ben vanmiddag waarschijnlijk om half 4 wel thuis...

prima, komen we wel ff langs dan ;)

opgave kan vanavond ook nog ter plekke! dus zorg dat je op tijd bent, en kom eten!

ps. Ook als je niet van frikandellen houdt, mag je nog steeds komen om mensen aan te moedigen.. vooral doen, en sleep je huisgenoten mee!

wij zijn er klaar voor!! de frikadellen zijn warm, nu moet JIJ nog komen! :D

Frederik gefeliciteerd! Mag ik nog een spekje? ;)
En Skippy en HT ook goed gedaan! Die eerste vijf gingen wel redelijk snel daarna nam de snelheid snel af.

ik zal proberen snel foto's èn video's online te zetten :D

Koning Drietand

Zodra ik weer honger heb zal ik de zak met spekjes openen, dan mag je er natuurlijk altijd eentje komen halen.
Het was een beroerde wedstrijd, ik heb nooit zo vol gezeten en zelden zo misselijk geweest, maar gelukkig heb ik vingers gekregen om van dat gevoel af te komen. Goede traditie om dit om de 5 jaar te doen, elk jaar overleef ik niet.

Herbsgarden

Geweldig begin van je soosavond: Frederik met de meest misselijke kop ooit rond de WC's zien dwalen.. Maar je voelt je alweer helemaal prima?

N.B. Steendam

Vieze Freddie...

Koning Drietand

Ik ben weer volledig gezond hoor, heb alleen nog maar nachtmerries over frikadellen.

Het meest briljante was nog wel dat Sipko na 8 frikandellen er geen zin meer in had en er achter kwam dat hij meedoet aan de batavierenrace. Ik ben benieuwd hoe hard die frikandellenbenen van hem gaan.

volgens mij had sipko wel een prima tijd neergezet! may the frikandel-force be wit u, enzo. Mij zijn ze overigens niet slecht bevallen moet ik zeggen! Ik ben benieuwd hoe groots DrEC 0708 dit geweldige festijn gaat organiseren! Ik vreet jullie er allemaal uit...!

Koning Drietand

Hoe wil je mij er dan uit eten?? als je dat dit keer al niet lukte dan zeker volgend jaar niet, dan heb ik nog meer ervaring en ben ik nog volwassener.

staan de foto's al bijna online?

Ja, er zijn geloof ik wel leuke foto's gemaakt. Henrieke, met jouw camera toch? Kom maar op!

ik moet eerst mn oplader vinden :oops: en die is kwijt ofzo......

Hier zijn dan eindelijk foto's van de (video's staan er ook ergens)

Koning Drietand

er zijn toch ook filmpjes gemaakt? kunnen die ook nog online komen?? foto's zijn weer tof hoor.

ja, kijk nog maar een keer dan staan die er ook bij als t goed is...

(ze staan onder 'video' :P)

eindelijk je oplader gevonden, Henrique?
Maar toffe foto's hoor!

ja gelukkig wel! anders probleem op zomerkamp ;)