+0
huubkant
Ik nodig jullie uit komende zondag (de 27e) hier in Haren even langs te komen voor een gezellige maaltijd, een lekker bakkie koffie, een potje poker, blufpoker of koningen met een lekker biertje/wijntje/whisky'tje erbij.
Werkelijkwaar iedereen is welkom. De avond zal wel enigzins een kaartavond worden, dus niet zozeer een borrel.
Lijkt het je leuk even langs te komen, meld dat hier dan even. Meld ook even of je mee-eet.
Het adres is Achterhorst 4a, Haren. Mijn telefoonnummer is 06-55881693
Zo mensen wees niet te verlegen, meld je zo gauw je weet dat je dit weekend in groningen bent. De moeite van het fietsen wordt gecompenseerd door het feit dat er voor je gekookt wordt.
mag ik, mag ik?
(Mijn dieet is een driegangenmenu :P)
harstikke gezellig
verder geldt hoe meer mensen hoe meer gangen. Als er genoeg volk komt wordt ik wel gedwongen er een ovenschotel bij te bouwen
aangezien ik regelmatig bij jullie ben op zondag kan ik deze keer ook wel die kant op komen;-p
Peter (vZ) wil ook graag komen.
Ik denk dat ik er ook wel ben :wink:
Zo mensen, de rode wijn is al in huis gehaald, nu de whisky en een extra pak kaarten nog en we kunnen los. Er kunnen nog veel meer mensen bij, dus schroom je niet en kom ook naar Haren!
Ja, ik kom dus ook hè. Dat extra pak kaarten kan ik wel meenemen als het moet. Wordt wel lekker hollen en vliegen van 't een naar het ander, maar ja.
Hoe laat is dat eten dan eigenlijk?
neem de tijd waarop de dienst in west is afgelopen, tel er 20 minuten bijop en dan ben je er wel denk ik
laat ik zeggen zo rond 18.30 uur
Ok, ik verwacht 10 mensen, maar er kunnen natuurlijk nog veel meer mensen bij!
ik zou het idd fijn vinden als iemand een pak kaarten mee neemt
Misschien komen rene en ik ook wel. Altijd leuk om nog weer even de rijke sfeer van Haren te mogen proeven. Maar ik hoop wel dat je bepaalde plannen niet uitvoerd Huub :wink: .
k heb bk-weekend, dus dat wordt m niet. Wel leuk idee!
kheb mn plannen uitgevoerd, maar ik denk dat je alsnog tevreden bent?
maar mensen, was een gezellige avond, geslaagd zou ik zeggen.
dit topic mag wel weer weg, denk dat binnenkort wel nieuwe soortgelijke topics ontstaan?
Goezo Huub, was reuze gezellig, en haren is de garantie voor een mooie fietstocht!
Dat jullie al thuis zijn joh! Wij zijn nog maar net klaar met het half wegwerken van de rode wijn die ons tafeltje voorgoed siert.
Huub bedankt!
Was reuze gezellig.
Huub bedankt, het was beregezellig. Alleen jammer dat je geen sneeuw geregeld hebt ;) .
ik vond het ook gezellig, volgende week weer :wink:
Haren zal altijd rulen!
Huub bedankt, je bent een voortreffelijke gastheer.
Het was zeker gezellig, maar volgende week niet weer ik ga niet weer dat hele eind fietsen