+0
FeestCommissieVGSU
Amicae amicique,
Omdat de VGSU alweer bijna een jaar ouder wordt, hebben we iets te vieren! En dat doen we graag samen met u: we willen u dan ook van harte uitnodigen voor ons feest op woensdag 16 april aanstaande. Verschijn in uw meest vrolijke, fruitige, feestelijke outfit in het K-sjot, dan zorgen wij voor de rest!
Hopelijk tot dan!
de FeestCie der VGSU
Dit ziet eruit alsof mijn lieve broer dit heeft gemaakt. Maar leuk feestje. Volgens mij valt dit precies in mijn lege herkansingsweek dus ik ga even kijken of ik kan komen
Ja, heb ik gemaakt.
Ik had nog een grote versie: http://www.vgsu.nl/foto/posterfeestv2.jpg
Allemaal komen!
Ik moest best even over dat woord met die peer nadenken.
In de stijl van de meest foute Indie-bands van de laatste tijd zie ik. (de poster)
Het ziet er wel gunstig uit, dit feestje.
ik misschien nog wel langer, ik had het al verworpen, alleen toen ik zag dat er meer waren die dit hadden, en het wel hadden gevonden heb ik me er toe gezet weer te puzzelen, en het is gelukt ;) leuk, maar ik mis een spatie :P
er staat, neem een peer mee naar onze party :idea: ofzoiets..
Ws e.o.a. woordgrap. De maker schijnt zich in de wandelgangen 'geerpeer' te laten noemen. Hij is verder bekend door het hosten van het kortstondige Syfáris-forum.
Verder mis ik een woord bij de zin: 'take', als in: 'take a peer at our party', wat - zoals amice van der Sloot al terecht opmerkte - tweeërlei uitgelegd kan worden. Ik ga me aldus beraden of ik er een kijkje ga nemen en, zo ja, een peer meeneem. Al heb ik zelf liever een appel.
Deden jullie vroeger nooit van die rebussen? Vroeger hadden we nog niet zo'n braintraingeval.
Makkie.
Als ik het me herinner dan is het niet geerpeer maar geerbeer
Staat u ook al te tr-appel-en van ongeduld?
A-peer @ our party!
We hopen u morgen in groten getale te mogen verwelkomen!
Ik zie nu pas dat Ursa de grap volgens mij nog niet helemaal doorhad... ik ben er zee-kers te weten niet bij overigens.
zullen we hem maar uitleggen? of eet je hem liever op?
Leg maar uit, sjonnie.
dan is het nog altijd amice Sjonnie
Yoo wie zijn er nog meer bij vanavond in Utrecht? Pytric, Maurice en ik zijn er sowieso. Bel 1 van ons maar als je ook nog gaat en je wilt weten waar je heen moet.