Christine Vreugd

Huub, neem je dan ook mn boek mee vanavond?

ik had het al bedacht, natuurlijk

neemt iedereen wel iets mee?

tot straks!

Zou ik nog mee kunnen doen? Ik heb alleen geen tijd om vlees oid te kopen, maar ik wil wel een kratje bier inleggen. En ook wel geld, als dat nodig is. Ik kan er om ongeveer 19.30 uur wel zijn.

't Was leuk! Huub, bedankt. En de rest ook.

http://www.nu.nl/news/787183/122/brand_na_barbeque.html schreef: Brand door nalatigheid bij barbeque Groningen - In de nacht van 24 op 25 juli heeft er een kleine brand gewoed die gepaard ging met veel rookontwikkeling. Een veld van 40 vierkante meter ging in vlammen op. Een nabijliggende akker en een nabijliggend bos heeft de brandweer net op tijd van een gewisse verbrandingsdood weten te redden. "Omstreeks 5 uur in de ochtend kregen we een melding van een brand gemeld door een toevallige voorbijganger die zijn hond aan het uitlaten was. Aangezien het droge weer zijn wij deze dagen in opperste staat van paraatheid en zodoende waren we gauw ter plaatse. Na anderhalf uur blussen kregen we het vuur onder controle." Aldus brandweerman Bob. Op de vraag of ze wisten of deze vlammenzee was aangestoken of door de hitte van de afgelopen tijd was veroorzaakt werd ons verteld dat het om brand door nalatigheid bij het barbequen ging. Politiekorps Groningen heeft ondertussen een uitgebreid sporenonderzoek gestart om de daders van deze brand in de kraag te vatten. Het enige tot nu toe gevonden is een totaal uitgebrande barbeque-weggooiset en een onnatuurlijk gestorven boom die in een greppel lag 10 meter van de plek des onheils. Volgens de politie is het aannemelijk te denken dat het hier leden van Ichtus betrof. Een politiewoordvoerder liet weten dat ze deze al geruime tijd in de gaten houden met dit droge weer aangezien ze alom spreken over het in vuur en vlam staan en het onovertroffene daarvan. (c) ANP
Christine Vreugd

Vooral die onnatuurlijk gestorven boom doet het hem... zielig hoor!
Hebben ze de verkoolde hamburgers niet eens gevonden?:-P

Maar het was leuk gisteren, bedankt allemaal!!

forum.dierenleed.nl/plantenvoelenook.nl/topic/801119/6/25 schreef

prinsesirene prinsesirene - dinsdag 25 januari 2006 @ 11:26 quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:24 schreef Moederaarde het volgende: ik vind het zo verschrikkelijk als mensen dieren eten. ik heb een hekel aan dieren maar je moet je eens bedenken dat voor elke kilo vlees dat er geproduceerd wordt er 10 kilo aan planten verloren gaat/:quote op zich heb je gelijk dat het goed is als mensen vegetarier zijn, maar dan moeten ze ook consequent zijn en geen levende bomen uit elkaar rijten. stel je het geschreeuw eens voor dat ik nu hoor

Hé Huub! Ik wist dat je bioloog was maar dat je er zo in op ging :D

Briljant, Roel!

Ik wou nog zeggen: BBQcie, bedankt hè!

Hey iedereen bedankt!! Het was ontzettend gezellig. Voetballen ook erg tof. Harm en -Tjeerd, bedankt voor alle tactieken!

Ja, wat was dat een relaxt avondje BBQ'en zeg! Leuk dat Haren voor dergelijke evenementen afreist naar Groningen... 't Was trouwens wel moeilijk mn bed uitkomen. Heb van 1 tot 4 geslapen, toen ik thuis kwam om 10 uur ben ik in mn bed gaan liggen en werd ik pas wakker toen Cobie 't eten klaar had.

Maat 't was t zeker waard :)

Wel een gave als je met dit weer overdag kunt slapen. Het lukt mij des nachts al niet. :S

Trouwens, van wie was die effect-bal eigenlijk?

Dat 'eigeel', so to speak, is van Hannah.

Volgens mij is het normaal een spons.

Nou leuk hoor. Die bal was dan misschien niet om over naar huis te schrijven, maar ik weet nu toch zeker dat ik een aantal fraaie goals heb gemaakt. HT, bedankt voor je tactieken en het soms niet begrijpen ervan zodat ik de kansen kreeg.

Als ik er tijd voor of zin in heb schrijf ik nog wel een stukje voor de komende SIC. Deadline is 9 augustus toch?

FOTO'S!!!

(... Roel?) :engel2:

heej Harm! Volgens mij worden die binnenkort gepubliceerd ;)
Schöne Ferien zugewehnst!

Idd, het is de bedoeling dat die eerst in sic komen alvorens ze op het forum geopenbaard worden. Wil iemand nog ff een leuk verslagje schrijven voor in de sic? Hoeft niet per se heel lang, maar het mag natuurlijk wel!

CoCo schreef: Als ik er tijd voor of zin in heb schrijf ik nog wel een stukje voor de komende SIC. Deadline is 9 augustus toch?