Partij voor de Mens en alle overige aardbewoners schreef: Hoofddoel: Het verwezenlijken van vrede en het eeuwige leven op aarde d.m.v. Eerbied & Wetenschappelijke resolutie!
+0
Ambtenaar
Maar wel een hele stoere CU dit jaar.... (geluid aan!)
+0
Edje
Stemrou, vet lauw!
+0
JWJ
Vooruit, ik doe het voor Dré. Voor de mensen die het geluk hebben niet te worden gespammed door Christenunie freaks plaats ik het wel eventjes hier.
Beste kiezer,
Graag vraag ik via deze e-mail vlak voor de verkiezingen nogmaals om uw steun.
Velen komen via de Stemwijzer en het Stemkompas bij de ChristenUnie uit.
Ik wil u vragen om woensdag bij die keus van uw hart te blijven en daadwerkelijk op de ChristenUnie te stemmen.
Versterk het christelijk-sociale geluid in de politiek.
Daarmee kiest u onder andere voor:
-een gezinsvriendelijk beleid en de keuzevrijheid van ouders om zelf je kinderen op te voeden
-welvaartsvaste AOW
-extra inzet voor jeugd-, thuis- en verpleeghuiszorg
-kansen voor kwetsbare groepen op de arbeidsmarkt
-betaalbare huizen voor starters
-gratis schoolboeken
-bescherming van kwetsbaar leven, van zwangerschap tot stervensfase
-een streng maar in de uitvoering humaan asielbeleid
-meer en schoon openbaar vervoer
-3000 extra agenten, vooral buiten de randstad
Met de ChristenUnie kiest u tegen:
-een Europese grondwet en een Europese superstaat
-4 miljard bezuinigen op de zorg, zoals het CDA wil
-een door de VVD gedomineerd kabinetsbeleid
-politieke speeltjes en zwevende politici
Het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie is door tal van instellingen en organisaties als beste of één van de beste uitgeroepen op de punten:
openbaar vervoer, alcoholpreventie, energiebeleid, drugs, zorg, vrijwilligers, recreatie, Nederlandse taal en Derde wereld.
En ook economisch gaan we er met dit programma niet op achteruit!
Het zou mooi zijn als u deze mail met mijn groeten ook nog even doorstuurt aan vrienden en bekenden.
Ik wens u vast goede verkiezingen en nogmaals, laat ook uw hart spreken!
Hartelijke groet,
André Rouvoet
+0
Jasper
vooral hosea 4:18a doet mij overwegen alsnog op christenunie te stemmen!
+0
Jasper
vooral hosea 4:18a doet mij overwegen alsnog christenunie te stemmen. en hans jij stemde toch bas?
+0
Jackhals
Ik kreeg van één of andere linkse rakker (lees bioloog) dit in mijn mailbox:
Goedemorgen beste kiezers,
IK KREEG VANOCHTEND DEZE MAIL, INCL. HET VERZOEK DEZE DOOR TE STUREN. HETZELFDE GELDT DUS VOOR JULLIE ALLEMAAL: !!! LEES DEZE MAIL EN STUUR DEZE DOOR !!!
Quote:
Nou, nee, ik stem toch PVDA. Waarom? Ik wilde ook SP of GL stemmen, maar deze kunnen absoluut niet de grootste partij worden. Stemt men op PVDA dan kunnen zij misschien nog de grootste worden en SP en GL uitnodigen in een links kabinet. Of misschien partijen uitnodigen voor een paars kabinet. Stemt men nu op SP of GL, vergooit men een kans op een links kabinet en geeft men dus indirect de stem aan het CDA, volg je me? CDA het grootst is sowieso uit den boze, namelijk wederom extreem rechts kabinet met CDA en VVD. Ik adviseer iedereen stellig: STEM PVDA !!! Hiermee stemt men tevens op SP en GL !!!
Succes !!!
+0
Sabine
Die biologen... Gelukkig is mijn stem voor de CU al binnen!
+0
ro
Nou, dat lijkt me dan duidelijk Meijer!
Hier nog ff de laatste peilingen:
RTL:
Politieke Barometer (NOVA/NSS):
Maurice de Hond:
+0
HaJee
Alle mooie kabinetideeën ten spijt, het lijkt er wel erg veel op dat CDA en PvdA tot elkaar veroordeeld zijn.
+0
ro
Links (PVDA-GL-SP) staat in alle peilingen zo'n 4 á 5 stemmen voor op CDA-VVD. Goed nieuws voor Meijer dus.
+0
Sabine
Ja maar én links en CDA/VVD hebben in alle peilingen niet genoeg zetels om te gaan regeren.
+0
Fleurke
Ik verwacht deze uitkomst:
CDA=44 PvdA=41 VVD= 23 SP=22 GR.L=8 CU=6, SGP=2 GroepW=3 D'66=1
En ik denk dat er over ongeveer een klein half jaar een kabinet Balkende, Bos komt...
+0
Henri L
Voor alle mensen die nog gaan stemmen en het niet zeker weten:
+0
Armani
Ga es wat nuttigs doen mensen... dan ga ik mn stembriefje opzoeken :)
+0
Henrique
Mar-ri-ta schreef: Ga es wat nuttigs doen mensen... dan ga ik mn stembriefje opzoeken :)
hij is toch grappig!! :D
mr ben jij óók al je stembriefje kwijt?! je kan ook wel met je id/paspoort/rijbewijs stemmen (officieel niet hoor ik, maar ingrid heeft t ook gedaan dus ;))
+0
Armani
O gelukkig, doen we dat wel.
+0
HaJee
burorenkema bedankt...
+0
Tony
Stem Jan Peter, het kan nog 3 uur en 40 minuten.
