis heb. Jij komt toch ook, Fop? :)
ik kom ook wel... Ik zal nog een flesje wijn meenemen, en rienk...
Ah, ik kom ook, 'k heb ook nog een flesje rode wijn!
lekker heb ik zin in! nou zijn in elk geval genoeg mensen dus voel je welkom om half 9
Was echt retegezellig! Mijn dank aan de dames van Saffier 28 en alle betrouwbare burgers.
@ Rolv en Fre: zijn jullie nog een beetje nat thuisgekomen? ;)
Wat noem je nat? Ik denk dat 'vochtig' een betere benaming is.
Oh en verder verdenk ik Rob.
En Berend, op vooroordelen.
Ik verdenk Rolf en Frederik van het verspreiden van borrelnootjes door mn kamer.
En daarnaast Rob omdat ie Rood is.
En Berend moet je gewoon altijd verdenken idd.
Maar verder iedereen bedankt voor de gezelligheid! Heb genoten
Vanavond weerwolven? P92?
noop... niet hier. Robbie is er ook niet en ik ben niet beschikbaar.... helaas...
s130 misschien?
Slapende huisgenoot...
vanavond weerwolven? kan wel bij mij, dus laat even weten of je komt...