FeecieWageningen

Amicae et Amici,

Met gepaste trots maak ik u bekend dat er op woensdag 16 maart een amicaal feest zal plaatsvinden in Wageningen! Dit zal onder het thema 'Liberté, Egalité, Amicalité! gevierd worden met de dresscode; Revolutionair!
Bier/Wijn/Fris: 1 euro!
Het feest zal gevierd worden op de flatkroeg; de Bunker (Dijkgraaf), u bent welkom vanaf een uurtje of 23.00. Er is sprake van een ruime sluitingstijd dus wachten op de eerste bus is mogelijk terwijl u naborrelt..
Zoekt u een slaapadresje? Stuur dan een mailtje naar feecieVGSWgmail.com.

We hopen u te ontmoeten op woensdag 16 maart!

Amicaliter,

Lisanne Veldman

P.S. Voor meer informatie, kijk op: http://www.facebook.com/event.php?eid=147967151930350

Wauw dan kan ik zelfs mn college van 9 uur nog halen op donderdagochtend! Ik wil best graag een keer naar een amicaal feest, ik schrijf het in ieder geval in mn agenda.

FeecieWageningen

Amicae, Amicique,

Vergeet u niet om woensdag naar ons mooie rijnstadje af te reizen?
De entree is slechts 2 euro & als u niet wilt blijven slapen kunt u om half 6 weer een bus terugpakken..
Wilt u wel een slaapplaats, mail dan naar feecievgsw@gmail.com

U kunt trouwens gewoon bus 88 pakken en uitstappen bij Dijkgraaf. Voor de flat ziet u een gebouw, dit is Flatkroeg 'De Bunker'.

Amicale groet,

Lisanne Veldman

TheoSikkema

Ik vind het thema niet zo goed. Weten jullie wel het andere thema van die Franse Revolutie?

Ik had het grappiger gevonden als het Liberté, egalité en amicae! was geweest.

Ik kan er helaas niet heen, andere verplichtingen.. tis wel wat voor de nieuwe ABC als startactiviteit...

AssessorJoost
TheoSikkema schreef: Ik vind het thema niet zo goed. Weten jullie wel het andere thema van die Franse Revolutie?

'Van God los' bedoel je?
Dat belooft wat.

Wel weer leuk trouwens dat de 'agrarische sector' in deze revolutie zo'n belangrijk aandeel had. Soort van emancipatiebeweging voor de boeren. Misschien zou je zelfs wel kunnen stellen dat zonder de Franse Revolutie er geen VGSW zou zijn geweest, dus opzich snap ik hun themakeuze wel.