shit... heb wel wat gemist lees ik al wel... Volgende keer ben ik er wel bij (mits er iets anders op de planning staat of ik weer in het buitenland vertoef)
+0
Rob
Bij wie kan het vanavond?
+0
N.B. Steendam
Heel misschien bij mij, ik post het vanavond wel even.
+0
Cobie
liever niet eigenlijk, ik heb om 9 uur college.
+0
Skippy
Het feest kan weer los op de parel 92!
Vanwege de late beschikbaarheid is er niet voldoende proviand aanwezig om de spelende zieltjes te voeden. Indien u mee wilt doen aan dit spektakel verzoeken de gastheren u om een versnapering of een drankje mee te nemen om deze dan samen te nuttigen tijdens het spelen van het spel.
Laat het even weten of u komt via een post hier: een msn berichtje of en belletje met de telefoon.
P.s.: het spektakel begint nadat RTL4 de mens wer gevoed heeft met beelden van de eredivisie. Ongeveer rond half negen dus...
+0
Ursa
American weerwolven?
Ik wil me bij deze graag aanmelden en zal ook het een ander consumeerbaars verslepen.
+0
Ilja
Ik ben er ook bij, zal even kijken of ik nog wat in huis heb. Sowieso wel een pak frisdrank.
Ik weet nu al dat ik die glurende chick weer ben. :wink:
+0
Rob
ok genoeg mensen, dus we gaan weer wolven!
+0
pytric
Ben er ook
+0
Armani
Ik kom er ook aan; neem wel wat nootjes mee.
+0
Koning Drietand
Ik kom ook nog wel even aankakken denk ik, ik ben nu nog in kampen probeer de trein van half 10 te halen. ben ik er rond 12 uur ofzo.
+0
Skippy
tja... dan ben je rijkelijk (te) laat flapdrol....
+0
N.B. Steendam
Ik kom ook!
+0
Ilja
Mooie avond. Wat een spel.
+0
N.B. Steendam
Jammer dat het altijd zo lang duren moet.
+0
Rienk
Dat was weer een leuk avondje inderdaad. P-92 nog bedankt!!
+0
siegard
Was weer een geslaagd avondje. Wietze bedankt ;)
+0
Rolv
Wietze was weer flink op dreef.
Enne, props for the low-profile werewolf!
+0
mazzhijs
ja iedereen daaro bedankt!
+0
Fleurke
Parel 92 en Saffier 220 bedankt...
Feike, eigenlijk ook wel een beetje bedankt...
shit... heb wel wat gemist lees ik al wel... Volgende keer ben ik er wel bij (mits er iets anders op de planning staat of ik weer in het buitenland vertoef)
Bij wie kan het vanavond?
Heel misschien bij mij, ik post het vanavond wel even.
liever niet eigenlijk, ik heb om 9 uur college.
Het feest kan weer los op de parel 92!
Vanwege de late beschikbaarheid is er niet voldoende proviand aanwezig om de spelende zieltjes te voeden. Indien u mee wilt doen aan dit spektakel verzoeken de gastheren u om een versnapering of een drankje mee te nemen om deze dan samen te nuttigen tijdens het spelen van het spel.
Laat het even weten of u komt via een post hier: een msn berichtje of en belletje met de telefoon.
P.s.: het spektakel begint nadat RTL4 de mens wer gevoed heeft met beelden van de eredivisie. Ongeveer rond half negen dus...
American weerwolven?
Ik wil me bij deze graag aanmelden en zal ook het een ander consumeerbaars verslepen.
Ik ben er ook bij, zal even kijken of ik nog wat in huis heb. Sowieso wel een pak frisdrank.
Ik weet nu al dat ik die glurende chick weer ben. :wink:
ok genoeg mensen, dus we gaan weer wolven!
Ben er ook
Ik kom er ook aan; neem wel wat nootjes mee.
Ik kom ook nog wel even aankakken denk ik, ik ben nu nog in kampen probeer de trein van half 10 te halen. ben ik er rond 12 uur ofzo.
tja... dan ben je rijkelijk (te) laat flapdrol....
Ik kom ook!
Mooie avond. Wat een spel.
Jammer dat het altijd zo lang duren moet.
Dat was weer een leuk avondje inderdaad. P-92 nog bedankt!!
Was weer een geslaagd avondje. Wietze bedankt ;)
Wietze was weer flink op dreef.
Enne, props for the low-profile werewolf!
ja iedereen daaro bedankt!
Parel 92 en Saffier 220 bedankt...
Feike, eigenlijk ook wel een beetje bedankt...