Morgen, 11 mei is er een opening More Doors, kunstexpositie. Dit is gelegen aan de Brugstraat 23. Het is geopend van 11 tot 16 mei. Komt allen!
Zie voor meer informatie: www.moredoors.nl

TheoSikkema

Ziet er wel leuk uit, meer mensen die een kijkje willen nemen?

Wie heeft er zin om heen te gaan?

Thereza schreef: Wie heeft er zin om heen te gaan?

De op de achtergrond zichtbare schuimmachine is in ieder geval veelbelovend! Ik ga erover nadenken.

Klaas en ik zijn er vanavond ook.

Lieve GSV,

Ik heb iets heel leuks dat ik kan aankondigen. Voor iedereen die altijd al een keer door een reuzetelescoop (niet zo'n huis-tuin en keuken ding) naar de ruimte heeft willen kijken, is er nu een kans om dat te doen.

Ik kan regelen dat we met een groepje naar zo'n hele toffe grote telescoop gaan die hier in Groningen bij de sterrenwacht is (die van die prachtige heelalplaatjes kan maken) en dat ergens binnenkort.

Dus lijkt je dit net zo tof als mij, zeg dat dan in dit topic, of mail me/sms me, dan wordt dat binnenkort geregeld.

(je moet wel (bijna) alle avonden van een bepaalde week in de komende tijd beschikbaar zijn. Want de telescoop kijkt niet door wolken dus dan kiezen we de beste avond van een bepaalde week, met een one-day notice (de week is nog niet bepaald)).

Dat lijkt mij wel tof een keertje!

Als ik kan lijkt het mij zeer de moeite waard..

Oh wauw! (:
Ik snap dat de dag niet kan worden vastgesteld, maar staat er wel een bepaalde tijd voor vast?

Ik wil ook :)

Namens Eenheid Cultuur: sterrenwacht heeft niks met cultuur te maken. Hoort bij Vermaak, hooguit Intellect.

Check, ik houd me aanbevolen. Ik heb een sterrenkundig verleden. Is het in de Bernoulliborg?

Ik wil ook mee! Lijkt me best leuk!

Joahhhh awesomeness! Count me in!

Thierry schreef: Namens Eenheid Cultuur: sterrenwacht heeft niks met cultuur te maken. Hoort bij Vermaak, hooguit Intellect.

Amen.

Thereza schreef:
Thierry schreef: Namens Eenheid Cultuur: sterrenwacht heeft niks met cultuur te maken. Hoort bij Vermaak, hooguit Intellect.

Amen.

Er bestaat helaas gewoon geen topic "Naturele activiteiten".

Als ik kan, ga ik graag mee!

MissT schreef:
Thereza schreef:

Amen.

Er bestaat helaas gewoon geen topic "Naturele activiteiten".

Webcie?
TheoSikkema
Thereza schreef:

Dit heeft echt niks met Intellect te maken. Dat een willekeurige tweederangs semi hoofdpersoon hier nou de hemel nog niet eens mee ontdekt spreekt eigenlijk al boekdelen. Kortom, hoogstens Vermaak.
Amen.

Lieve GSV'ers,

Voor een bijzondere invulling van de zondagmiddagdienst kunt u wellicht eens een kijkje nemen in de Nieuwe Kerk of de Martinikerk. In deze kerken wordt namelijk door de Protestante kerk Groningen, in samenwerking met het GSp traditionele erediensten georganiseerd.

Cantate van Bach, Engelse 'Evensong', Taize bijeenkomsten en meer van dit soort pareltjes vrij te bezoeken!
Check voor de invulling van de eerstvolgende dienst!