Lieve GSV'ers,
Voorafgaand aan de Dies organiseert de Concert- en KleinkunstCommissie traditiegetrouw het Diesconcert.
Dit concert heeft een klassiek karakter en staat dit jaar geheel in het teken van de liefde.
De lokatie die wij hiervoor gekozen hebben is de Hervormde Kerk in Dorkwerd.
Deze kerk is in 2007 compleet gerestaureerd, en het resultaat mag er zijn!
Het ligt zo'n 10 minuten fietsen vanaf Vinkhuizen en een kwartiertje vanaf de binnenstad.
Wij hopen u hier op woensdagavond 13 februari te ontmoeten!
Als u zich geroepen voelt om op deze avond een mooi stukje muziek te laten horen, dan kunt u zich hiervoor nog steeds opgeven via marrita86@gmail.com.
Natuurlijk kunt u ook ten allen tijde een van ons hierover aanspreken.
Liefs,
CKC 07/08
Marrita Harmannij (cc)
Marjolein van Essen
Wietze Feddema
Jeroen Voorberg
Ilja Venhuizen
Leuke locatie! Ziet er goed uit.
Is er een vleugel?
Is dit nou dezelfde als waar de kerst sing-in was?
Nee, dat is in Leegkerk.
dus
als je het op het Zernike laat maakt is het hartstikke dichtbij dus.
Het is een rotend fietsen zeg. Ik heb er een week opgravingen gedaan, dus ik weet alles nu van dat gebied, maar half 8 daar aanwezig zijn 's ochtends is geen pretje. Gelukkig is het concert een momentje later. Is de kerk nu helemaal gerestaureerd dan? ze waren vorig jaar de hele boel binnen aan het slopen binnen.
Het is nóg dichterbij dan Leegkerk, dus dat kun je echt wel. En ja, de kerk is helemaal gerestaureerd, wat betekent dat er nu zelfs vloerverwarming is! Dus je hoeft geen kou te lijden :)
Nog minder dan een week te gaan! De acts stromen al binnen, het wordt een toffe avond.
De ouders van de eerstejaars zijn allemaal uitgenodigd, maar schroom niet om ook uw eigen ouders uit te nodigen, mocht dat nog niet het geval zijn.
Oi, wat een goedgevuld programma inderdaad!
Het belooft een bruisende avond te worden op een prachtlokatie.
Tot vanavond!
Okey leuk! Ik ben er vanavond zeker bij
Nu de rest van de CKC nog even enthousiast doen..
Ik heb vanavond huisbezoek, maar anders was ik zeker gekomen. Jaja, echt hoor.
Herbsgarden, verzin anders even iets geloofwaardigers.
Voor mensen die vanavond vanaf Vinkhuizen komen, ga na het tunneltje niet naar rechts (langs het poortje) maar sla na het tunneltje links af zodat je aan de andere kant om de nieuwe huizen heen fietst. De weg langs het Poortje is namelijk afgesloten.
He Vandijk, vent, zonder gekheid, er komt echt een ouderling langs. Hij heet Bernard en hij hoort bij Zuid. En anders was ik trouwens serieus ook echt gekomen, want vorig jaar was het best leuk. Gaat er nog iemand De Olifant is Grijs van Gorki zingen?
he Frederik. zullen we samen fietsen? ben te lui de route op te zoeken
Klopt, maar ga überhaupt niet door het tunneltje maar blijf aan de zuidkant van de weg naar Zuidhorn fietsen en ga onder het nieuwe viaduct door. Tenzij je heel graag door de modder fietst.
Prachtig! Geweldigenoten!
Muziekanten en CKC bedankt voor de prachtige avond!
Ik heb genoten, bedankt.
Thank you for the music...
Ik vond het mooi!