Koos L

Hee er zijn volgens mij heel veel wintersportliefhebbers in de house. Zijn er ook mensen die trek hebben in iets als dit? www.studentenwintersport.nl

Ik heb zelf al veel te lang niet geskied, maar het kriebelt enorm...

ik heb daar wel enorm veel trek in! als jij t regeltga ik mee

Het begint bij mij meer te jeuken dan te kriebelen, klinkt goed!

Lijkt me ook wel tof, eens moet toch de eerste keer zijn (maar is het dan wel leuk..?)

tuurlijk, ik ga je heel hard uitlachen

Goed idee. Als er iets geregeld wordt ga ik mee.

Lijkt me supertof! Maar dan natuurlijk wel met een .
(En dat is geen Beter-uit)

Rinze schreef: Lijkt me supertof! Maar dan natuurlijk wel met een . (En dat is geen Beter-uit)

Een beetje reclame maken voor je vader 8) Maar als jullie goedkoper en beter kunnen!

ejvb schreef: Een beetje reclame maken voor je vader 8) Maar als jullie goedkoper en beter kunnen!

En of die dat kan!

Wintersporters zijn het pus van de samenleving. Beetje het mooiste natuurgebied van Europa vernielen, hoezo rentmeesterschap? Vandalisme heet dat.

Stelletje tuig van de richel.

RC schreef: Wintersporters zijn het pus van de samenleving.
RC, wat kun je dat toch weer genuanceerd zeggen

niet iedereen houd van alleen maar wandelen in de bergen hoor... moie

Zoals eerder op dit forum was te merken ben ik ook wel voor wintersport, liefst een keer niet bij kardinge :D als er wat geregeld wordt (Rinze wat heb je voor ons?) dan ga ik hoogstwaarschijnlijk wel mee met mijn board & stuff..

Wintersport is voor mij snert met een dikke vette rookworst (:)Als ik pieken heb, ga ik er over nadenken.

Als er genoeg interesse is, kan ik mn vader wel even vragen wat de mogelijkheden zijn.

moet je per se kunnen skien? ik heb dat nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel heel leuk!

Stieneke schreef: moet je per se kunnen skien? ik heb dat nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel heel leuk!

Je kunt ook een paar lessen nemen, en dan op het eind nog wat vrij skien.

ejvb schreef:
Stieneke schreef: moet je per se kunnen skien? ik heb dat nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel heel leuk!

Je kunt ook een paar lessen nemen, en dan op het eind nog wat vrij skien.

...en bij een niet al te zwarte piste, lukt het na een paar vallen ook gewoon wel....

Sowieso is zo'n avondje Bottrop absoluut de moeite waard kan ik u vertellen. Dus als je niet teveel geld hebt of even wilt oefenen, dan is dat wel een redelijke place to be.
22 euro all in (eten, drinken, huur, piste), behalve gasoline. Effe een Stuurbusje huren, en het kan uit.

http://www.alpincenter.com/index.php?id=1&L=1

Ik wil nog steeds mee! Koos jij regelt toch alles? :)

minkcie schreef: Ik wil nog steeds mee! Koos jij regelt toch alles? :)

Er zijn twee mogelijkheden.

1. Je kunt met studenten uit heel Nederland op wintersport(wat Koos voorstelde). via www.studentenwintersport.nl
  2. Of Rinze regelt wat en we gaan met een groep GSV'ers.