Nou ja, ik heb 2,5,8,14 en 21 dus gratis voor je. Ik gooi ze wel even in de bus.

Je bent een topper! Als ik ooit iets voor je kan doen...

Edit: ik weet al wat. Je hebt nog een lekker ontbijtje op bed op winterkamp van me tegoed. Doe ik daar nog een kopje thee/koffie bij.

Hopla, 224 heeft de puzzelt 3 keer compleet! Onder andere dankzij jullie, bedankt!

Voor de liefhebbers heb ik hier: 02, (3x)07, 20, (3x)22 en 24

Nu weer wachten op de volgende spaaractie van Albert Heijn!

Wie helpt mij aan mijn laatste stukje: Nummertje 9!
alvast heel erg bedankt!

Fleurke schreef: Hopla, 224 heeft de puzzelt 3 keer compleet! Onder andere dankzij jullie, bedankt! Voor de liefhebbers heb ik hier: 02, (3x)07, 20, (3x)22 en 24 Nu weer wachten op de volgende spaaractie van Albert Heijn!

Oke, m'n broertje spaart ook en die kan deze stukjes nog wel gebruiken denk ik.
Neem je ze mee naar soos?

Okey

- Martine H -
Jasper schreef: Wie helpt mij aan mijn laatste stukje: Nummertje 9! alvast heel erg bedankt!

Die heb ik hier nog wel liggen. Ik gooi em wel een keer door je brievenbus.
Hannah zoek jij nog iets?

- Martine H - schreef:
Jasper schreef: Wie helpt mij aan mijn laatste stukje: Nummertje 9! alvast heel erg bedankt!

Die heb ik hier nog wel liggen. Ik gooi em wel een keer door je brievenbus.
Hannah zoek jij nog iets?

Relaxed! Alvast bedankt

Nu zoek ik nog een doos.:)

ik heb hier ook nog wat liggen, anders gaat het weg.
no. 1,8,9,10,11,15,17,twee keer 19,23 en 24
Liefhebbers?

Ik zoek nog de nummers 1,9,13,17 en 20!

Willy, mag ik 1,9 en 17 van jou?
Dan hoef ik alleen nog 13 en 20!
Berend had je mijn smsjes nog gehad en heb je 20 achteruit gehouden?

20 heb ik inderdaad nog voor je!

Fijn! Die kom ik dan wel een keer ophalen!
Wie heeft 13 nog?

Hebben we ook wel, bewaar ik ook voor je

Held!

Hannah schreef: Ik zoek nog de nummers 1,9,13,17 en 20! Willy, mag ik 1,9 en 17 van jou? Dan hoef ik alleen nog 13 en 20! Berend had je mijn smsjes nog gehad en heb je 20 achteruit gehouden?

euhm..ik zou ze net pakken, toen ik ze niet kon vinden.
mijn broertje heeft ze een kwartier terug weggegeven aan een vriendinnetje van hem...
sorry!

03, 05, 06, 08, 11, 14, 15, 16, 18, 20 en 24 mis ik nog, de brievenbus staat altijd open.

Koning Drietand

Volgens mij liggen er bij ons nog iets van 4 รก 5. Kom maar een keer halen.

dijkstra schreef: ik heb hier ook nog wat liggen, anders gaat het weg. no. 1,8,9,10,11,15,17,twee keer 19,23 en 24 Liefhebbers?

YES! maar ik weet nu even niet welke nog.

- Martine H -
dijkstra schreef: ik heb hier ook nog wat liggen, anders gaat het weg. no. 1,8,9,10,11,15,17,twee keer 19,23 en 24 Liefhebbers?

Ik wil nr. 19 wel graag, wil je die voor me bewaren?

dijkstra schreef:
Hannah schreef: Ik zoek nog de nummers 1,9,13,17 en 20! Willy, mag ik 1,9 en 17 van jou? Dan hoef ik alleen nog 13 en 20! Berend had je mijn smsjes nog gehad en heb je 20 achteruit gehouden?

euhm..ik zou ze net pakken, toen ik ze niet kon vinden.
mijn broertje heeft ze een kwartier terug weggegeven aan een vriendinnetje van hem...
sorry!