Iedereen bedankt! Tof om in zo'n korte tijd toch zo'n tof geluid neer te zetten! Vooral de trappenhuis-scene zal me bijblijven :)
Willen we volgende week weer oefenen? Wordt een beetje krapjes, PaCo begint aanstaande donderdag al. We oefenen dáár nog wel even, zal vast wel ergens een piano zijn neem ik aan.

Het was mooi, maar als we op het paco willen zingen, moeten er absoluut nog een paar vrouwen bij, vermoed ik.

je weet wat het aanbod was ;-)

Welke GSV-mejuffrouwen gaan nog meer die kant op?

Dat komt wel goed, denk ik.
Vergeet niet je muziek in te pakken voor morgen! En de GSVliedbundel mag ook mee, voor de coupletten.

Ja, en dat extra papiertje ook even hè, Marrita! :wink:

Gaat er gebrald worden van papier?!?

Er wordt helemaal niet gebrald in dit lied!
Ik heb trouwens een soort after-novitiaats gevoel... steeds weer dezelfde liedjes in je hoofd, maar deze blijft toch wel het meeste hangen.
Iedereen bedankt voor de inzet, het klonk prachtig in de kapel! Jammer dat we het alleen in de bus aan andere vgsers hebben kunnen laten horen, maar we pasten volgens de PaCo commissie niet helemaal in het programma. Volgend jaar beter!
En de mensen die naar ToKo gaan: voor jullie is er wèl ruimte, dus doe je ding! :wink:

Mar-ri-ta schreef: Jammer dat we het alleen in de bus aan andere vgsers hebben kunnen laten horen, maar we pasten volgens de PaCo commissie niet helemaal in het programma.

Is dat de enige reden dat jullie het lied niet opgevoerd hebben?

he marrita: gebruik eens wél de goede accent...

Koning Drietand

op toko het lied ten gehore brengen zal ook niet veel worden denk ik. 6 mensen zijn toch wat weinig voor een 4 stemmig lied.

Zeker, daarom gaan we het gewoon proberen op het amicale feest in Kampen. We zullen die koorknaapjes eens wat laten horen.

O.k., luister. We gaan het lied weer zingen en wel vanavond op soos.
Er is een nieuw couplet rond de verkiezingen die willen we natuurlijk graag te horen brengen. Waarschijnlijk is het handig om van tevoren nog even alles door te nemen, dus het zou chill zijn als de mensen die kunnen zich om 21.30 op soos laten zien.
Wie kan?

ik ken hem al wel, maar ik zal er denk ik wel bij zijn, maar ben wel een beetje ziekjes :(

ik weet nog niet of ik op soos kom vanavond, dus reken maar niet op mij. ga toch maar eens de rust nemen die de dokter aanbevolen had...

Hè toch. Nou, we hebben eerst maar besloten om niet meer van tevoren te oefenen. Mocht je naar soos gaan, neem dan ff je kopietjes mee en dan zien we wel of we het later op de avond nog eens opvoeren ofzo. Het is wel heel leuk namelijk. :wink:

Koning Drietand

wat is de tekst geworden en was het mooi? ik kon er helaas niet bij zijn.