Vorig jaar hebben over het gehele seizoen een groot aantal supporters mogen kennis maken met Oranje Nassau (toen nog 3). Ook dit jaar mogen we tot nog toe niet klagen over de bezoekersaantallen.
Een van de belangrijkste doelen die we onszelf als ON4 hebben gesteld naast het kampioenschap is de supporters meer te betrekken bij het reilen en zeilen van ON4. Om dit invulling te geven hebben we als ON4 komende zaterdag een echte meet&greet voor u op het programma staan. Deze zal na de wedstrijd plaatsvinden op soos.
Kom daarom allemaal eerst kijken bij de wedstrijd welke om 12:30 gespeelt wordt op ons eigen Coendersborg. En kom vooral daarna na gezellig wat drinken bij de borrel op soos. Mocht u echt verhinderd zijn bij de wedstrijd dan kan u natuurlijk ook alleen de borrel meepakken.
Allemaal tot zaterdag!!!
p.s. Voor eerstejaars is het bovenstaande uiteraard verplicht.
wat een schitterende flyer!!
ja mooi he!!!
Vliegende panters, een bron van inspiratie, that knocks! Ik stel voor dat iedereen die komende zaterdag voor eigen succes gaat, ongeconcentreerd speelt of zijn been terugtrekt in duels zijn excuses aan het publiek gaat aanbieden. En uitgebreide excuses.
Vooral dat: A heuze. ??
Maar goed bezig Mark, spontaan langer gesport dan op andere dagen.
Mooi, daar doe je het toch allemaal voor :lol:
Komt Greet ook?
Zet allemaal deze dag in je agenda. Doelpunten gegarandeerd! Een leuke borrel gegarandeerd!
Dankzij de routiniers in de selectie, die weten wanneer een speler een steuntje in de rug nodig heeft, is Bakkie Krasse weer vol zelfvertrouwen. Hopelijk weet hij dit vast te houden tot zaterdag zodat we weer ouderwets van zijn prachtige spel kunnen genieten.
Briljant idee, die meet&greet! Die smsjes trouwens ook! Aan wie is die allemaal verstuurd? Ik had er nl geen. Ronduit klote dat ik er niet bij kan zijn imv een oma-/dierentuindag. Gaan dit soort dingen nog vaker gebeuren dit jaar? Want wil dat toch wele eens meemaken na al die zaterdagen trouw aan de lijn. Wat jij Loesje?
ON' ers: succes en veel plezier morgen!!
gaat zeker nog vaker gebeuren dit seizoen. Voor de mensen die morgen wel in groningen zijn, allemaal komen kijken en komen borrelen he!!!
Heb er zin in.....
Succes he, jongens!
Ik kom straks nog wel even kijken, tweede helft ofzo...
Het was gezellig, de tweede helft was zeker spannend!
Enne Bastiaan, het idd net een 45 km autootje. Zag dr eentje rijden en later Arend en het leek net een tweeling (en ja hij was rood). ;)
Lief voetbalteam...
helaas kon ik vandaag niet aanwezig zijn om jullie, helden, te bekijken! Is het nog mogelijk om a.s. donderdag op soos even met jullie te praten en om eventuuel dan een handtekening van jullie te scoren?
Met vriendelijke groet,
Jullie trouwste fan!
hee stelletje gsv-ers! De borrel is nog steeds gaande dus zorg dat je nogeven langskomt hier opsoos!!! Het is ubergezellig hier!!!
ON4 bedankt voor de vele hartverzakkingen! En ook bedankt voor de gezelligheid op soos, ook al was het kort!
supporters bedankt het was een mooie borrol, beetje jammer dat het allemaal zo lang heeft geduurd.
Ja vet kloten, maar goed vooruit okee, het was veel te tof! Pizza, duikboot, lam oranjehuis en supporters, bedankt!