Heeft iemand nummer 84 (Levchenko) voor mij? Ik heb eigenlijk alles wel dubbel.
+0
Henri L
Ja, ligt hier. Voor je topteam?
ps. bah, bij elke speler van Groningen denk ik aan de wedstrijd van vanavond. Wat vies en onterecht. (off topic)
+0
Henri L
Wij zijn nog steeds op zoek naar 3 spelers voor onze tweede stapel en nog wat voor de muur en voor onze derde stapel. Mocht je nog plaatjes hebben liggen, gooi ze dan even door de bus of geef ze op soos aan Fleurke of Siegard.
Voor mensen die nog zoeken: wij hebben verschrikkelijk veel dubbel, dus ruilen is een optie...
+0
Hannah
Ow, relaxed! Ik kom binnenkort wel weer even langs. Hij is inderdaad voor ons topteam. Verhoeven bekleedt daarin inmiddels de plaats van de keeper. Sorry Harm, Heijblok haalde de selectie niet.
Welke stickers wil je ervoor terug Henri/Beren d/Siegard? Welke drie spelers heb je nog nodig voor jullie 'tweede stapel'?
+0
Henri L
65, 91, 122 en voor de muur nog 122.
Jasper zoek je 145 nog, die heb ik ook voor je.
Harm, ik heb weer wat nieuwe plaatjes, dus misschien heb ik nog wat voor je.
+0
Hannah
Henri L schreef: 65, 91, 122 en voor de muur nog 122.
Die heb ik alle vier wel.
+0
Henri L
Kun je die dan even opzij leggen voor ons? Dan kom ik wel een keer die kant op met Levchenko.
+0
Hannah
Ah, dat is helemaal relaxed. Prima!
+0
annemarieke
Ik ken een klein jongetje van een jaar of 5 en die moet nog de nummers: 23, 46,132, 166 en 215. Heeft iemand die misschien?
+0
Jasper
Vooruit. Voor hem 20 euro. Koopje zeg ik
+0
Fleurke
Okey,
Zelfde verhaal voor de Puzzelstukjes van AH
Mieter ze maar door de brievenbus
Dat mag sowieso. Mag ik er dan nog wel eerst mee ruilen of moeten ze dicht blijven?
Ik moet voor het droomelftal nog
23 vertonghen
28 suarez
84 levchecko
174 meeuwis
En verder wil ik nog wel wat tips over wie nou de beste keeper is.
Dat is zonder twijfel Jeroen Verhoeven van Volendam, slechts 60 tegengoals in 25 wedstrijden
Respect voor Jeroen Verhoeven...!
Beste keepert is Heijblok van de Graafschap..
Ik neem mijn plaatjes ook mee vanavond..
Dat was ik, niet Dik..
plaatjes toch meenemen....
35 plaatjes op soos tegen het fc grunn logo, goede deal toch?
Harm, welke plaatjes moet je nog van mij? of heb je je mail nog niet gelezen?
Ik heb de volgende spelers dubbel,
4
17
55
89
97
112
133
146
165
170
189
233
237
249
256
263
269
Heeft iemand nummer 84 (Levchenko) voor mij? Ik heb eigenlijk alles wel dubbel.
Ja, ligt hier. Voor je topteam?
ps. bah, bij elke speler van Groningen denk ik aan de wedstrijd van vanavond. Wat vies en onterecht. (off topic)
Wij zijn nog steeds op zoek naar 3 spelers voor onze tweede stapel en nog wat voor de muur en voor onze derde stapel. Mocht je nog plaatjes hebben liggen, gooi ze dan even door de bus of geef ze op soos aan Fleurke of Siegard.
Voor mensen die nog zoeken: wij hebben verschrikkelijk veel dubbel, dus ruilen is een optie...
Ow, relaxed! Ik kom binnenkort wel weer even langs. Hij is inderdaad voor ons topteam. Verhoeven bekleedt daarin inmiddels de plaats van de keeper. Sorry Harm, Heijblok haalde de selectie niet.
Welke stickers wil je ervoor terug Henri/Beren d/Siegard? Welke drie spelers heb je nog nodig voor jullie 'tweede stapel'?
65, 91, 122 en voor de muur nog 122.
Jasper zoek je 145 nog, die heb ik ook voor je.
Harm, ik heb weer wat nieuwe plaatjes, dus misschien heb ik nog wat voor je.
Die heb ik alle vier wel.
Kun je die dan even opzij leggen voor ons? Dan kom ik wel een keer die kant op met Levchenko.
Ah, dat is helemaal relaxed. Prima!
Ik ken een klein jongetje van een jaar of 5 en die moet nog de nummers: 23, 46,132, 166 en 215. Heeft iemand die misschien?
Vooruit. Voor hem 20 euro. Koopje zeg ik
Okey,
Zelfde verhaal voor de Puzzelstukjes van AH
Mieter ze maar door de brievenbus
Veel liefs
Snackbar 224