Hey iedereen!
Hou je van zingen en black gospel Doe dan mee met de black american gospel workshop!
De afgelopen 10 jaar is dit in Zuidhorn gehouden en dit jaar is het in Groningen!
Je leert tijdens de workshop in 2 avonden en 1 middag ongeveer 18 black gospel nummers. Aan het eind van de week op zaterdagavond is het afsluitend concert.
Het is onder leiding van Edith Casteleyn uit Soest. Zij heeft de afgelopen 15 jaar Black gospel koren in heel Europa begeleidt.
Het is echt supertof om mee te doen! Het koor is elk jaar ongeveer 100 tot 200 mensen groot.
Voor filmpjes van vorig jaar: http://www.youtube.com/results?search_q ... ce+zuidhor
Dit jaar zijn de oefenavonden op dinsdag 21 oktober, donderdag 25 oktober, zaterdagmiddag 25 oktober en ’s avonds het concert.
Het is in de Immanuelkerk op het Overwinningsplein.
De kosten zijn ongeveer €35 per persoon. Hangt af van het aantal deelnemers.
Je hoeft absoluut niet goed te kunnen zingen. Dus als het je ook maar een beetje leuk lijkt moet je je zeker opgeven!
Je kunt je aanmelden door te mailen naar: blackgospelgroningen@live.nl
Het zou leuk zijn als er veel jongeren meedoen, dus geef je op!
haha wat een mooie workshop, ga ik es overwegen =)
Inderdaad, als skinny, blanke, a-muzikale Gordon-fan ben je net Mahalia Jackson. Doe je ook even SIC-verslagje schrijven?
Er is hier ook iemand CC'er van de SIC-redactie hoor... alles moet als het aan jou ligt in verhaalvorm in de SIC komen...
Ik heb 2 keer mee gedaan met Black Gospel in Zuidhorn, het is echt heel tof! Heel hard zingen, t lijkt wel op brallen', toffe nummers, toffe band, gekke dirigente, ....
Mn portemonnee en agenda laten het met enig tegenstribbelen wel toe. En als Roel ook mee doet, ben ik al bijna over de streep. Wat is de deadline?
ik heb net een email gekregen met het volgende:
Beste workshoppers,
Zag het er 2 weken geleden nog goed uit nu is de stekker er uit getrokken.
De workshop gaat niet door.
De mail die ik verstuurd heb op 15 september jl is ook aan Edith verstuurd, waarop ik via haar nog zelfs een paar aanmeldingen heb gekregen en niet de mededeling dat het NIET door kan gaan ivm te weinig aanmeldingen.
Hier een quote van Edith uit de mail die ze me gisteren stuurde:
“Zoals telefonisch al vermeld kan ik met een klein aantal niet komen.
Normaal gesproken heb ik in Groningen meer dan 200 mensen en jij komt op 55 personen.
Minimaal is 75 personen en dat lijkt erop dat je dat niet kunt halen en vandaar het mij het beste lijkt niet te komen.
Waarom, duidelijk het kost me nu al geld, want ik moet garant staan voor de musicians, die allemaal beroeps zijn.”
Ook ik vind het jammer van de lage opkomst maar helaas het heeft niet mogen baten.
Ik bedank Gospelkoor Rejoice voor hun medewerking voor het versturen van de mails en alle andere vrijwilligers voor hun inzet. Of ik nog een poging ga doen om het te organiseren weet ik niet maar jammer vind ik het ook dat het niet door kan gaan.
God Bless
Vriendelijke groet
Jolanda Nijdam
Nou, jammer dan. Maar dan hebben we niet bizar veel tijd gehad om ons op te geven. Het lijkt me dat hier binnen een weekje nog wel meer aanmeldingen waren gekomen. En misschien vallen hier ook nog wel musicians te regelen.
haha dat oplossendvermogen van jou dat mag ik wel :) blijkbaar waren er in voorgaande jaren al veel meer aanmeldingen rond dit tijdstip, ik neem niet aan dat ze zoiets afblazen zonder dat er een musician overboord is...
ik kan je wel haar emailadres sturen zodat je een poging kunt wagen haar op andere gedachten te brengen.
verder inderdaad jammer, maar het zou 45 euro gaan worden en dat vind ik toch net iets teveel voor 3x zingen.. maar blijkbaar zijn het allemaal profs die begeleiden.. misschien kan jij iets regelen met je brassband van bandcamp, dan kan het misschien doorgaan en scheelt het ook nog in de portemonnee :D