Komende zaterdag 21.00 in Het Viadukt:

. Hoera!

Pieternel schreef: Komende zaterdag 21.00 in Het Viadukt: . Hoera!

doe dat soort dingen op andere dagen! ik kan niet!

keet schreef: Donderdag om 20.30u in de Oosterpoort: Kashmir! Voor mij wordt het de vierde keer, maar het blijft geweldige muziek... Volgens mij zijn er nog gewoon kaartjes te verkrijgen, overal af te halen (plato, VVV, GWK etc.), prijs ligt ergens rond de 17 euro.

ik vond het te gek, heerlijk al die nummers, ik luister op dit moment al anders naar hun muziek. Supergaaf om een keer live te zien. Voor mij waren 'the curse of being a girl' en 'Miss you' wel hoogtepunten. kortom, topavondje, daar moet je bij zijn geweest. Lekker hard ook trouwens... wat ik zeg? Lekker hard.

Herbsgarden
Jaap schreef: http://www.chaosingroningen.nl/ in de der Aa-Kerk. Nog tot 12 november. Gratis. Ik ben er zaterdag geweest en heb me met name vermaakt met de animatiefilmpjes die in een zijzaaltje te zien zijn.

Had een half uurtje niets te doen en ben ook even langs geweest. Er zaten inderdaad erg leuke animatiefilmpjes bij. Net zoals er hele toffe foto's bij zaten. Maar bij sommige filmpjes/foto's/schilderijen/installaties betwijfel je wel of die kunstenaars er ooit hun geld mee kunnen verdienen. Hoe dan ook: goed besteed half uurtje.

Zeer spijtig dat ik Kashmir gemist heb. Ken ze niet zo goed, maar had ze graag een keer live gezien... Helaas.......

28 november Muse, ook leuk. Helaas niet in de Oosterpoort en het is ook al uitverkocht. De kaarten schijnen op de zwarte markt voor 200 euro verkocht te worden mocht je er toch graag bij willen zijn.

Kashmir was erg geslaagd inderdaad, heb genoten! Hoe zit het trouwens met die kledingcode bij Muse?

Over culturele activiteiten gesproken: volgende week zaterdag begint de voorverkoop van het concert van Genesis op 1 juli. Niet te missen.

Wow, dat wordt een weekje slapen voor het postkantoor. De kaarten zijn zeker niet te betalen?

@keet: alto is the way to go, toch?

Goedkoopste kaarten zijn 45 euro.

http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1047

Voorverkoop begint trouwens zaterdag 25 november en niet volgende week.

Oke, dat valt nog te overzien! Ik ben zelf op bk-weekend dan dus als er mensen kaarten gaan halen, ik houd me warm aanbevolen.

Infamous angel
Robben schreef:
keet schreef: Donderdag om 20.30u in de Oosterpoort: Kashmir! Voor mij wordt het de vierde keer, maar het blijft geweldige muziek... Volgens mij zijn er nog gewoon kaartjes te verkrijgen, overal af te halen (plato, VVV, GWK etc.), prijs ligt ergens rond de 17 euro.

ik vond het te gek, heerlijk al die nummers, ik luister op dit moment al anders naar hun muziek. Supergaaf om een keer live te zien. Voor mij waren 'the curse of being a girl' en 'Miss you' wel hoogtepunten. kortom, topavondje, daar moet je bij zijn geweest. Lekker hard ook trouwens... wat ik zeg? Lekker hard.

Het was idd leuk om ze live te zien, het blijft leuke muziek. Alleen zijn mijn oren behoorlijk gepijnigd door het harde volume dat zelfs genoeg was voor Ahoy'. Toch wel leuk dat ze ook rekening houden met slechthorenden als Robben :lol:

Op de 27e november Wovenhand in de Oosterpoort, een aanrader.

Herbsgarden

Woven Hand, dat lijkt me misschien wel wat. Ik ken helaas alleen 'Consider the Birds'. Heb jij 'Mosaic', die nieuwe plaat toevallig al gehoord?

Ja, vrij typische Dave Eugene Edwards muziek. Vind je 16 Horsepower leuk, dan vind je Woven Hand ook leuk

Herbsgarden
Flor is schreef: Ja, vrij typische Dave Eugene Edwards muziek. Vind je 16 Horsepower leuk, dan vind je Woven Hand ook leuk

Nou, dat is het hem juist. Ik vind 16HP erg tof, maar 'Consider the Birds' iets te soft. Ook wordt Woven Hand vaak zweveriger gevonden dan 16HP, maar daar heb ik niet veel last van. Maar heb jij 'Mosaic' al gehoord?

Ja, het is wat expirimenteler, en wat minder rok. Maar over het algemeen vind ik dat niet zo erg.

Schrijf maar een recensie voor in SIC ofzo.
Vrijdag op soos: Sensation Grey, ultieme cultuursnuiverij met DJ Carpenter en DJ Fernand! Wel pas na 24.00 komen, daarvoor is R&Buur voor de excuusnegers van de ATV.

Anders stuur je daar ff je huisgenoott heen, Harmen

Infamous angel schreef:
Robben schreef:

Het was idd leuk om ze live te zien, het blijft leuke muziek. Alleen zijn mijn oren behoorlijk gepijnigd door het harde volume dat zelfs genoeg was voor Ahoy'. Toch wel leuk dat ze ook rekening houden met slechthorenden als Robben :lol:

Op de 27e november Wovenhand in de Oosterpoort, een aanrader.

inderdaad iets te hard, om deze keer niet 2 dagen met dichte oren te zitten ben ik wat verder weg gebleven van het podium. Halverwege de zaal was het namelijk nog goed te horen en te verstaan, zonder veel moeite te doen.

Miss you was idd briljant, jammer dat ze lampshade niet gespeeld hebben. She's made of chalk en Rocket brothers was ook goed

Luister en kijk verder op kashmir.dk (vooral miss you op home dead is heel erg mooi)

Ook het voorprogramma, silence is sexy, was goed
Download twee gratis nummers op hun site (.nl)

Sooow, net weer thuis van Muse. Wat een show!!! :shock:

Zelden zo'n toffe muziekavond gehad, wat zijn die gasten goed zeg!

Foto's en filmpjes volgen nog wel waarschijnlijk....

Overigens nog een tip voor mensen met klachten over te hard geluid -> Alpine gehoorbescherming! Wat een relaxte oordoppen zijn dat. Kost je wat, maar ze zijn de aanschaf meer dan waard. Alle dB die je niet op je trommelvlies wil hebben wordt perfect gefilterd!

Voor nu: dudududududududududududududududududududududududududududududududududududu.

Welk nummer heb ik in m'n hoofd?

eeehm 5?