Kiffen schreef: Dames
Kiffen schreef: nee. deze is het ook niet... zucht

Probeer es duhduhduh, het zou verboden moeten worden...

Waar gaat het heen met deze topic..........

petra schreef: Waar gaat het heen met deze topic..........

...dit...

En wat vindt discreet: twee vrouwen in de senaat, is dat genoeg?

deboer schreef: [..] ...dit... En wat vindt discreet: twee vrouwen in de senaat, is dat genoeg?

Mmm, ik zat al te twijfelen...

Twee vrouwen in de Senaat. Dat lijkt tenminste ergens op. Of het genoeg is, is natuurlijk een andere vraag. Ik vind het prima, alhoewel ik uiteraard graag een vrouwelijke praeses gezien had...

Daar was het topic uiteindelijk voor bedoeld, niet Petra? In elk geval, met 2 vrouwen terwijl er 3 vrouwelijke kandidaten waren kan ik prima leven.

Na een senaat met 5 mannen was een senaat met 5 vrouwen ook wel leuk geweest.... :lol:

Bakkie Krasse
Machteld schreef: Na een senaat met 5 mannen was een senaat met 5 vrouwen ook wel leuk geweest.... :lol:

je kunt het ook te gek maken. 8)

Nee, Machteld, goed idee!

Dikke vette sollicitatie...

Laagste-niveau-topic sinds het Schildersbuurt-topic trouwens.

Niet alle topics hoeven een hoog niveau te hebben, dan kun jij tenminste ook nog meediscussieren K%s!

Bakkie schreef: [..]je kunt het ook te gek maken. 8)

Zou je het niet leuk vinden dan: 5 vrouwen in mantelpakjes? :wink:

Machteld schreef: Na een senaat met 5 mannen was een senaat met 5 vrouwen ook wel leuk geweest.... :lol:

Goed zo Machteld. Wij als Novcie 2003, STORM, hebben blijkbaar een goed product afgeleverd... De boodschap is overgekomen. Niet voor niets zaten er vijf VROUWELIJKE leden in het jaarverbandsbestuur. Waar Machteld er één van was overigens.

Maar zonder mantelpakjes. :roll:

Jean schreef: Maar zonder mantelpakjes. :roll:

Tja, dat ontbrak er nog net aan. Maar het gaat'em natuurlijk ook niet om de matelpakjes, begrijp dat goed.

petra schreef: [..] het gaat'em natuurlijk ook niet om de matelpakjes, begrijp dat goed.

NIEUW VAN MATEL ! !

Koop nu de ´Barbie Senator´..

Waar kan ik stemmen?!?! :shock:

L1Rn4urAyA7aTEe

Dubieus hoor: .
Barbie in de Senaat?

Loewie schreef: [..] NIEUW VAN MATEL ! ! Koop nu de ´Barbie Senator´..

Ik had echt vroeger, toen ik kind en nog gewillig was, heel veel barbie's. Deze had ik niet waar kan ik 'm bestellen?

Zo'n roze mantelpakje als die van Barbie is misschien wel een optie om te overwegen voor de vrouwelijke senatores f.t. :wink:

Het schijnt dat de toekomstige senatoren gisteren hebben gewinkeld. Ik ben benieuwd: is het een mantelpakje geworden of toch een broekpak?