Henk-Pul

Opgeven?

Ik, Marjolein van Essen, eet mee morgen en heb geen passe-partout! Bij dezen opgegeven...Groetjes!

Ik ben er ook bij.

En Annemarieke...

de spelling van mijn naam is bijna correct Loonstra, verder heb je gelijk. Voelt goed om de GSV door middel van een passe-partout te steunen. Have fun, dat zal ik ook hebben!

Hoeveel zakjes?

..

Joo, Wyneke komt ook morgen! En ik ook, tenzij ik me nog zo voel als nu het geval is. En dat gevoel is niet leuk want het voelt als ziek zijn. Maar ik kom wel want morgen ben ik beter.

Ik ben er niet bij (heb wel passe-partout)

...

ik geef feike op! meestal heeft hij genoeg aan een (afbak)stokbroodje met kaas (extra belegen)

Hoe laat gaat het diner echt beginnen? Ik wil op zich wel heen, maar ik heb nog verscheidene praktische handelingen te doen aan het eind van de middag/begin van de avond. Kortom, ik weet niet of ik het kan halen.

...

Ik kan het helaas definitief niet halen, ik moet om 17:00 nog beginnen met een hele reeks praktische handelingen. Veel plezier vanavond in ieder geval!

Allert en ik zullen er bij het eten waarschijnlijk ook niet bij zijn, ivm ATV dies.

doe mij er ook maar bij

Ik ben er ook bij

laura is t nog vergeten te zeggen hier maar zij heeft wel passe partout maar kan niet komen vanavond!

Ik eet ook graag mee.

even een herinnering: de dresscode is Chique

Even googlen en je komt dit tegen:
gaygroningen hips 'n lips -
nieuw in stad !! Gay parties met straightfriendly inslag La Nueva Passion Nwe Boteringestr.72 Groningen centrum een unieke lokatie waar een bar, cafe en dancefloorhet compleet maakt. Een hemelse , creatieve sfeer met sound uit 70-ties tot nu altijd erg dansbaar , lage consumptie prijzen , vaak acts en expo's, heerlijke tuin entree 5,- vanaf 23,00 uur 5 mei 05 en 25 juni 05 (roze zaterdag) feel the ambiance

Ik ben heel benieuwd 8)