Ik meld me toch maar aan, maar ik weet nog niet zeker of ik kom!
+0
Lech Walesa
Waar moet je uitstappen als je lijn 6 Hoornse meer neemt? Ik ben er namelijk nog nooit geweest.
+0
ejvb
Jammer, ik moet werken. Hierbij meld ik me dus weer af.
+0
Sabine
Lech Walesa schreef: Waar moet je uitstappen als je lijn 6 Hoornse meer neemt? Ik ben er namelijk nog nooit geweest.
Je moet uitstappen bij de halte voorbij het nieuwe martiniziekenhuis.
+0
Koos L
Zijn er mensen met honkbal + handschoen? Neem ff mee, zijn in ieder geval 2 handschoenen en 1 bal. Knuppel zou nog toffer zijn!
+0
Feschbach
huub en ik komen ook
+0
W
e voila, en mooi weer! nu nog ff volhouden tot 's avonds laat..
+0
aline
Ik kom ook met z'n tweeen.
+0
Koos L
Wanneer ben je uitgerekend?
+0
CC
Lekker gegeten (olim-DREC bedankt!) en heel gezellig, ben ik ook eindelijk een keer bij de Hoornse Plas geweest (op mn spectaculaire ontvoering in het novitiaat na, Jan Paul en Hendri nog bedankt dat jullie me toen al deze GSV hangplek hebben laten zien :P)
+0
Christine Vreugd
Het was geweldig! Drec en alle andere mensen... bedankt!
Lotte.. hoe krijg jij het voor elkaar dit om 22.00 uur te posten als je pas om 23.00 thuis was? Of klopt mijn tijdsinstelling niet? Maakt verder ook niet uit....
+0
Cobie
(olim-)DrEC bedankt! Het was weer heerlijk, ik heb ervan genoten!
Basic ook bedankt voor de fantastische sing-in.
@ Christine: bij mij klopt de tijd (23.00 uur) wel, dus ik denk dat je instellingen niet goed staan (GMT +2). ;)
+0
Pieternel
Achteraf gezien had ik er best een nieuwe fiets en een gebroken lichaam voor over, idd! Bedankt!
+0
Sabine
Drec bedankt! Het was gezellig.
+0
Jaap
Jop, was idd helemaal relaxed. Lekker leuk, lekker gezellig, lekker lekker en lekker gezongen.
+0
Renske
Drec smaragd en Basic, bedankt he. Het was een prima avondje!!!
+0
Henrique
sluit ik me helemaal bij aan!!! :D en renske bedankt voor je volleybal ;)
+0
Dick
Het was dondersgezellig. Kars is trots; ik weet het zeker.
+0
TuttieRuthie
DreC + Basis bedankt he! Ik heb me prima vermaakt!
Ik meld me toch maar aan, maar ik weet nog niet zeker of ik kom!
Waar moet je uitstappen als je lijn 6 Hoornse meer neemt? Ik ben er namelijk nog nooit geweest.
Jammer, ik moet werken. Hierbij meld ik me dus weer af.
Je moet uitstappen bij de halte voorbij het nieuwe martiniziekenhuis.
Zijn er mensen met honkbal + handschoen? Neem ff mee, zijn in ieder geval 2 handschoenen en 1 bal. Knuppel zou nog toffer zijn!
huub en ik komen ook
e voila, en mooi weer! nu nog ff volhouden tot 's avonds laat..
Ik kom ook met z'n tweeen.
Wanneer ben je uitgerekend?
Lekker gegeten (olim-DREC bedankt!) en heel gezellig, ben ik ook eindelijk een keer bij de Hoornse Plas geweest (op mn spectaculaire ontvoering in het novitiaat na, Jan Paul en Hendri nog bedankt dat jullie me toen al deze GSV hangplek hebben laten zien :P)
Het was geweldig! Drec en alle andere mensen... bedankt!
Lotte.. hoe krijg jij het voor elkaar dit om 22.00 uur te posten als je pas om 23.00 thuis was? Of klopt mijn tijdsinstelling niet? Maakt verder ook niet uit....
(olim-)DrEC bedankt! Het was weer heerlijk, ik heb ervan genoten!
Basic ook bedankt voor de fantastische sing-in.
@ Christine: bij mij klopt de tijd (23.00 uur) wel, dus ik denk dat je instellingen niet goed staan (GMT +2). ;)
Achteraf gezien had ik er best een nieuwe fiets en een gebroken lichaam voor over, idd! Bedankt!
Drec bedankt! Het was gezellig.
Jop, was idd helemaal relaxed. Lekker leuk, lekker gezellig, lekker lekker en lekker gezongen.
Drec smaragd en Basic, bedankt he. Het was een prima avondje!!!
sluit ik me helemaal bij aan!!! :D en renske bedankt voor je volleybal ;)
Het was dondersgezellig. Kars is trots; ik weet het zeker.
DreC + Basis bedankt he! Ik heb me prima vermaakt!
Het hoopje was het leukste!%