Zaterdag 7 okt: ON4 tegen koploper PKC2! aansluitend Borrel!
Een onderwerp gestart door Markie
+0
Feschbach
ON 4 bedankt voor de meet&greet;) Ik ben (helaas) ruimschoots in de gelegenheid gesteld mijn verdriet weg te drinken...
Tot volgende week:)
+0
Kiffen
holy shizzle, wat een zaterdagmiddagactiviteit. Zelfs een laf filmpje op de zaterdagavond wordt al gauw te veel. Hoor ik net op de schoolholm dat alles op rekening van ON4 was. Ik haalde echter wat biertjes op mijn sooskaart, kan ik nog declareren? ON4 doet duidelijk aan een stukje marketing, dat is inmiddels duidelijk. Dank je wel. (PS:Henri MVP, yeah you know me! en 'Come on Henri, you're the man. You can do what no one can! woeeeh!')
+0
Henk-Jan
neuh voor de on'ers die er waren was het op rekening en voor de rest moest iedereen gewoon zelf betalen.
+0
Kiffen
Nou, vooruit. Komende zaterdag kom ik misschien wel weer kijken. Wie weet...
+0
Feschbach
Zeker doen!!
+0
Kraker
Dat was een geslaagde borrel zaterdag, ON4 bedankt! Beetje dat vrijdagmiddaggevoel weer door smiddags al te beginnen. Als het trouwens een vaste wekelijkse activiteit wordt dan wil ik wel dat duikbootje spelen op de lijst van verboden spellen komt te staan, anders is het gewoon niet te doen.
+0
Markie
komende zaterda g weer een mooie wedstrijd met wederom aansluitend een borrel, dit keer zonder duikboten en met sooskaarten maar desalniettemin mag je dit festijn niet missen!!!
+0
Arend
zal het weer zo'n mooi doelpuntenfestijn worden?
+0
Koos L
Liever niet... 8)
+0
Markie
Kiffen schreef: Nou, vooruit. Komende zaterdag kom ik misschien wel weer kijken. Wie weet...
Goedzo, hartstikke mooi!
+0
Henri L
Koos L schreef: Liever niet... 8)
ja, anders haal je je doelstellingen niet he.
+0
Ambtenaar
k*t..kan nie trainen woensdag...denk dat ik donderdag even met ON meetrain:)
+0
Koos L
Ja dat zou ontzettend slim van je zijn...
+0
Ambtenaar
heb namelijk nog wel ijshockey-gear liggen hier...
+0
Henri L
Vanavond lekker trainen, zaterdag helemaal fit, ik heb er nu al weer zin in.
+0
Markie
Dag Supporters!
Komende zaterdag staat er wederom een belangrijke wedstrijd op het programma en wel tegen GRC Groningen 2. Met uitzondering van koploper PKC'83 hebben alle ploegen al punten laten liggen*. Het is daarom ook uiterst spannend in onze 3e klasse E en wanneer we komende zaterdag 3 punten mee naar soos nemen betekent dat waarschijnlijk een plek bij de eerste 3!
Na de weergaloze derde helft van afgelopen zaterdag is de soos komende zaterdag uiteraard weer afgehuurd. Alle supporters zijn dan ook weer van harte welkom, neem dit keer wel je eigen sooskaart even mee! Kun je om wat voor reden dan ook niet bij de wedstrijd aanwezig zijn dan ben je natuurlijk nog steeds van harte welkom na de wedstrijd op soos! Dus kom gezellig even een biertje drinken!
De wedstrijd zal om 12:30 aanvangen op het sportpark van CRG Groningen. En rond een uurtje of 15:00 zullen we ons richting soos begeven.
Nog even voor de volledigheid:
Sportpark Corpus den Hoorn
Piet Rabbeljee Sportcentrum
Laan Corpus den Hoorn 100
9728 JR GRONINGEN
Tot zaterdag allemaal!!!
Stand per 23-09-06:
Elftal G W GL V P DPV DPT PM
PKC'83 2 3 3 0 0 9 15 3
Opende 2 3 2 0 1 6 8 5
Grijpskerk 2 3 1 2 0 5 10 5
Aduard 2000 2 3 1 2 0 5 8 6
Oranje Nassau 4 3 1 2 0 5 8 7
Veenhuizen 2 3 1 1 1 4 5 4
GRC Groningen 2 3 1 1 1 4 5 6
OKVC 2 3 1 0 2 3 10 9
Knickerbockers The 6 3 1 0 2 3 9 12
Lycurgus 5 2 0 1 1 1 1 6
Groningen 2 2 0 1 1 1 4 13
LEO FC 2 3 0 0 3 0 6 13
+0
Koos L
Je komt bij het sportpark door de Paterswoldseweg af te rijden, en bij de Laan Corpus den Hoorn rechtsaf te gaan. Vanuit oostelijke richting kun je via de Van Ketwich Verschuurlaan de Laan Corpus den Hoorn bereiken. Rij deze helemaal uit. Aan het eind zie je links de parkeerplaats en de ingang van het sportpark Corpus den Hoorn.