+0
Jaap
Goed zo, heb ik net gedaan. Je krijgt niet elke verkiezing de kans een oprecht christen een goede steun in de rug te geven om weer minister president te worden. Laat Rouvoet lekker klein in de oppositie, dan kan die bij de volgende verkiezingen weer punten scoren zonder dat ie zelf ergens op aangevallen kan worden.
Vind dit wel n ambitieuze:
Maar wel een hele stoere CU dit jaar.... (geluid aan!)
Stemrou, vet lauw!
Vooruit, ik doe het voor Dré. Voor de mensen die het geluk hebben niet te worden gespammed door Christenunie freaks plaats ik het wel eventjes hier.
Beste kiezer,
Graag vraag ik via deze e-mail vlak voor de verkiezingen nogmaals om uw steun.
Velen komen via de Stemwijzer en het Stemkompas bij de ChristenUnie uit.
Ik wil u vragen om woensdag bij die keus van uw hart te blijven en daadwerkelijk op de ChristenUnie te stemmen.
Versterk het christelijk-sociale geluid in de politiek.
Daarmee kiest u onder andere voor:
-een gezinsvriendelijk beleid en de keuzevrijheid van ouders om zelf je kinderen op te voeden
-welvaartsvaste AOW
-extra inzet voor jeugd-, thuis- en verpleeghuiszorg
-kansen voor kwetsbare groepen op de arbeidsmarkt
-betaalbare huizen voor starters
-gratis schoolboeken
-bescherming van kwetsbaar leven, van zwangerschap tot stervensfase
-een streng maar in de uitvoering humaan asielbeleid
-meer en schoon openbaar vervoer
-3000 extra agenten, vooral buiten de randstad
Met de ChristenUnie kiest u tegen:
-een Europese grondwet en een Europese superstaat
-4 miljard bezuinigen op de zorg, zoals het CDA wil
-een door de VVD gedomineerd kabinetsbeleid
-politieke speeltjes en zwevende politici
Het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie is door tal van instellingen en organisaties als beste of één van de beste uitgeroepen op de punten:
openbaar vervoer, alcoholpreventie, energiebeleid, drugs, zorg, vrijwilligers, recreatie, Nederlandse taal en Derde wereld.
En ook economisch gaan we er met dit programma niet op achteruit!
Het zou mooi zijn als u deze mail met mijn groeten ook nog even doorstuurt aan vrienden en bekenden.
Ik wens u vast goede verkiezingen en nogmaals, laat ook uw hart spreken!
Hartelijke groet,
André Rouvoet
vooral hosea 4:18a doet mij overwegen alsnog op christenunie te stemmen!
vooral hosea 4:18a doet mij overwegen alsnog christenunie te stemmen. en hans jij stemde toch bas?
Ik kreeg van één of andere linkse rakker (lees bioloog) dit in mijn mailbox:
Goedemorgen beste kiezers,
IK KREEG VANOCHTEND DEZE MAIL, INCL. HET VERZOEK DEZE DOOR TE STUREN. HETZELFDE GELDT DUS VOOR JULLIE ALLEMAAL: !!! LEES DEZE MAIL EN STUUR DEZE DOOR !!!
Quote:
Nou, nee, ik stem toch PVDA. Waarom? Ik wilde ook SP of GL stemmen, maar deze kunnen absoluut niet de grootste partij worden. Stemt men op PVDA dan kunnen zij misschien nog de grootste worden en SP en GL uitnodigen in een links kabinet. Of misschien partijen uitnodigen voor een paars kabinet. Stemt men nu op SP of GL, vergooit men een kans op een links kabinet en geeft men dus indirect de stem aan het CDA, volg je me? CDA het grootst is sowieso uit den boze, namelijk wederom extreem rechts kabinet met CDA en VVD. Ik adviseer iedereen stellig: STEM PVDA !!! Hiermee stemt men tevens op SP en GL !!!
Succes !!!
Die biologen... Gelukkig is mijn stem voor de CU al binnen!
Nou, dat lijkt me dan duidelijk Meijer!
Hier nog ff de laatste peilingen:
RTL:
Politieke Barometer (NOVA/NSS):
Maurice de Hond:
Alle mooie kabinetideeën ten spijt, het lijkt er wel erg veel op dat CDA en PvdA tot elkaar veroordeeld zijn.
Links (PVDA-GL-SP) staat in alle peilingen zo'n 4 á 5 stemmen voor op CDA-VVD. Goed nieuws voor Meijer dus.
Ja maar én links en CDA/VVD hebben in alle peilingen niet genoeg zetels om te gaan regeren.
Ik verwacht deze uitkomst:
CDA=44 PvdA=41 VVD= 23 SP=22 GR.L=8 CU=6, SGP=2 GroepW=3 D'66=1
En ik denk dat er over ongeveer een klein half jaar een kabinet Balkende, Bos komt...
Voor alle mensen die nog gaan stemmen en het niet zeker weten:
Ga es wat nuttigs doen mensen... dan ga ik mn stembriefje opzoeken :)
hij is toch grappig!! :D
mr ben jij óók al je stembriefje kwijt?! je kan ook wel met je id/paspoort/rijbewijs stemmen (officieel niet hoor ik, maar ingrid heeft t ook gedaan dus ;))
O gelukkig, doen we dat wel.
burorenkema bedankt...
Stem Jan Peter, het kan nog 3 uur en 40 minuten.
Goed zo, heb ik net gedaan. Je krijgt niet elke verkiezing de kans een oprecht christen een goede steun in de rug te geven om weer minister president te worden. Laat Rouvoet lekker klein in de oppositie, dan kan die bij de volgende verkiezingen weer punten scoren zonder dat ie zelf ergens op aangevallen kan worden.