+0
Rossatron
Lieve mensen,
Mijn hongaarse vriendin hoopt vanaf januari in Groningen te komen studeren voor een half jaar. Nu komt het nog wel eens voor dat anderen dan juist uit Groningen vertrekken en dat lijkt mij prima te combineren. Weet jij dus nog een kamer of heb je vanaf dan een kamer vrij, dan hoor ik dat graag van je. Het maakt in principe niet uit waar, ze zal toch moeten leren fietsen. En je huisgenoten krijgen dan een supergezellige meid, die ook nog eens weet wat lekker eten is. Ze spreekt momenteel alleen nog engels, lijkt me geen probleem. Vanaf januari zal ze ook Nederlands gaan leren.
Goed, weet je wat, laat het dan even weten, via mijn mail of telefonisch: 06-46265956
Bedankt!!
Jan Maarten
Voor de bijdehandjes onder ons: naast engels spreekt ze natuurlijk ook tamelijk vloeibaar hongaars en zelfs een beetje russisch (lang leve het communisme... :S)
Gewoon om de boel een beetje hoog te houden...
Update:
ik ben (samen met mijn vriendin) nog steeds naarstig op zoek naar woonruimte. Vertrek je dus in januari/februari voor een tijdje naar het buitenland of ga je gewoon weg en zoek je nog iemand die je kamer wil (onder)huren, geef dan even een belletje of mailtje! Het maakt in principe niet veel uit of het per januari of februari is, aangezien Orsi (mijn vriendin) in januari een spoedcursus nederlands volgt in Nijmegen. Maar evt. kamerhuur over die maand kunnen we wel betalen.
Alvast bedankt,
Jan Maarten
Betekent het dat als je haar in huis neemt, jou er gratis bij krijgt?
Min of meer, wat een geluk he? ;)
Overigens zal het meer de andere kant op voorkomen. Dat betekent dus lekker rustig en toch de huur betaald. En wellicht zitten er nog wat andere leuke voordeeltjes aan: goedkope sigaretten, flesjes palinka, veel beter eten dan Nederlandse kost, je kunt het zo gek niet bedenken.
Nog steeds ben ik zeer ernstig op zoek naar een kamer voor mijn lieftallige vriendin. Had ik al verteld dat ze goed is in schoonmaken? Enfin, vanaf januari of februari. Laat even weten!!!
Ik ken nog wel een jongen die in januari naar het buitenland gaat. Weet alleen niet of ze ook een meisje accepteren als vervanger. Als je z'n nummer wilt: bel/mail maar.