+0
Kiffen
wie is Piet Rabbeljee?
+0
Bastiaan
moet je ff in triviale feitjes posten, dan weet je t in 5 min
ON 4 bedankt voor de meet&greet;) Ik ben (helaas) ruimschoots in de gelegenheid gesteld mijn verdriet weg te drinken...
Tot volgende week:)
holy shizzle, wat een zaterdagmiddagactiviteit. Zelfs een laf filmpje op de zaterdagavond wordt al gauw te veel. Hoor ik net op de schoolholm dat alles op rekening van ON4 was. Ik haalde echter wat biertjes op mijn sooskaart, kan ik nog declareren? ON4 doet duidelijk aan een stukje marketing, dat is inmiddels duidelijk. Dank je wel. (PS:Henri MVP, yeah you know me! en 'Come on Henri, you're the man. You can do what no one can! woeeeh!')
neuh voor de on'ers die er waren was het op rekening en voor de rest moest iedereen gewoon zelf betalen.
Nou, vooruit. Komende zaterdag kom ik misschien wel weer kijken. Wie weet...
Zeker doen!!
Dat was een geslaagde borrel zaterdag, ON4 bedankt! Beetje dat vrijdagmiddaggevoel weer door smiddags al te beginnen. Als het trouwens een vaste wekelijkse activiteit wordt dan wil ik wel dat duikbootje spelen op de lijst van verboden spellen komt te staan, anders is het gewoon niet te doen.
komende zaterda g weer een mooie wedstrijd met wederom aansluitend een borrel, dit keer zonder duikboten en met sooskaarten maar desalniettemin mag je dit festijn niet missen!!!
zal het weer zo'n mooi doelpuntenfestijn worden?
Liever niet... 8)
Goedzo, hartstikke mooi!
ja, anders haal je je doelstellingen niet he.
k*t..kan nie trainen woensdag...denk dat ik donderdag even met ON meetrain:)
Ja dat zou ontzettend slim van je zijn...
heb namelijk nog wel ijshockey-gear liggen hier...
Vanavond lekker trainen, zaterdag helemaal fit, ik heb er nu al weer zin in.
Dag Supporters!
Komende zaterdag staat er wederom een belangrijke wedstrijd op het programma en wel tegen GRC Groningen 2. Met uitzondering van koploper PKC'83 hebben alle ploegen al punten laten liggen*. Het is daarom ook uiterst spannend in onze 3e klasse E en wanneer we komende zaterdag 3 punten mee naar soos nemen betekent dat waarschijnlijk een plek bij de eerste 3!
Na de weergaloze derde helft van afgelopen zaterdag is de soos komende zaterdag uiteraard weer afgehuurd. Alle supporters zijn dan ook weer van harte welkom, neem dit keer wel je eigen sooskaart even mee! Kun je om wat voor reden dan ook niet bij de wedstrijd aanwezig zijn dan ben je natuurlijk nog steeds van harte welkom na de wedstrijd op soos! Dus kom gezellig even een biertje drinken!
De wedstrijd zal om 12:30 aanvangen op het sportpark van CRG Groningen. En rond een uurtje of 15:00 zullen we ons richting soos begeven.
Nog even voor de volledigheid:
Sportpark Corpus den Hoorn
Piet Rabbeljee Sportcentrum
Laan Corpus den Hoorn 100
9728 JR GRONINGEN
Tot zaterdag allemaal!!!
- Stand per 23-09-06:
Elftal G W GL V P DPV DPT PMJe komt bij het sportpark door de Paterswoldseweg af te rijden, en bij de Laan Corpus den Hoorn rechtsaf te gaan. Vanuit oostelijke richting kun je via de Van Ketwich Verschuurlaan de Laan Corpus den Hoorn bereiken. Rij deze helemaal uit. Aan het eind zie je links de parkeerplaats en de ingang van het sportpark Corpus den Hoorn.
wie is Piet Rabbeljee?
moet je ff in triviale feitjes posten, dan weet je t in 5 min
Hee Supporters tot zoo!